Oskar Jędrzej
Szymczyk
ux designer,
lecturer
Temat: Skuteczność pływających boksów na skraju strony
Krótko i na temat:Przykład pierwszy:
http://techcrunch.com/2011/08/16/code-curls-girls/ - boks z linkami social media
Przykład drugi:
http://www.migomedia.pl/korzysci-wynikajace-z-korzysta... - boks z linkami do strony z kontaktem
Teraz pytanie jaka jest skuteczność takich boksów, a dokładniej interesują mnie dwie osobne kwestie:
1. [drobnostka] boks social media jak na TC - skuteczność w porównaniu do linków pod/nad/w treści tekstu (nazwijmy to rozwiązaniami "standardowymi")
2. [problem główny] boks ala migomedia, ale w nieco bardziej rozbudowanej wersji - coś na wzór "quick links" do kluczowych z punktu widzenia użytkowników sekcji serwisu i/lub stron produktowych - jak takie rozwiązanie może sprawdzać się w dużych rozbudowanych serwisach i czy takie rozwiązanie może mieć większą skuteczność niż e.g. "przejdź do" na nowej stronie getinbank.pl (po prawej na wysokości ścieżki).
EDIT: obok "quick links" mogły by być dynamicznie prezentowane ostatnio oglądane "produkty" i/lub wyszukiwane przez danego usera frazy
Chętnie zgłębię wyniki badań jak i samej analizy eksperckiej.
dzięki,
pzdr,
O.Oskar Jędrzej Szymczyk edytował(a) ten post dnia 17.08.11 o godzinie 10:02