Temat: Jak promować miedum oparte na dziennikarstwie społecznym?
Grzegorz T.:
Natalia K.:
wracając od określenia "aktywności niszowe" to Sławek napisał, że są to aktywności otwarte na różnych odbiorców, docierające do masowego odbiorcy,
natomiast Grzegorz napisał, że to takie, które nie są do niego skierowane i z różnych powodów nie docierają do niego...
albo ja sama się w tym pogubiłam i nie zrozumiałam zawiłości określenia albo to Wodzowie coś kręcą...
prosiłabym o sprostowanie, co by rozjaśniło temat forum :):)
i w razie czego przepraszam za moja ignorancję
to pisałam ja - Gaduła
No małe niezrozumienie :).
Sławkowi chodziło o to, jak promować medium, które w założeniu ma docierać do dużej (masowej) rzeszy odbiorców, ale zawierać informacje o wydarzeniach niszowych.
Z kolei ja pisałem, co to jest ta cała nisza.
Pozdrawiam
Uffff.. już się bałem, że będę musiał sam jej to wyjaśnić :) Dzięki Grzechu.. znaczy się, że wieczór mam wolny... a w zasadzie noc :)
Albo jednak się przytoczę:
>Może konkretyzując nieco sprawę: medium kulturalne, informacyjne, >raczej "masowe" - otwarte na różnych odbiorców, nastawione na >promocję aktywności niszowych.
Masowe medium, a więc docierające do dużej liczby odbiorców (stosunkowo). Otwarte na różnych odbiorców znaczy, że nie zamknięte tylko na studentów, licealistów czy dorosłych, nie uzależnione od ilości pieniędzy, wykształcenia etc. Kulturalne - to jedyna segmentacja :) Aktywności niszowe, to takie, które nie są masowe, komercyjne etc.
Sławek Wójcik edytował(a) ten post dnia 31.03.07 o godzinie 00:19