Jakub Łoginow

Jakub Łoginow Nie ma kangurów w
Austrii

Temat: Tiry na rzeki

Cała Europa rozwija żeglugę śródlądową, gdyż jest ona najbardziej przyjazna środowisku. A u nas? U nas jest odwrotnie. W Polsce rozwój dróg wodnych jest blokowany przez... ekologów, którzy lansują transport towarów TIRami, zamiast rzekami. Co o tym myślicie?

A może tak TIRY NA RZEKI:
http://porteuropa.eu/port/1267-zegluga-srodladowa/5043...

konto usunięte

Temat: Tiry na rzeki

Jeśli ma się sprawne szlaki wodne... to tak u nas jednak będzie problem, nie mamy ich... A budowa taka to są jednak duże koszty finansowe i ekologiczne... takie koryta trzeba wyregulować i pogłębić... przydało by się również zainwestować w jakieś śluzy, spiętrzenia, sztuczne zbiorniki aby wodę również spowolnić w nie których rejonach brakuję wody...

Tylko że w Polsce to raczej nie realne jeśli tak budujemy autostrady to nie sądzę abyśmy ogarnęli szlaki wodne... Po 1997 i Wielkiej Powodzi miało co się ruszyć i co??? Program Odra 2006 i inne takie... gdzie to jest??? U nas nawet nie czyści się zwykłych rowów melioracyjnych...
Jakub Łoginow

Jakub Łoginow Nie ma kangurów w
Austrii

Temat: Tiry na rzeki

No właśnie. Więc trzeba zacząć inwestować w drogi wodne. Podobnie jak w autostrady czy linie kolejowe. To że nie mamy autostrad, to nie znaczy, że mamy powiedzieć: trudno, w takim razie nigdy nie zbudujemy takiej sieci autostrad jaką mają Niemcy więc lepiej nie róbmy nic. Tak samo z drogami wodnymi. Stopniowo budujmy stopnie wodne i inne obiekty, najpierw na Odrze i Wiśle oraz szlaku E70, plus Kanał Śląski, Kanał Odra - Dunaj, a później także E-70. Zróbmy chociaż te podstawowe trasy o znaczeniu międzynarodowym, stopniowo, rozkładając to w czasie na 20 lat. A już będzie dobrze.
Bogusław Zabiegliński

Bogusław Zabiegliński Master Business
Trainer, spec.
Net-working

Temat: Tiry na rzeki

cha to może i czarter barek ruszy, jak we Francji:)?

Następna dyskusja:

Tiry na rzeki




Wyślij zaproszenie do