Beata Ławrynowicz

Beata Ławrynowicz Sales Manager,
Mentalni

Temat: szkolenia, warsztaty

"JA KOBIETA!!!"

TO EVENT O KOBIETACH I TYLKO DLA KOBIET !!!

28 października 2012 niedziela godz. 12-18

WARSZAWA

Na jednodniowym, interaktywnym evencie motywacyjnym masz okazję jeszcze lepiej poznać i zrozumieć siebie. Wiedza, którą już masz i ta, którą zdobędziesz pozwoli Ci efektywniej korzystać z życia!

Czasem czujesz się zagubiona i wydaje Ci się, że to co najlepsze już za Tobą. Teraz możesz to zmienić! Nie ważne czy jesteś w związku czy jesteś singielką, masz prawo sama o sobie decydować!

Pokażemy Ci:

- W jaki sposób zarządzać własnymi emocjami i nie poddawać się emocjom innych,

- Jak sprawić by związek, który już trwa obudził się i rozpalił na nowo,

- Jak ułatwić sobie życie, poznając męski punkt widzenia świata,

- Jak stać się kobietą pożądaną i kochaną,

- Skąd wziąć siłę i determinację do zmiany swego życia,

- Jakie błędy omijać z daleka

Jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu - musisz coś zmienić w swoim życiu!!! Samo się nie zmieni.

"Ja Kobieta!!!" - dodatkowo poszerzysz swą wiedzę dokładając techniki wpływu, które otworzą zupełnie nowe możliwości budowania partnerskich relacji. Nie musisz być nieszczęśliwa - to tylko Twój wybór i Twoja decyzja!!!

Na nowo odkryjesz:

co znaczy mieć pasję?
jak dążyć do celu mimo wszystko i skąd ten cel wziąć?
jak budować partnerskie relacje tak by wszyscy byli zadowoleni?
jak się poczuć dobrze we własnej skórze i we własnym towarzystwie?
nowe zasady atrakcyjności i wywierania wpływu :)))
Możesz spodziewać się czegoś, co pomoże Ci jeszcze bardziej docenić własną wartość i uzyskać świadomą kontrolę nad ciałem i atrakcyjnością! Fajnie jest poczuć pewność siebie i zrozumieć, że Twój czas jest właśnie teraz!

Jeśli jeszcze się wahasz zastanów się kiedy zainwestowałaś ostatni raz w siebie??? Myślisz, że to nie ma znaczenia? A może jednak ma...

Kiedy już upewnisz się, że też Ci się coś od życia należy przyślij do nas rezerwację miejsca z informacją o dokonaniu wpłaty na adres mentalni@o2.pl

99 zł zamiast 495 zł do 26 października

mBank 76 1140 2004 0000 3902 6444 7035

tytuł wpłaty : Ja Kobieta Warszawa

Będzie nam smutno jeśli nie znajdziesz czasu, lecz wierzymy że zdajesz sobie w pełni sprawę ze straty jaką poniesiesz, szczególnie w tych trudnych dla kobiet czasach jeśli cię z nami nie będzie…

Kto o Ciebie zadba jak nie Ty sama?

Pozdrawiamy serdecznie

Zespół Mentalni
Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: szkolenia, warsztaty

Ile razy marzyłeś już o tym, by Twoje przygotowania do ważnej prezentacji nie odbierały Ci przyjemności z tego co robisz? Znasz doskonale swoje możliwości i wiesz na co Cię stać, ale niekiedy nie potrafisz zapanować nad rosnącym stresem?

Z jednej strony nic w tym dziwnego, że przeżywasz silne emocje – przecież Twoje wystąpienie, to nie żadna błahostka, ale poważna prezentacja, od której może bardzo wiele zależeć. I tak należy do tego podchodzić, ale w żadnym wypadku nie można zapominać i wątpić we własne możliwości. Dlatego właśnie miejsce paraliżującego stresu powinien zająć dreszczyk emocji, który pobudza do efektywnego działania. Chodzi o to, by stres zamienić w mobilizujący bodziec. Niech dodaje dynamizmu. Upewnia w profesjonalizmie. Zachęca do ciągłego doskonalenia tego, co chcesz pokazać.

”No pewnie, łatwo powiedzieć!” Prawdopodobnie spotkałbym się z taką rekcją. I nic w tym dziwnego. Ale jak wynika z mojego wieloletniego doświadczenia, praca nad stresem nie zawsze jest łatwa i przyjemna. Trzeba tylko pracować nad tym systematycznie i wkładać w to tak wiele energii i chęci , jak w przygotowania do ważnego wystąpienia.

Szkolenie pod okiem trenera i przy doborze odpowiedniej techniki to odpowiednia metoda pracy nad stresem. W zależności od potrzeb klienta, w czasie treningu będziemy wykorzystać technikę IEMT bądź metodę EFT. Zanim jednak rozpocznie się długi proces zmiany, warto w pierwszej kolejności skonfrontować się z tematem.

Dlatego właśnie zorganizowaliśmy szkolenie trzygodzinne, które może by doskonałym wstępem dla każdego, kto proces zmian potrzebuje rozpocząć od zapoznania się z metodami pracy.

Będziemy pracować nad tym:
• jak zmniejszyć stres
• by móc szybko zdefiniować źródło stresu,
• w jaki sposób panować nad stresem,
• jak dostosować technikę antystresową do siły przezywanych emocji,
• skąd czerpać wiedzę na temat technik relaksacyjnych.
Korzyści związane z treningiem:
• Większy komfort występowania przed publicznością.
• Większa pewność siebie i swoich umiejętności.
• Rozpoczęcie procesu zwiększania samoświadomości.
• Określenie dalszej ścieżki rozwoju (na życzenie klienta).

Kiedy?
27 października 2012, godz. 18.00-20.00

Gdzie?
Warszawa

Ilość osób?
4

Cena
30 zł

Kto prowadzi?
Daniel Bordman – aktor, trener wystąpień publicznych i technik improwizacji.

Informacje o zapisach można znaleźć na naszej stronie internetowej.Ewelina Siemieńczuk edytował(a) ten post dnia 25.10.12 o godzinie 11:48
Magdalena Wegner

Magdalena Wegner Trener, coach,
mediator,
www.wyspa-zmian.pl

Temat: szkolenia, warsztaty

Kobiece Darcie Pierza
Grupa rozwoju i wsparcia dla kobiet 30+

Warszawa

Jesteś kobietą około 30-tki, 40-tki lub więcej. Być może masz już, jak to mówią, ustabilizowanie życie rodzinne. A może jesteś singielką i nie chcesz tego zmieniać. Praca jest twoją pasja, albo właśnie poczułaś jak bardzo jej nie lubisz i potrzebujesz zmiany. Zastanawiasz się, jak chcesz by wyglądało twoje życie i chcesz o tym porozmawiać, podzielić się tym co trudne lub łatwe. Dajemy ci możliwość udziału w grupie, w której w atmosferze wsparcia i akceptacji będziesz mogła realizować swoje plany życiowe, poznawać siebie i swoje możliwości i doświadczać bliskości z innymi kobietami. Mamy nadzieję, że te spotkania pozwolą Ci skupić się na sobie, zatrzymać się, odsapnąć, posłuchać innych i zostać usłyszaną, wzajemnie się wspierać i wspólnie odkrywać kobiecość.

Podczas spotkań będziemy:
- Odnajdywać źródła swojej siły i unikatowości
- Przyglądać się swoim potrzebom
- Poszukiwać swojej kobiecości i wzmacniać ją
- Dzielić się doświadczeniami i czerpać inspirację od innych
- szukać w sobie zasobów potrzebnych do realizacji życiowych pomysłów
- Uczyć się rozumieć krytykę i krytyka
- Pracować z tą częścią siebie, której nie lubisz i nie akceptujesz
- Oswajać swoje ciało i poznawać je
- Rozmawiać o karmieniu siebie fizycznie i emocjonalnie

Spotkania mają charakter warsztatowy – inspirację czerpiemy przede wszystkim z Porozumienia bez Przemocy.

Terminy: 8 spotkań w soboty 10.00-18.00, pierwsze spotkanie 17.11.2012

Miejsce i terminy:
Miejsce spotkań: Wyspa Zmian, Bracka 18 lok. 21
Cykl obejmuje 8 spotkań w soboty w godziach 10-18.00 z przerwą na lunch
Pierwsze planowane spotkanie: 17 listopada 2012
Grupa rusza, gdy zbierze się 10 chętnych osób.

Zgłoszenia i informacje:
Magdalena Wegner magda@wyspa-zmian.pl tel 501 069 114
Koszt: 180 zł za spotkanie - przy płatności co miesiąc lub 1300 przy wpłacie za całość (oszczędzasz 140 zł)

Prowadzą:
Magda Wegner - trener, coach, mediator. Prowadzi warsztaty związane z rozwojem osobistym, zajmuje się coachingiem konfliktu i mediacjami, prowadzi grupy wsparcia i grupy praktykujące NVC. W swojej pracy opiera się przede wszystkim na Porozumieniu bez Przemocy (NVC) – rozpoczęła proces międzynarodowej certyfikacji w tym zakresie. NVC jest dla niej również sposobem/filozofią życia. Jest też certyfikowanym Mistrzem Praktykiem NLP i coachem rozwiązywania konfliktów. Jest mamą dwójki nastoletnich dzieci. Lubi jeździć na nartach, chodzić po górach i czytać książki S-F . Marzy o zobaczeniu zorzy polarnej i stworzeniu gimnazjum i liceum pracujących w oparciu o wartości Porozumienia bez Przemocy.

Aneta Ryfczyńska-Szczegielniak - słuchaczka 3-letniej Szkoły Trenerów w Dojrzewalni Róż. Zwolenniczka empatycznej komunikacji (Nonviolent Communication), która jest dla niej sposobem na życie.Skutecznie realizuje pomysł bycia trenerką rozwoju osobistego. Organizuje grupy rozwojowo-wizerunkowe oraz grupy wsparcia dla kobiet. Z chęcią angażuje się w projekty o tematyce kobiecej, jak również w te dotykającej kwestii rodzicielstwa. Uczy się mediacji w języku Komunikacji bez Przemocy.Ukończyła filologię angielską w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej oraz projektowanie mody w Szkole Artystycznego Projektowania Ubioru. Od kilku lat zajmuje się modą i projektowaniem ubioru.
Z zamiłowaniem studiuje współczesne wizerunki kobiety i kobiecości obecne w sztuce, mediach i modzie. Napisała pracę o wizerunku kobiety, jaki tworzy lalka Barbie. W wolnych chwilach pisze i maluje.Mama 2,5-letniej dziewczynki.
Joanna M.

Joanna M. wydawca, właściciel
MANAWA

Temat: szkolenia, warsztaty

Ho'oponopono Morrnah Nalamaku Simeony
Ho'oponopono to petycja do Miłości, aby zamieniła w nią wszystko to, co nią nie jest.


Obrazek


Ho'oponopono jest esencją starożytnej psychologii i filozofii hawajskiej, której już od wieków znane było (i stosowane w praktyce) wszystko to, do czego obecnie dochodzi współczesna neurochemia, czy fizyka kwantowa. Wiedza ta dostępna była też innym pierwotnym kulturom i przez wielki kultywowana przez naszych przodków.

Morrnah Simeona zaadaptowała ów rytuał do czasów współczesnych, tak aby mógł go stosować każdy indywidualnie, bez konieczności udawania się po pomoc do osób trzecich, terapeutów, uzdrowicieli. Dzięki temu możemy sami uwolnić się od ciężaru emocjonalnego, bez ryzyka uzależnienia się od terapeuty, jak również skutecznie pomagać innym.

Jedynym warunkiem jest wzięcie odpowiedzialności za siebie, uwolnienie się od wpływu przekonań i reguł przejętych od mentorów i tzw. guru, a nagrodą wolność emocjonalna i spójność myśli, emocji i czynów, co pozwala na podążanie za inspiracją z góry, zamiast uporczywego kreowania intencji na poziomie umysłu i uzależnień.

Ho'oponopono pozwala uwolnić umysłu z tego, co powoduje stres, problemy w relacjach, uzależnienia i więzy emocjonalne, prowadzi do chorób i zaburzeń w naszym życiu. "Resetując" nasz biokomputer, transformując traumy, zaburzenia energetyczne, otwieramy się na nowe możliwości i rozwiązania w naszym życiu.

Na kursie nauczysz się oryginalnej metody Morrnah.

http://www.manawa.com.pl/hooponopono ARTYKUŁY NA TEMAT HO'OPONOPONO W NASZEJ CZYTELNI
http://www.manawa.com.pl/szkolenia-manawy/hoo-morn-sim... RELACJE UCZESTNIKÓW
http://www.manawa.com.pl/wywiady/ryt-hoo WYWIAD Z ANNĄ KLIGERT
http://www.manawa.com.pl/szkolenia-manawy/hoo-morn-sim WIĘCEJ O METODZIE

więcej informacji/zapisy
http://www.manawa.com.pl http://www.manawa.com.pl
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: szkolenia, warsztaty


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

KOMUNIKACJA W ZWIĄZKU, CZYLI TO COŚ POMIĘDZY AWANTURĄ A CICHYMI DNIAMI

Podczas warsztatu poruszać się będziemy m.in. wśród następujących zagadnień:
- moje miejsce w związku – kim jestem i czego oczekuję?
- dlaczego do tanga trzeba dwojga?
- czy komunikacja w związku to tylko słowa i gesty?
- czym różni się komunikacja w związku od komunikacji w innych obszarów naszego życia?
- dlaczego każde słowo ma znaczenie?
- czy istnieje komunikacja męska i kobieca?
- język przemocy a język serca – co to takiego?
- jakie znaczenie i funkcję ma kłótnia?
- dlaczego czasem warto „wyjść z siebie”?

...

Dla kogo?
Na warsztat zapraszamy:
- kobiety i mężczyzn, mężczyzn i kobiety;
- pary jedno- i różnopłciowe;
- osoby będące w związkach: zarówno nieformalnych, jak i formalnych;
- a także singli, których interesuje tematyka komunikacji z bliskimi osobami.

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak

NAJBLIŻSZY TERMIN:
8-9 grudnia 2012

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/komunikacja_zwiazek.php
http://www.goldenline.pl/spotkanie/komunikacja-w-zwiaz...

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 16.11.12 o godzinie 19:09
Beata Nowak

Beata Nowak Właściciel, ABC
Dusza Ciało Umysł
Beata Nowak

Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: szkolenia, warsztaty

Jest kilka rzeczy, które mają zasadniczy wpływ na ugruntowanie naszej pozycji w świecie zawodowym jak i towarzyskim. Jesteśmy przekonani, że jedną z absolutnie najważniejszych rzeczy jest nasz wizerunek – również artykulacyjny. Dlatego właśnie, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, mamy do zaoferowania promocyjne ceny spotkań z logopedą. Zgonie z indywidualnymi preferencjami można będzie doskonalić jakość swojej wymowy i wyeliminować błędy dykcyjne, które znacząco obniżają naszą wiarygodność.

Już od listopada promocyjna cena pierwszego spotkania wyprowadzenia dykcyjnego diagnostycznego, bo zaledwie 40 zł!!

Na spotkaniu logopeda dokona:
- Analizy błędów artykulacyjnych,
- Zapoznana się z potrzebami klienta
- Wstępnie określi rodzaj ćwiczeń poprawiających dykcję.

Każda kolejna 60 minutowa konsultacja wyprowadzenia dykcyjnego, będzie kosztowało jedynie 100 zł
Dodatkowe informacje znajdziesz na naszej stronie:

http://emisjaglosu.com/szkolenia/logopeda/

Więcej o naszych pozostałych szkoleniach znajdziesz na stronie:

http://emisjaglosu.com/szkolenia/szkolenia_otwarte/

oraz

http://emisjaglosu.com/szkolenia/szkolenia_indywidualne/
Iwona W.

Iwona W. Ludzie są jacy są i
robią to co robią
...

Temat: szkolenia, warsztaty

Witam :)

Reaktywujemy spotkania Ogólnopolskiego Klubu Rozwoju Osobistego.
Nawet więcej - przygotowujemy wyjątkowe szkolenia nie tylko w Warszawie!

22.11.2012 – Warszawa – Sekrety Komunikacji Niewerbalnej

24.11.2012 – Warszawa – Głęboki relaks dla zdrowia i motywacji

25.11.2012 – Łódź – Pewność Siebie – Twoją Drogą Do Sukcesu!

Już wkrótce pierwsze szkolenia Ogólnopolskiego Klubu Rozwoju Osobistego Master Mind Club w Krakowie, Poznaniu i Trójmieście!

Pozdrawiam i zapraszam serdecznie,
Iwona Wyszomirska

konto usunięte

Temat: szkolenia, warsztaty

Warsztaty CERAMICZNA CHOINKA
9.12.2012
10:00-14:00
School of Form, ul. Głogowska 18 (MTP, hala nr1)

9 grudnia w pracowni ceramicznej School of Form od 10.00 do 14.00 odbędą się warsztaty z lepienia ozdób świątecznych "Ceramiczna choinka". Koszt udziału w warsztatach od osoby to 150 zł. Obowiązują zapisy. Liczba miejsc ograniczona: max. 15 osób.

Zgłoszenia na warsztat:
na adres e-mail: info@sof.edu.pl
lub telefonicznie 61 869 20 23

Podczas warsztatów poznacie podstawowe techniki ceramiczne, które wykorzystacie do stworzenia ozdób świątecznych. Warsztaty "Ceramiczna choinka" to okazja do twórczego ubrudzenia sobie rąk gliną i stworzenia wyjątkowych, bo własnoręcznych ozdób, które będą cieszyć oko przez kolejne lata.

Zapraszamy!

Obrazek
Karolina K. edytował(a) ten post dnia 29.11.12 o godzinie 14:54

Temat: szkolenia, warsztaty

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE
”Projektant własnej ścieżki kariery zawodowej”

ZAPLANUJ SWOJĄ KARIERĘ. ZRÓB TO TERAZ. NIE CZEKAJ.

Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz?

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Minęły już czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał prace do emerytury. Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.
A zatem pilocie – stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Kariera zawodowa wiąże się z korzyściami nie tylko materialnymi (wysokie zarobki, zdobycie kwalifikacji itp.), duże znaczenie mają również korzyści psychologiczne (satysfakcja, poczucie spełnienia, samorealizacja, zdobycie uznania, szacunku itp.) Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Nam udało się spełnić to marzenie i dlatego chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w tym temacie.
Zostań projektantem własnej ścieżki kariery zawodowej- pomożemy Ci w tym.

Do kogo kierujemy szkolenie:
-Jesteś rodzicem i planujesz zapewnić efektywny start swojemu dziecku w życiu zawodowym?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, czy kierunek kształcenia, który wybrałeś to odpowiednia dla Ciebie droga?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się ,co dalej, po skończeniu edukacji?
-Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
-Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań?
-Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące?
-Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść?
-Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy?
-Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym?

Cele szkolenia:
Określenie etapu kariery zawodowej, na jakim się znajdujesz oraz wyznaczenie drogi jej rozwoju.
Analiza Twoich mocnych i słabych stron.
Poznanie sposobów na przejmowanie inicjatywy.
Poznanie technik i strategii planowania.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
Będzie wiedział na czym polega planowanie własnej kariery zawodowej.
Będzie znał koncepcje proaktywności.
Będzie wiedział, jakie są jego predyspozycje zawodowe.
Będzie znał wybrane techniki planowania.
Będzie wiedział jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

Termin i miejsce szkolenia: WARSZAWA 12.01.2013+13.01.2013
Cena szkolenia to 345 zł za dwa dni szkoleniowe
DLA PIERWSZYCH 4 OSÓB cena szkolenia to 250 PLN
Jeżeli zarezerwujesz dwa miejsca, otrzymasz rabat 25% !!!
Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty!

Więcej szczegółów oraz formularz rezerwacji miejsc tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/projektant-wlasne...

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Agnieszka Mirek

Agnieszka Mirek koordynator ds.
szkoleń,
Dolnośląskie Centrum
Psychoterap...

Temat: szkolenia, warsztaty

Terminy: 2013-02-09, 2013-02-10, 2013-03-09, 2013-03-10, 2013-04-06, 2013-04-07, 2013-05-18, 2013-05-19
Temat: Studium Mediacji - edycja Wiosna 2013
Czas trwania: 9.00-16.00
Liczba dni: 8
Adresaci: Adresatami Studium Mediacji są osoby z wyższym wykształceniem zainteresowane praktycznym wykorzystaniem wiedzy o konfliktach (szczególnie konflikcie rozwodowym, separacyjnym, konfliktach rodzicielskich w okresie porozwodowym, konfliktach gospodarczych) oraz nabyciem umiejętności mediacyjnych pomocnych w ich rozwiązywaniu. Studia skierowane są zwłaszcza do psychologów, pedagogów, socjologów, prawników, pracowników opieki społecznej, kuratorów sądowych i innych osób z wykształceniem humanistycznym zainteresowanym zdobyciem kwalifikacji zawodowych mediatora, jak i pogłębieniem umiejętności rozwiązywania konfliktów.

Uczestnicy Studium Mediacji po ukończeniu całego cyklu szkoleniowego i zdaniu egzaminu końcowego otrzymują Świadectwo ukończenia Studium Mediacji wydawane na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Uzyskane w ramach Studium Mediacji świadectwo stanowi podstawę do samodzielnego wpisu na listy mediatorów sądowych w sprawach karnych i w sprawach nieletnich. Absolwenci Studium Mediacji zdobędą również kwalifikacje, które umożliwiają podejmowanie pracy mediacyjnej w instytucjach i organizacjach zajmujących się pomocą rodzinom w sytuacjach kryzysowych, będą mogli uzyskiwać wpis na listy mediatorów prowadzone przez organizacje pozarządowe – stowarzyszenia, fundacje, korporacje zawodowe itp., które są udostępniane sądom cywilnym i rodzinnym. Będą mogli także prowadzić własną działalność gospodarczą lub znaleźć zatrudnienie w istniejących ośrodkach mediacyjnych. Uzyskane w ramach Studium Mediacji świadectwo może być także włączone w poczet innych szkoleń z zakresu psychoterapii, realizowanych przez kandydatów na drodze uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Tematyka: Zjazd I

1. Wprowadzenie do mediacji.
2. Elementy psychologii konfliktu. a) definicje konfliktu, b) przyczyny/obszary konfliktów - koło konfliktu Moore’a, c) dynamika konfliktu, d) spostrzeganie w sytuacjach konfliktowych – typowe założenia, e) strategie w konflikcie wg Thomasa, f) Kultura rozwiązania konfliktu, g) Konflikt jako szansa.
3. Procedury i metody rozwiązywania konfliktów – podobieństwa i różnice. a) negocjacje, b) mediacje, c) arbitraż, d) sąd.
4. Strategie psychologiczne w rozwiązywaniu konfliktów.
5. Elementy teorii negocjacji, podstawowe pojęcia negocjacyjne a) Warunki procesu negocjacyjnego, b) Bariery w komunikacji i sposoby ich pokonywania, c) Metody negocjacji (miękka, twarda, oparta na zasadach), d) Paradygmat „wygrana-wygrana”, e) Struktura procesu negocjacji, f) Komunikacja w negocjacjach jako źródło wiedzy o oponencie g) Techniki negocjacyjne, h) Metody manipulacji i sposoby radzenia sobie z nimi.
6. Definicja mediacji, jej cele i podstawowe zasady proceduralne. a) neutralność, b) bezstronność, c) poufność, d) dobrowolność.
7. Rola mediatora. a) Neutralność w mediacjach a samoświadomość mediatora, b) przebieg mediacji i jej zastosowanie, c) odróżnienie mediacji od innych form pomocy rodzinie
(interwencja kryzysowa, terapia rodzin, poradnictwo rodzinne, praca socjalna z rodziną), d) zastosowania mediacji w obszarach problemowych dotyczących rodzin.
8. Wskazania do podjęcia mediacji.
9. Przeciwskazania do podjęcia mediacji. a) diagnoza adekwatności sporu do mediacji, b) umiejętność oceny rodziny pod kątem zagrożenia przemocą.
10. Etapy mediacji i zadania mediatora w poszczególnych fazach. Metody i techniki w pracy mediatora rodzinnego a) Etapy mediacji b) Prowadzenie mediacji zgodnie z zasadami i etapami: - monolog mediatora - budowanie autorytetu, ustalenia proceduralne; - wstępne wystąpienia stron – gromadzenie i porządkowanie informacji, tworzenie agendy; - analiza interesów i techniki usprawniania komunikacji i budowania zrozumienia między stronami.
11. Prowadzenia wstępnych spotkań ze stronami mediacji. Ćwiczenia praktyczne.
12. Zawieranie kontraktu mediacyjnego. Ćwiczenia praktyczne.
13. Proces analizy i diagnozy konfliktu objętego mediacją. Ćwiczenia praktyczne.
14. Diagnoza sytuacji rodzinnej. Ćwiczenia praktyczne.

Zjazd II

1. Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w trakcie mediacji.
2. Metody i techniki w pracy mediatora rodzinnego a) emocje w mediacji, b) praca z oporem, c) manipulacje: intencja czy sytuacja, d) analiza interesów stron, e) techniki usprawniania komunikacji i budowania zrozumienia, f) strategie radzenia sobie z impasem, g) razem czy osobno: spotkania na osobności w mediacjach, h) wypracowywanie opcji, i) neutralność mediatora a dostarczanie informacji potrzebnych do skonstruowania porozumienia
3. Prowadzenie sesji mediacyjnej. Ćwiczenia praktyczne.
4. Omówienie i ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem technik mediacyjnych (określanie definicji sytuacji (zakotwiczenie), pozytywne nastawienie siebie, nastawienie "w przyszłość", a nie "w przeszłość", pozytywna konotacja, przeciwdziałanie błędom w rozumieniu sytuacji, modelowanie, angażowanie, motywowanie, określenie odpowiedzialności za rozwiązanie problemu, określenie współzależności (BATNA), testowanie realności BATNY)
5. Prowadzenie sesji mediacyjnej. Ćwiczenia praktyczne.
6. Omówienie i ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem technik mediacyjnych: a) przeformułowywanie: - emocje --- > treść; - silne emocje ---> umiarkowane emocje; - negatywne intencje ---> pozytywne intencje; - negatywne skutki ---> pozytywne skutki; b) przedefiniowywanie (negatywnej sytuacji w pozytywną - "framing"), c) "dystansowanie", d) separowanie

Zjazd III

1. Sytuacje trudne w prowadzeniu mediacji. - Nierównowaga stron; - Impas w mediacji; - Współpraca z innymi specjalistami; - Wykorzystywanie informacji od innych specjalistów; - Umiejętność konstruowania porozumienia w sprawach rodzinnych; - Testowanie realności rozwiązań; - Warunki trwałości porozumienia; - umiejętność wspierania stron w kreatywnym poszukiwaniu opcji; - umiejętność wspierania stron w identyfikacji zasad i kryteriów podejmowania decyzji.
2. Omówienie i ćwiczenia praktyczne technik interwencyjnych w mediacji a) zabezpieczanie się przed kryzysem współdziałania; b) zapewnienie bezpieczeństwa; c) osłabienie obaw, niepokoju, strachu; d) WATNA; e) uwspólnianie (wydobywanie wszystkiego, co wspólne); f) zastosowanie procedur i technik z zakresu rozwiązywania problemu
3. Sporządzania porozumienia końcowego. Ćwiczenia praktyczne.
4. Elementy psychologii rodziny i jej zastosowanie w mediacji - psychologiczne konsekwencje rozwodu dla dziecka i rodziców; - rozwód jako kryzys w perspektywie indywidualnej, diadycznej oraz rodzinnej; - wzory rodzicielstwa po rozwodzie; - funkcjonowanie rodziny w separacji; - wzory rodzicielstwa w rodzinach zrekonstruowanych; - analiza gotowości stron do mediacji,
5. Dziecko w mediacji - dzieci a konflikt rodzicielski; - specyfika mediacji rodzinnych z dzieckiem; - reakcje dzieci na rozwód i separację oraz sposoby adaptacji do nowej sytuacji; - potrzeby dzieci w sytuacji kryzysu rodziny; - ochrona interesów dziecka oraz formy i zakres włączania dzieci w proces mediacji rodzinnych
6. Problem przemocy w rodzinie a praktyka mediacyjna (przemoc psychiczna, fizyczna, seksualna) - przemoc w rodzinie – diagnoza, dynamika relacji, konsekwencje; - postępowanie w sytuacji przemocy w rodzinie (czy mediacja zawsze wskazana – analiza alternatyw BATNA / WATNA; techniki pracy w mediacji).

Zjazd IV

1. Wiedza o prawnych i organizacyjnych aspektach funkcjonowania procedur mediacyjnych - Podstawy prawne zastosowania procedur; - Zagadnienia praktyczne związane z organizacją postępowania mediacyjnego.; - Zasady współpracy z organami wymiaru sprawiedliwości; - Prowadzenie dokumentacji; - Krajowe i międzynarodowe standardy postępowania mediacyjnego; - Stosowanie procedur mediacyjnych w Polsce i na świecie - sprawy karne i cywilne; - Podstawy prawa rodzinnego i opiekuńczego; - Rodzina w sądzie (mediacja w postępowaniu cywilnym); - Postępowanie rozwodowe, separacyjne i przed sądem opiekuńczym (Władza rodzicielska, alimentacja , stosunki majątkowe w małżeństwie); - Etyka w pracy mediatora
2. Warsztat zamykający.
3. Symulacje mediacyjne.
4. Sesja informacji zwrotnych.
5. Superwizja mediowanych przypadków.
6. Podsumowanie.
7. Praktyka mediacyjna – jak ją prowadzić.
8. Źródła wiedzy o mediacji.
9. Tworzenie środowiska samopomocy mediatorów rodzinnych i współpraca z SMR, warunki wpisu na listę mediatorów stałych.
Osoba prowadząca: Zajecia w Studium Mediacji prowadzone są przez doświadczonych trenerów mających w swoim dorobku prowadzenie wielu warsztatów i szkoleń w DCP, jak i szkoleń na zamówienie instytucji i firm. Nasi wykladowcy to certyfikowani psycholodzy, rekomendowani mediatorzy, prawnicy, wieloletni praktycy terapii indywidualnej i terapii grupowej, pracownicy Uczelnii Wyższych i sądownictwa.

dr Maria J. Zajączkowska - mediator sądowy wpisany na listę stałych mediatorów przez Krajowe Stowarzyszenie Mediatorów, doktor nauk humanistycznych, magister pedagogiki (Uniwersytetu Wrocławskiego), nauczyciel mianowany, wykładowca na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, PWSZ im. Witelona w Legnicy oraz w WSZ Edukacja we Wrocławiu. Certyfikat negocjatora i mediatora uzyskała w ramach Szkoły Praw i Wolności Człowieka Przy Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka na kursach prowadzonych przez Ośrodek Negocjacji i Rozwiązywania Konfliktów ISNS Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Conflict Resolution, Research and Resource Institute (USA) I i II stopnia, w latach 1994-95, 1996-97 w Warszawie. Od 2000 roku jest edukatorką Szkoły Umiejętności Skutecznego Działania Publicznego Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka w Warszawie w zakresie negocjacji i mediacji. Autorka licznych publikacji i artykułów z zakresu mediacji.

Luiza Kulczycka - psycholog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny. Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo Behawioralnej, Polskiego Towarzystwa Badań nad Stresem Traumatycznym. Mediator sądowy, biegły sądowy. Specjalizuje się w interwencji kryzysowej dla osób z zaburzeniami stresu traumatycznego z zespołem ASD i PTSD. Zajmuje się psychoterapią indywidualną młodzieży i osób dorosłych w zakresie: zaburzeń lękowych, związanych ze stresem traumatycznym, zaburzeń odżywiania /również związanych z otyłością/, diagnozą neuropsychologiczną oraz psychologiczną, prowadzi turnusy profilaktyki antystresowej. Umiejętności psychoterapeutyczne kształciła m.in. w: Szkole Psychoterapii Poznawczo - Behawioralnej Centrum CBT w Warszawie, Szkole Systemowa Terapia Rodzin w Krakowie, Centrum Psychoterapii przy Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Collegium Medicum UJ w Krakowie, Neuropsychologia Kliniczna w Warszawie, Europejskie Warsztaty z Zakresu Stresu Traumatycznego. Prowadzi mediacje rodzinne oraz szkolenia dla specjalistów i firm z zakresu negocjacji, mediacji rodzinnych, mediacji szkolnych i pracowniczych.
Koszt szkolenia: Bez rat: 2000 PLN
2 raty: 1. 1100.00 PLN do 2013-01-11
2. 1100.00 PLN do 2013-03-29
Agnieszka Mirek

Agnieszka Mirek koordynator ds.
szkoleń,
Dolnośląskie Centrum
Psychoterap...

Temat: szkolenia, warsztaty

Terminy: 2013-02-09, 2013-02-10, 2013-03-09, 2013-03-10, 2013-04-06, 2013-04-07, 2013-05-18, 2013-05-19, 2013-06-15, 2013-06-16
Temat: Studium Psychologii Sądowej - edycja Wiosna 2013
Czas trwania: 9.00-16.00
Liczba dni: 10
Adresaci: Adresatami Studium Psychologii Sądowej są osoby z wyższym wykształceniem zainteresowane praktycznym wykorzystaniem wiedzy z zakresu psychologii sądowej, psychopatologii, diagnozy psychologicznej , opiniowania na potrzeby sądownictwa. Tematyka zajęć została zaplanowana tak, by dostarczyć uczestnikom wiedzy teoretycznej z zakresu szeroko pojętej psychopatologii i patologii społecznej, niezbędnej do diagnozy psychologicznej, a następnie kształcenia umiejętności przygotowywania takiej diagnozy na potrzeby wymiaru sprawiedliwości. Zajęcia odbywać się będą w formie warsztatów, seminariów i ćwiczeń praktycznych. Studia skierowane są zwłaszcza do psychologów zainteresowanych zdobyciem kwalifikacji zawodowych biegłego psychologa sądowego, jak i innych osób z wykształceniem humanistycznym zainteresowanych pogłębieniem wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii sądowej.

Uczestnicy Studium Psychologii Sądowej po ukończeniu całego cyklu szkoleniowego i zdaniu egzaminu końcowego otrzymują świadectwo ukończenia Studium Psychologii Sądowej wydawane na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Uzyskane w ramach Studium Psychologii Sądowej świadectwo stanowi podstawę do samodzielnego wpisu na listy biegłych psychologów sądowych przy sądach rejonowych i okręgowych. Absolwenci Studium Psychologii Sądowej zdobędą kwalifikacje, które umożliwiają podejmowanie pracy w instytucjach współpracujących z sądownictwem w zakresie diagnozy i opiniowania, przesłuchiwania, uczestnictwa w trakcie rozpraw sądowych. Uzyskane w ramach Studium Psychologii Sądowej świadectwo może być także włączone w poczet innych szkoleń z zakresu diagnozy i psychoterapii, realizowanych przez kandydatów na drodze uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Tematyka: Program Studium Psychologii Sądowej opracowany został przez zespół ekspertów w tej dziedzinie i ukierunkowny głównie na podnoszenie praktycznych umiejetności uczestników. Plan studiów obejmuje realizację przedmiotów ujętych w bloki tematyczne, których celem jest uzyskanie i pogłębienie wiedzy z zakresu psychologii sądowej, wiktymologii, psychopatologii dzieci, młodzieży i osób dorosłych, metodologii badań psychologicznych, opiniowania w sprawach nieletnich, rodzinnych, cywilnych i karnych. Program Studium Psychologii Sądowej spełnia wymogi Ministra Sprawiedliwości z 24.1.2005 r. w sprawie biegłych sądowych. Celem Studium Psychologii Sądowej jest kształcenie przyszłych biegłych psychologów sądowych i innych ekspertów współpracujących z wymiarem sprawiedliwości profesjonalnie zajmujących się diagnozą i orzecznictwem psychologicznym. Obszerny blok zajęć praktycznych ma przygotowywać do praktycznego wykonywania roli i zawodu biegłego psychologa sądowego. Duża liczba zajęć warsztatowych oraz możliwość bezpośredniego zastosowania wiedzy w różnego rodzaju ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, pozwala absolwentom po ukończeniu Studium Psychologii Sądowej uzyskać wpis na listę biegłych psychologów sądowych i rozpocząć praktykę zgodnie z polskimi standardami.

Szczegółowy program i harmonogram zjazdów
Studium Psychologii Sądowej

ZJAZD I

I. Wprowadzenie w problematykę psychologii sądowej.
1. Obszary psychologii sądowej.
2. Prawne podstawy opiniowania przez psychologa biegłego sądowego w polskim prawie dowodowym. - zasady procesu karnego i cywilnego - rola prawa dowodowego - dowody osobowe, rzeczowe i z dokumentu - biegły jako dowód osobowy - powołanie w charakterze biegłego
3. Biegły w systemie polskiego prawa. - biegli sądowi i biegli ad hoc - koszt dowodu z opinii biegłego:wynagrodzenie biegłego,inne elementy kosztu dowodu z opinii biegłego - zasady wpisu i skreślenia z listy biegłych sądowych.
4. Prawa i obowiązki biegłego.
 - treść opinii, metody kontroli opinii; - przesłanki poprawności opiniowania, materiału badawczego oraz zachowania biegłego w sądzie; - uprawnienia i obowiązki biegłego.
5. Biegły psycholog w postępowaniu karnym i cywilnym. - granice opiniowania psychologicznego; - biegły w sprawach karnych i cywilnych: analiza przypadków.
II. Zachowania agresywne a przestępczość.
- definicje agresji, rodzaje agresji, agresywność - koncepcja psychoanalityczna Z. Freuda, teoria frustracja-agresja, teorie społecznego uczenia się - ogólny Model Agresji (GAM) Andersona i Bushmana - wyznaczniki agresji, prowokacja, pobudzenie emocjonalna, normy społeczne - przestępczość a agresja - osobowościowe determinanty przestępczości i typologie przestępców - specyfika działania w grupie przestępczej
III. Wybrane zagadnienia wiktymologii.

- typologie ofiar: skoncentrowane na cechach indywidualnych, oraz na znaczeniu ofiary w genezie przestępstwa, mechanizm stawania się ofiarą - teoria kozła ofiarnego - psychologiczna charakterystyka ofiar przemocy domowej, ofiar mobbingu, ofiar przemocy seksualnej - zgwałcenia - dynamika zjawiska przemocy - portret psychologiczny i typologia sprawców przemocy

ZJAZD II

IV. Psychopatologia: diagnoza zaburzeń psychicznych.
- kliniczna diagnostyka zaburzeń psychicznych a badanie dla potrzeb sądowych - klasyfikacja zaburzeń psychicznych: systemy klasyfikacji ICD -10 i DSM - IV - zaburzenia lękowe, zaburzenia nastroju - zaburzenia dysocjacyjne - schizofrenia i inne zaburzenia psychotyczne - zaburzenia związane z używaniem środków psychoaktywnych - zaburzenia osobowości - zaburzenia seksualne i tożsamości płciowej - zaburzenia poznawcze
V. Zaburzenia rozwoju dziecka i adolescenta.
- klasyfikacja zaburzeń emocjonalnych i ich obraz kliniczny - konsekwencje występowania zaburzeń emocjonalnych dla funkcjonowania dziecka - somatyzacja stanów psychicznych - depresja u dzieci i młodzieży - zaburzenia dwubiegunowe u młodzieży - zaburzenia karmienia - zaburzenia jedzenia.
VI. Wybrane problemy zaburzonych rodzin.

- rodziny rozbite i zrekonstruowane - funkcjonowanie rodziny z problemem alkoholowym - zjawisko przemocy między małżonkami - zjawisko przemocy wobec dzieci - funkcjonowanie rodziny kazirodczej.

ZJAZD III

VII. Diagnoza psychologiczna w pracy biegłego psychologa.
- rozmowa kliniczna: zastosowanie metody do pracy diagnostycznej w kontakcie z dzieckiem/adolescentem i jego rodziną, specyfika kontaktu z pacjentem dziecięcym i dorastającym; - metodologia badań psychologicznych w pracy biegłego psychologa (testy osobowościowe, testy projekcyjne itd) - standardy badania metodami testowymi
 - standardy dotyczące warunków badania - specyfika diagnozy osób w okresie dorastania, właściwości funkcjonowania psychicznego osoby w wieku dorastania: kryzys okresu dorastania, zadania rozwojowe okresu adolescencji - właściwości funkcjonowania rodziny adolescenta - zaburzenia okresu adolescencji z perspektywy relacji z matką - specyfika trudności w diagnozie zaburzeń psychicznych u adolescenta, właściwości kontaktu z dorastającym
VIII. Etapy pracy biegłego (od analizy akt do obrony opinii w sądzie).
- Umiejętność analizy akt sprawy
 - Planowanie badania
 - Techniki badania
 - Formułowanie opinii i wniosków
 - Stawiennictwo w sądzie

ZJAZD IV

IX. Zjawisko krzywdzenia dziecka.

- definicje podstawowych pojęć i teoretyczne podejścia wyjaśniające uwarunkowania - formy krzywdzenia: przemoc fizyczna (w tym kary cielesne), maltretowanie psychiczne, molestowanie seksualne oraz zaniedbanie - dziecko jako świadek przemocy w rodzinie - Przeniesiony Zespół Munchausena - Model Taksonomii Krzywdzenia Dziecka - kontekstualne czynniki ryzyka krzywdzenia w rodzinie oraz w instytucji edukacyjno-opiekuńczej
X. Diagnoza krzywdzenia dziecka.

- wybrane metody i narzędzia diagnostyczne; - ocena skutków bezpośrednich (obrażenia fizyczne i urazy psychiczne) - analiza zaburzeń rozwoju i zdrowia dziecka; - nieprawidłowości w procesie diagnozy i przygotowaniu materiału dowodowego.
XI. Dziecko jako świadek.
- przesłuchanie dziecka w polskiej procedurze karnej - zasady, warunki, sposób prowadzenia przesłuchania - standardy przesłuchania dzieci i wyposażenia przyjaznych pokoi; - fazy przesłuchania - sposoby zadawania pytań dostosowane do wieku dziecka - dobór technik badawczych - zasady formułowania opinii i wniosków wydawanych w oparciu o udział w przesłuchaniu - kryteria oceny wiarygodności psychologicznej zeznań dzieci ofiar/świadków przestępstw

ZJAZD V

XII. Opiniowanie w sprawach nieletnich.

- podstawowe pojęcia i podstawy prawne opiniowania w sprawach nieletnich - przygotowanie do sporządzenia opinii na użytek sądu - opracowanie opinii, wyniki badań, diagnoza, prognoza kryminologiczna, zalecenia resocjalizacyjne.
XIII. Opiniowanie w sprawach rodzinno-opiekuńczych.
- podstawy opiniowania psychologicznego w sprawach rodzinnych i opiekuńczych - ekspertyza psychologiczna w sprawach rozwodowych - ekspertyza psychologiczna w sprawach dotyczących zmiany zakresu (w tym ograniczenia i pozbawienia) wykonywania władzy rodzicielskiej
XIV. Opiniowanie w sprawach cywilnych.
- niezdolność do czynności prawnych, ubezwłasnowolnienie - wady oświadczenia woli - unieważnianie umów cywilno-prawnych i testamentów - niezdolność do zawarcia małżeństwa oraz unieważnienie małżeństwa
XV. Opiniowanie w sprawach karnych dotyczących dorosłych sprawców przestępstw.

- miejsce i zadania psychologa w procesie karnym - cel i zakres diagnozy psychologicznej w opiniowaniu o niepoczytalności - współpraca biegłych z zakresu psychologii, pschiatrii i seksuologii
Osoba prowadząca: Zajecia w Psychologii Sądowej prowadzone są przez doświadczonych trenerów mających w swoim dorobku prowadzenie wielu warsztatów i otwartych szkoleń w DCP, jak i szkoleń na zamówienie instytucji i firm. Nasi wykladowcy to to biegli psycholodzy i seksuolodzy sądowi, certyfikowani psycholodzy, wieloletni praktycy diagnozy psychologicznej i terapii indywidualnej, pracownicy Uczelnii Wyższych i sądownictwa.

Agnieszka Juszczyk - biegły sądowy w zakresie psychologii klinicznej dzieci i dorosłych oraz seksuologii, psycholog kliniczny, psychoterapeuta systemowy, certyfikowany interwent kryzysowy Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, superwizor i trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. Specjalizuje się w diagnozie i opiniowaniu ofiar i sprawów gwałtów, molestowania i innych przestępstw seksualnych. Współpracuje w zakresie opiniowania z sądami we Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Kłodzku, Poznaniu, Ostrowie Wielkopolskim. Kwalifikacje i doświadczenie w obszarze opiniowania, oceny zeznań świadków, diagnozy psychologicznej i seksuologicznej, typowania sprawców, psychologii sądowej i seksuologii sądowej zdobywała w trakcie studiów i szkoleń specjalitycznych: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Instytut Ekspertyz Sadowych im. Prof. Jana Sehna w Krakowie, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, Fundacja Dzieci Niczyje, oraz na licznych konferencjach i szkoleniach Sekcji Seksuologii Sądowej Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego, Pracowni Seksuologii Klinicznej i Społecznej Instytutu Psychologii UAM w Poznaniu. Prowadzi interwencję kryzysową, psychoterapię systemową indywidualną, grupową, terapię rodzin i par, zajęcia psychoedukacyjne i szkolenia. Pracuje w ujęciu systemowym z rodzinami z zaburzeniami psychotycznymi, zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami psychosomatycznymi. Specjalizuje się w terapii zaburzeń lękowych, depresyjnych, psychotycznych, psychoterapii zaburzeń seksualnych, zaburzeń ASD I PTSD. Prowadzi sesje debriefingowe Critical Incident Stress Debriefing (CISD) dla specjalistów zajmujących się zawodowo ratownictwem i interwencją kryzysową oraz ofiar, grup dotkniętych kryzysem. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, International Critical Incident Stress Foundation (ICISF), International Association for Suicide Prevention (IASP). Pracuje w kilku Poradniach Zdrowia Psychicznego. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe w zakresie Seksuologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W zakresie umiejętności psychoterapeutycznych kształciła się także w Szkole Terapeutycznej Psychoterapia Systemowa Indywidualna i Rodzinna WTTS (kurs podstawowy i kurs zaawansowany), Terapia Rodzin - Polski Instytut Ericksonowski, Terapia Małżeństw i Par - Polski Instytut Ericksonowski, Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, Studium metod pracy z ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami i opiekunami - Fundacja Dzieci Niczyje, Studium Opiniowania Psychologiczno-Sądowego - Fundacja Dzieci Niczyje, Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego w Warszawie.

Dorota Werner – biegły sądowy, psychoterapeutka, certyfikowany instruktor i specjalista terapii uzależnień Polskiej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, certyfikowany interwent kryzysowy Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, superwizor i trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. Członek Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Pracuje w kilku Poradniach Zdrowia Psychicznego, opiniuje na potrzeby orzecznictwa sądowego w sytuacji nadużyć seksualnych. Specjalizuje się w diagnozie, opiniowaniu dzieci i dorosłych ofiar przestępstw seksualnych. Współpracuje w zakresie opiniowania z sądami na terenie Dolnego Śląska. Kwalifikacje i doświadczenie w obszarze psychologii sądowej i seksuologii sądowej zdobywała w trakcie studiów i szkoleń specjalitycznych: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Fundacja Dzieci Niczyje, oraz na konferencjach i szkoleniach Sekcji Seksuologii Sądowej Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego. Pracuje terapeutycznie z osobami indywidualnymi i rodzinami integrując podejście ericksonowskie i podejście systemowe. Specjalizuje się w terapii zaburzeń odżywiania - anoreksja i bulimia, zaburzeń psychosomatycznych, zaburzeń lękowych, depresyjnych, psychotycznych, psychoterapii zaburzeń seksualnych, interwencji kryzysowej i terapii ofiar przemocy psychicznej, fizycznej i seksualnej, osób uzależnionych od substancji psychoaktywnych i współuzależnionych, DDA. Prowadzi szkolenia z psychologii sądowej dla pracowników RODK i pracowników wymiaru sprawiedliwości. Ukończyła pedagogikę na Uniwersytecie Opolskim oraz Studia Podyplomowe w zakresie Seksuologii Klinicznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Seksuologiczne. Umiejętności psychoterapeutyczne kształciła m.in. w: Studium Pomocy Psychologicznej - Instytut Psychologii Zdrowia Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - Instytut Psychologii Zdrowia Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Szkole Terapeutycznej Polskiego Instytutu Ericksonowskiego, Terapia Rodzin - Polski Instytut Ericksonowski, Terapia Małżeństw i Par - Polski Instytut Ericksonowski,Studium metod pracy z ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami i opiekunami - Fundacja Dzieci Niczyje, Studium Opiniowania Psychologiczno-Sądowego - Fundacja Dzieci Niczyje.

Irena Wilczyńska - prokurator Prokuratury Rejonowej dla Wrocławia Psie Pole. Posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu spraw karnych dotyczących przestępstw seksualnych. W swojej pracy zawodowej współpracuje z biegłymi m.in. z zakresu: psychologii, seksuologii, psychiatrii, medycyny. Specjalizuje się w sprawach o krzywdzenie dzieci, jako ofiar wykorzystania seksualnego. Pracując ceni współpracę interdyscyplinarną specjalistów wielu dziedzin nauki. Prowadzi specjalistyczne szkolenia dla psychologów biegłych sądowych w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii.

Łukasz Franckiewicz - sędzia Sądu Okręgowego we Wrocławiu, z-ca Przewodniczącego XII Wydziału Karnego Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej. Prowadzi specjalistyczne szkolenia dla psychologów biegłych sądowych w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii.
Koszt szkolenia: Bez rat: 2500 PLN
2 raty: 1. 1400.00 PLN do 2012-02-09
2. 1400.00 PLN do 2012-04-07
Agnieszka Mirek

Agnieszka Mirek koordynator ds.
szkoleń,
Dolnośląskie Centrum
Psychoterap...

Temat: szkolenia, warsztaty

Terminy: 2013-02-02, 2013-02-03, 2013-02-23, 2013-02-24, 2013-03-16, 2013-03-17, 2013-04-20, 2013-04-21, 2013-05-11, 2013-05-12, 2013-06-01, 2013-06-02, 2013-06-29, 2013-06-30
Temat: Studium Terapii Dzieci i Młodzieży - edycja Wiosna 2013
Czas trwania: 9.00-16.00
Liczba dni: 14
Adresaci: Adresatami Studium Terapii Dzieci i Młodzieży są psycholodzy, pedagodzy, pracownicy socjalni, lekarze, terapeuci, nauczyciele oraz studenci (ostatnich lat studiów: psychologia, pedagogika, resocjalizacja) pragnący rozwijać swoje umiejętności w zakresie diagnozy I pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą.
Tematyka:

W trakcie szkolenia uczestnicy pracować będą metodami warsztatowymi, a praca nad przypadkami i zajęcia superwizyjne umożliwią praktyczne przyswojenie nabytych wiadomości. Studium Terapii Dzieci i Młodzieży przygotowuje do pracy diagnostycznej i terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą, współpracy terapeutycznej z rodzinami, psychoedukacji i psychoprofilaktyki.

Zjazd I

1. Podstawy psychologii rozwojowej dzieci i młodzieży.
2. Rozwój emocjonalny dzieci i młodzieży,
3. Rozwój poznawczy dzieci i młodzieży.
4. Rozwój fizyczny dzieci i młodzieży.
5. Rozwój społeczny dzieci i młodzieży.
6. Rozwój psychoseksualny dzieci i młodzieży.
7. Psychologia rodziny.
8. Wpływ system rodzinnego na przebieg rozwoju dziecka.
9. Funkcje rodziny.
10. Charakterystyka rodzin dysfunkcyjnych.
11. Psychopatologia rodziny: rodzina z problemem uzależnienia od alkoholu, przemoc w rodzinie - fizyczna, emocjonalna, seksualna, zaniedbanie.
12. Praca terapeutyczna z rodziną.
13. Kształtowanie umiejętności wychowawczych.
14. Terapia pedagogiczna.
15. Terapia indywidualna.
16. Podstawy terapii rodzin.
17. Interwencja kryzysowa wobec dziecka i rodziny.
18. Praca z rodziną w ujęciu interdyscyplinarnych.

Zjazd II

1. Psychiatria dzieci i młodzieży.
2. Klasyfikacje zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży.
3. Diagnoza w psychiatrii dzieci i młodzieży (wywiad z rodzicami, wywiad z dzieckiem, ocena, diagnoza.
4. Diagnoza psychologiczna w psychiatrii dzieci i młodzieży.
5. Charakterystyka zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży.
6. Upośledzenie umysłowe – niepełnosprawność umysłowa.
7. Całościowe zaburzenia rozwojowe – autyzm dziecięcy, Zespół Retta, dziecięce zaburzenia dezintegracyjne, zespół Aspergera.
8. Zaburzenia emocjonalne rozpoczynające się w dzieciństwie - lęk przed separacją, zaburzenia lękowe w postaci fobii, lęk społeczny, zaburzenia związane z rywalizacją w rodzeństwie, uogólnione zaburzenia lękowe.
9. Zaburzenia zachowania i emocji.
10. Zaburzenia odżywiania u dzieci i młodzieży - anoreksja, bulimia.
11. Zaburzenia depresyjne u dzieci i młodzieży.
12. Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne u dzieci i młodzieży.
13. Zaburzenia psychotyczne w okresie adolescencji - krótkotrwałe dekompensacje psychotyczne, psychozy czynnościowe, schizofrenia.
14. Uzależnienia od alkoholu i substancji psychoaktywnych u dzieci i młodzieży - uzależnienie od alkoholu, uzależnienia od substancji psychoaktywnych - opiaty, kanabiole, leki nasenne i uspokajające, kokaina, substancje stymulujace, halucinogeny, nikotyna, lotne rozpuszczalniki.
15. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.

Zjazd III

1. Terapia systemowa dzieci i młodzieży.
2. Podstawy terapii systemowej rodzin – omówienie podstaw teoretycznych, rozwój terapii rodzin.
3. Charakterystyka systemu rodzinnego, systemowe rozumienie procesów w rodzinie.
4. Cykl życia rodziny.
5. Fazy rozwoju rodziny i zadania rozwojowe.
6. Wzorce relacji w rodzinie. Komunikacja w rodzinie.
7. Charakterystyka procesu terapeutycznego. Zasady prowadzenia wywiadu z rodziną, diagnoza rodziny, kontrakt terapeutyczny w terapii rodzin, formułowanie celu terapii, zasady prowadzenia pierwszej sesji rodzinnej, charakterystyka procesu terapii rodzin.
8. Konstruowanie hipotez (geneza i funkcja problemu, rozwiązanie problemu). Poszukiwanie zasobów i rozwiązań.
9. Neutralność, cyrkularność.
10. Koterapia i zespół terapeutyczny.
11. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.

Zjazd IV

1. Terapia systemowa dzieci i młodzieży.
2.Systemowe rozumienie procesów w rodzinie.
3. Metody diagnozy rodziny oraz techniki pracy z rodziną (mapa przestrzeni życiowej rodziny, praca z rodziną przy użyciu genogramu, rzeźba rodzinna, pytania cyrkularne, pytania o wyjątki, pytania o zasoby, pytania refleksyjne, reframing, personalizacja i eksternalizacja, budowanie metafor terapeutycznych, symbole i rytuały, techniki paradoksalne, interwencje systemowe, ustawienia rodziny, przerwanie wzorca, przepisanie wzorca zachowań i zamiana ról, reframing, zadania domowe, zalecenia symptomu, interwencje wprost, zlecenia paradoksalne, paradoksalne wyhamowanie, psychodrama, rzeźba rodzinna, kolaż rodziny, rysunek i zabawa w terapii, metody narracyjne).
4. Zastosowanie terapii systemowej w terapii zaburzeń odżywiania. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
5. Zastosowanie terapii systemowej w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
6. Zastosowanie terapii systemowej w zaburzeniach psychotycznych. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
7. Zastosowanie terapii systemowej w zaburzeniach zachowania dzieci i młodzieży. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.

Zjazd V

1. Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży.
2. Podstawy terapii poznawczo behawioralnej – omówienie podstaw teoretycznych - model Becka, Padesky.
3. Terapia poznawcza - techniki poznawcze w terapii i ich zastosowanie, stosowania technik poznawczych w zależności od okresu rozwojowego, CBT w pracy z rodzicami i rodzinami.
4. Rodzaje terapii behawioralnej - terapia wzajemnego hamowania Wolpego, warunkowanie instrumentalne, eksperyment behawioralny.
5. Ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem podstawowych technik – identyfikacja i dyskusja z MA, "strzałka w dół", problem solving, rozpoznawanie i dyskusja ze zniekształceniami poznawczymi itp.
6. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburzeń eksternalizacyjnych - ADHD,ODD.
7. Techniki behawioralne w pracy z dziećmi oparte na behawioralnej modyfikacji zachowań w oparciu o ADHD i ODD i modyfikację zachowań agresywnych – techniki specyficzne dopasowane do objawów, praca na pozytywnych wzmocnieniach (dostrzeganie pozytywów, pochwały, nagrody, systemy żetonowe), zasady i konsekwencje, elementy treningu zastępowania agresji w przypadku agresji niepowikłanej i powikłanej. Prowadzenie warsztatów dla rodziców i warsztatów dla rodziców i dzieci w zaburzeniach eksternalizacyjnych. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
8. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburzeń - moczenie nocne, zanieczyszczanie kałem, problemy ze snem.
9. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży – etiologiczne modele lęku w dzieciństwie, ocena zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży. Terapia zaburzeń lękowych – programy ukierunkowane na dziecko, na dziecko i jego opiekunów. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
10. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburzeń depresyjnych u dzieci i młodzieży, praca nad samooceną nastolatka – modele teoretyczne leżące u podstaw CBT depresji u dzieci i młodzieży (poznawczy model podatności na zranienie, czynniki interpersonalne i środowiskowe), ocena objawów depresji u dzieci i nastolatków z uwzględnieniem ryzyka samobójstwa, charakterystyka programów terapeutycznych indywidualnych i grupowych. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.

Zjazd VI

1. Zastosowanie terapii psychodynamicznej w psychoterapii dzieci i młodzieży.
2. Korzenie psychoterapii psychodynamicznej.
3. Główne założenia psychoterapii psychodynamicznej.
4. Teorie rozwojowe podejścia psychodynamicznego.
5. Praktyka podejścia psychodynamicznego w leczeniu dzieci i młodzieży. Relacja terapeutyczna i dialog terapeutyczny.
6. Istotne pojęcia psychoterapii psychodynamicznej: setting, przymierze terapeutyczne, przeniesienie, przeciwprzeniesienie, opór. Wewnętrzne, nieświadome obrazy obiektów i intrapsychiczne relacje.
7. Długoterminowa i krótkoterminowa terapia psychodynamiczna.
8. Metody i techniki terapii psychodynamicznej- talking cure, interwencja terapeutyczna, terapia ekspresywna (klaryfikacja, konfrontacja, interpretacja) terapia wspierajaca (poradnictwo, wyrażanie sądów o rzeczywistości, edukacja).
9. Zastosowanie psychoterapii psychodynamicznej w leczeniu zaburzeń lękowych. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków
10. Zastosowanie psychoterapii psychodynamicznej w leczeniu zaburzeń depresyjnych. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
11. Zastosowanie psychoterapii psychodynamicznej w leczeniu zaburzeń nerwicowych. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków
12. Interwencja kryzysowa wobec dzieci i młodzieży.
13. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży po wydarzeniach traumatycznych - zespół ASD/ PTSD, interwencja kryzysowa w sytuacji przemocy emocjonalnej, fizycznej, seksualnej. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków
14. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży w kryzysie suicydalnym. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
15. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży w sytuacji straty, żałoby. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.

Zjazd VII

1. Zastosowanie terapii ericksonowskiej w psychoterapii dzieci i młodzieży.
2. Główne założenia psychoterapii ericksonowskiej.
3. Pojawienie się objawów u dziecka a cykl życia rodziny
4. Pierwszy kontakt i zawarcie kontraktu terapeutycznego.
5. Diagnoza problemu i indywidualności klienta w terapii strategicznej: system diagnostyczny Miltona H. Ericksona.
6. Proces terapeutyczny - przygotowanie do zmian i budowanie relacji, praca nad problemem, zakończenie i przeniesienie na przyszłość skutków terapii.
7. Zastosowanie hipnozy w pracy z klientem dorosłym, a dzieckiem, młodzieżą.
8. Zastosowanie terapii ericksonowskiej w leczeniu zaburzeń lękowych- funkcja lęku w aspekcie indywidualnym i aspekcie systemowym, procedury transowe w pracy z lękiem, indywidualne podejście terapeutyczne w pracy z lękiem. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
9. Zastosowanie terapii ericksonowskiej w leczeniu zaburzeń psychosomatycznych dzieci i młodzieży - objawy psychosomatyczne u dzieci i młodzieży w kontekście indywidualnym i systemowym, znaczenia i rola objawu, rozpoznanie zasobów pacjenta i rodziny, metody pracy terapeutycznej: metafory, opowieści, rysunek i zabawa, eksternalizacja objawu. Zmiana wzorców relacji w rodzinie - trans objawowy i trans rozwiązania. Spożytkowanie zasobów w celu zapobiegania nawrotom objawów. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
10. Zastosowanie terapii ericksonowskiej w leczeniu zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych dzieci i młodzieży - funkcja objawów nerwicowych, terapeutyczne strategie pracy z objawami, strategie behawioralne i hipnoza, zadania domowe, terapeutyczne rytuały, paradoks, poszukiwanie zasobów osób z natręctwami. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
11. Zastosowanie terapii ericksonowskiej w leczeniu zaburzeń zachowania i nadpobudliwości psychoruchowej dzieci I młodzieży - podejście systemowe w terapii – rodzina, szkoła, grupa rówieśnicza, ericksonowski model pracy, poszukiwanie zasobów dzieci nadpobudliwych i ich rodzin, spożytkowanie energii, hipnoza w terapii rodzin dzieci z nadpobudliwością. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad stadium przypadku. Superwizja przypadków.
Osoba prowadząca: Zajecia w Studium Terapii Dzieci i Młodzieży prowadzone są przez doświadczonych trenerów mających w swoim dorobku prowadzenie dzisiątek warsztatów i szkoleń w DCP, jak i szkoleń na zamówienie instytucji i firm. Nasi wykladowcy to certyfikowani psycholodzy i psychiatrzy, wieloletni praktycy terapii indywidualnej i terapii grupowej, pracownicy Uczelnii Wyższych, pracownicy szpitali i przychodni zdrowia.

Agnieszka Juszczyk - psycholog kliniczny, psychoterapeuta systemowy, certyfikowany interwent kryzysowy Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, superwizor i trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. Prowadzi interwencję kryzysową, psychoterapię systemową indywidualną, grupową, terapię rodzin i par, zajęcia psychoedukacyjne i szkolenia. Pracuje w ujęciu systemowym z rodzinami z zaburzeniami psychotycznymi, zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami psychosomatycznymi. Specjalizuje się w terapii zaburzeń lękowych, depresyjnych, psychotycznych, psychoterapii zaburzeń seksualnych, zaburzeń ASD I PTSD. Prowadzi sesje debriefingowe Critical Incident Stress Debriefing (CISD) dla specjalistów zajmujących się zawodowo ratownictwem i interwencją kryzysową oraz ofiar, grup dotkniętych kryzysem. Członek Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, International Critical Incident Stress Foundation (ICISF), International Association for Suicide Prevention (IASP). Pracuje w kilku Poradniach Zdrowia Psychicznego. Jest biegłym sądowy w zakresie psychologii klinicznej dzieci i dorosłych oraz seksuologii. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe w zakresie Seksuologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz w Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. W zakresie umiejętności psychoterapeutycznych kształciła się także m.in. w: Szkoła Terapeutyczna Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej w Poznaniu (kurs podstawowy i kurs zaawansowany), Kurs Terapii Rodzin - Polski Instytut Ericksonowski, Kurs Terapii Małżeństw i Par - Polski Instytut Ericksonowski, Szkoła Psychoterapii Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, Studium metod pracy z ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami i opiekunami - Fundacja Dzieci Niczyje, Studium Opiniowania Psychologiczno-Sądowego - Fundacja Dzieci Niczyje, Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, oraz w ramach innych szkoleń specjalistycznych z zakresu diagnozy i psychoterapii.

Dorota Werner - psychoterapeutka, certyfikowany instruktor i specjalista terapii uzależnień Polskiej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, certyfikowany interwent kryzysowy Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, superwizor i trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. Członek Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Pracuje w kilku Poradniach Zdrowia Psychicznego, opiniuje na potrzeby orzecznictwa sądowego w sytuacji nadużyć seksualnych. Pracuje z osobami indywidualnymi i rodzinami integrując podejście ericksonowskie i podejście systemowe. Specjalizuje się w terapii zaburzeń odżywiania - anoreksja i bulimia, zaburzeń psychosomatycznych, zaburzeń lękowych, depresyjnych, psychotycznych, psychoterapii zaburzeń seksualnych, interwencji kryzysowej I terapii ofiar przemocy psychicznej, fizycznej i seksualnej, osób uzależnionych od substancji psychoaktywnych i współuzależnionych, DDA. Ukończyła pedagogikę na Uniwersytecie Opolskim oraz Studia Podyplomowe w zakresie Seksuologii Klinicznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Seksuologiczne. Umiejętności psychoterapeutyczne kształciła m.in. w: Studium Pomocy Psychologicznej - Instytut Psychologii Zdrowia Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - Instytut Psychologii Zdrowia Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Szkole Terapeutycznej Polskiego Instytutu Ericksonowskiego, Terapia Rodzin - Polski Instytut Ericksonowski, Terapia Małżeństw i Par - Polski Instytut Ericksonowski,Studium metod pracy z ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami i opiekunami - Fundacja Dzieci Niczyje, Studium Opiniowania Psychologiczno-Sądowego - Fundacja Dzieci Niczyje.

Ewa Tylko - lekarz, specjalista psychiatra, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, certyfikowany terapeuta Programu Simontona - Simonton Cancer Center (programu poznawczo-behawioralnego dla pacjentów onkologicznych). Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Specjalistycznym Zespole Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu, m. inn. w oddziałach ogólnopsychiatrycznych, oddziale nerwic oraz oddziale leczenia uzależnień.Pracowała także w brytyjskich szpitalach psychiatrycznych: Priory w Chelmsford oraz Capio Nightingale w Londynie. Aktualnie pracuje w Centrum Neuropsychiatrii Neuromed we Wrocławiu, Dolnośląskim Centrum Psychoterapii, Oddziale Dziennym Psychiatrii Dzieci i Młodzieży przy Akademickim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu. Pracuje z osobami indywidualnymi - dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Specjalizuje się w terapii zaburzeń emocji i zachowania dzieci i młodzieży, zaburzeń odżywiania - anoreksja i bulimia, zaburzeń psychosomatycznych, zaburzeń lękowych, depresyjnych, psychotycznych, psychoterapii pacjentów z chorobą nowotworową, osób uzależnionych od substancji psychoaktywnych. Umiejętności psychoterapeutyczne doskonaliła m.in. w: Szkole Psychoterapeutycznej Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej, Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego, w ramach szkoleń psychoterapeutycznych z zakresu Programu Simontona. Prowadzi warsztaty dla pacjentów z chorobą nowotworową i ich bliskich, a także poradnię psychoonkologiczną we Wrocławiu. Zajmuje się szkoleniem terapeutów, psychologów i lekarzy w zakresie psychoonkologii, jestem współautorem poradnika dla pacjentów onkologicznych„ Przekroczyć zwrotnik raka”.

Rafał Pietrzyk - psycholog, psychoterapeuta systemowy, trener Treningu Zastępowania Agresji (ART), absolwent Szkoły Trenerów Treningu Psychologicznego w Krakowskim Ośrodku Terapii. Specjalizuje się w terapii indywidualnej, rodzin, dzieci i młodzieży w ujęciu systemowym z problemem, zaburzeń zachowania, zaburzeń wieku rozwojowego, zaburzeń odżywiania, zaburzeń lękowych, straty i żałoby. Umiejętności psychoterapeutyczne kształcił m.in. w Szkole Terapeutycznej Psychoterapia Systemowa Indywidualna i Rodzinna - Welkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej (ukończony kurs podstawowy i kurs zaawansowany). Ukończył liczne szkolenia terapeutyczne w Polskim Instytucie Ericksonowski oraz szkolenia w zakresie diagnozy i terapii ADHD prowadzone przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej CBT w Warszawie. Doświadczenie zawodowe w pracy z młodzieżą i dziećmi zdobywa pracując jako psychoterapeuta w Instytucie Terapii i Ustawień Systemowych, w Centrum Rehabilitacyjno-Readaptacyjnym Nadzieja, oraz w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.

Anna Resler-Maj - psycholog, psychoterapeutka, certyfikowany terapeuta poznawczo-behawioralny, terapeuta systemowy, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i rodzinami w Oddziale Dziennym przy Samodzielnym Publicznym Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Warszawie, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, współpracuje z Fundacją Warto Wiedzieć, z Centrum CBT w Warszawie, Dolnośląskim Centrum Psychoterapii we Wrocławiu. Umiejętności psychoterapeutyczne kształciła m.in. w: Szkole Wyższej Psychologii Społecznej SWPS w Warszawie, Szkole Psychoterapeutycznej Poznawczo-Behawioralnej CBT w Warszawie, Szkole Psychoterapeutycznej Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej w Poznaniu (kurs podstawowy i kurs zaawansowany), oraz w trakcie innych szkoleń specjalistycznych z zakresu diagnozy i psychoterapii. Od kilku lat prowadzi treningi i warsztaty m.in. z zakresu komunikacji, asertywności, umiejętności społecznych oraz sztuki prezentacji dla wychowawców, nauczycieli i firm. Autorka książek i artykułów w literaturze naukowej i popularno-naukowej.

Beata Oleksy - psychoterapeutka, trener I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikowany interwent kryzysowy Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. Członek Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Pracuje z osobami indywidualnymi - dziećmi, młodzieżą, dorosłymi, rodzinami w podejściu psychodynamicznym. Specjalizuje się w terapii zaburzeń osobowości, zaburzeń lękowych, depresyjnych, psychotycznych, psychosomatycznych, interwencji kryzysowej i terapii ofiar przemocy psychicznej, fizycznej i seksualnej. Ukończyła pedagogikę (specjalizacja: poradnictwo i pedagogika opiekuńczo-wychowawcza) a także Studium Doktoranckie na Uniwersytecie Wrocławskim , prowadzi zajęcia dydaktyczne na uczelniach wyższych m.in. na Uniwersytecie Wrocławskim, w Dolnośląskiej Szkole Wyższej Edukacji. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując: w Specjalistycznym Ośrodku Interwencji Kryzysowej we Wrocławiu, Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Eidos oraz w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Umiejętności psychoterapeutyczne kształciła m.in. w: Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży Krakowskie Centrum Psychodynamiczne, Szkoła Psychoterapii Krakowskie Centrum Psychodynamiczne, szkolenia terapeutyczne organizowane przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Krakowskie Centrum Psychoterapii, Polski Instytut Ericksonowski, Fundację Dzieci Niczyje.
Koszt szkolenia: Bez rat: 2800 PLN
2 raty: 1. 1600.00 PLN do 2013-02-02
2. 1600.00 PLN do 2013-03-16
4 raty: 1. 900.00 PLN do 2013-02-02
2. 900.00 PLN do 2013-03-16
3. 900.00 PLN do 2013-04-21
4. 900.00 PLN do 2013-05-12

konto usunięte

Temat: szkolenia, warsztaty

Centrum holistyczne Inspiracja z Wrocławia poleca kursy:

" TRADYCYJNE STAWIANIE BANIEK LEKARSKICH" 05.01. lub 19.01.2013.

"TERAPIA BAŃKAMI: LEKARSKIE, CHIŃSKIE (OGNIOWE I BEZOGNIOWE)" 05.01. lub 19.01.2013.

"AKUPRESURA (REFLEKSOTERAPIA)" 06.01. lub 20.01.2013.

"ŚWIECOWANIE I KONCHOWANIE USZU" 06.01. lub 20.01.2013.

"SZTUKA ŚWIADOMEGO WIDZENIA (KOREKCJA WAD WZROKU)" 03.02.2013.

"LITOTERAPIA - DOBROCZYNNE DZIAŁANIE KRYSZTAŁÓW I KAMIENI (PÓŁ)SZLACHETNYCH" 12.01.2013.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: Aktualności strony http://centruminspiracja.pl
tel.: 784 936 120, 509 354 808

* Serdecznie zapraszamy *
Jan S.

Jan S. Warsztaty "Twardej
Ścieżki" - chodzenie
po ogniu , sauna...

Temat: szkolenia, warsztaty

Czy chcesz wyzwolić się z codziennych schematów, zmagań i pędu życia?
Wyciszyć się i odkryć w sobie potencjał, który jeszcze nie jest ci znany?
Doznać niezwykłych przeżyć, zrobić coś, co wydaje się niemożliwe, pokonać swoje lęki, spojrzeć na siebie, ludzi i otaczającą nas przyrodę trochę inaczej niż do tej pory?
Jeśli tak, to te warsztaty są właśnie dla Ciebie.

Zapraszam na warsztaty "Twardej Ścieżki", które odbędą się w 2013r w różnych miejscach Polski.
Praktyki "Twardej Ścieżki" polegają na działaniu na ciało lub na umysł poprzez ciało i jego zmysły.
O tym, czym jest "Twarda Ścieżka" możesz poczytać tu:
http://www.taraka.pl/twarda-sciezka

Planowane terminy i miejsca :
1-3 lutego - Rudawka Rymanowska (Podkarpacie)
szczegóły tu: http://magnetoit.pl/aktualnosci/rudawka
22-24 marca - okolice Warszawy
24-26 maja - Puszcza Mariańska k. Skierniewic.
21-23 czerwca - Rudawka Rymanowska (Podkarpacie)
15-21 lipca - Rudawka Rymanowska (wczasy z warsztatami)
1-10 sierpnia - Rudawka Rymanowska (warsztaty w ramach imprezy "Taniec w Świetle")
21-25 sierpnia - Komorzno woj Opolskie (warsztaty z zakopywaniem się do ziemi.

Szczegóły poszczególnych warsztatów zostaną podane wkrótce.

Na warsztatach tych odbędą się min. następujące praktyki:
* chodzenie po ogniu
* szałas potu
* podróże przy bębnie
* marsze transowe
* tańce spontaniczne
* diady komunikacyjne
* medytacje dynamiczne

Uczestnicy dotychczasowych warsztatów stwierdzili, że praktyki stosowane na tych warsztatach:
* pozwalają lepiej poznać samego siebie
* otwierają na samego siebie, innych ludzi, przyrodę i na cały świat
* pozwalają dostrzec to, czego wcześniej nie byliśmy świadomi
* pomagają w odnalezieniu celu i sensu życia
* pomagają znaleźć wyjście z błędnych układów w których tkwimy
* zwiększają naszą świadomość i intuicję
* uwalniają nas od lęków i innych ograniczeń
* pozwalają dostrzec ukryty w sobie potencjał, co skutkuje osiąganiem lepszych wyników w nauce, pracy i biznesie.
* pozwalają uwierzyć w swoje możliwości
* oczyszczają fizycznie i duchowo
* podnoszą poziom energii
* dają wewnętrzny spokój i poprawiają zdrowie

Zmierz się ze swoimi lękami i słabościami i przeżyj to co przeżył bohater tego filmu :)
http://youtu.be/2qhw6lFKMRo
Warsztaty prowadzi i zapisy przyjmuje:
Jan Szeliga tel : 604 906239
e- mail: magnetoit@magnetoit.pl
http://magnetoit.pl

Co o warsztatach piszą ich uczestnicy:
Dzięki spotkanym ludziom i pokonaniu "ognia" - naładowałam "akumulatory" do dalszego działania, a ćwiczenia "sam na sam ze sobą" pozwoliły mi na znalezienie kilku ważnych dla mnie odpowiedzi.
Czyli wiem gdzie i po co iść oraz nabrałam siły. Ogromne dzięki dla wszystkich.
PS. Mam nadzieje że starczy mi tej energii do następnych podobnych spotkań.
Małgorzata Janiczek

Szałas potów kojarzy mi się z indiańską praktyką odzyskiwania duszy. Jestem na granicy w wytrzymałości fizycznej – temperatura ogromna, z mojego nagiego ciała spływają strumienie potu, leżę przy ziemi szukając kropli tlenu, wokół absolutna ciemność - umysł szaleje, ogłasza alarm – sytuacja krytyczna !!! – a ja zamiast uciekać szukam w sercu przebaczenia i miłość, głośno wypowiadam swoje marzenia. Nie ma nic poza mną i moimi słowami, w tak ekstremalnych warunkach umysł puszcza wszystko, dlatego to co dzieje się w szałasie ma niezwykła moc, jest krystaliczne i prawdziwe. …
Na drugi dzień siedzę przy sztaludze, ręka sama prowadzi, emocje malują się w kolorach i kształtach. Jestem tu i teraz. Czuję to. Dziękuję, że byliście ze mną.
"Twarda ścieżka" dała mi to czego nie doświadczyłam wcześniej. Stałam przed ścieżką ognia i czułam strach – taki prawdziwy, taki absolutnie realny a z drugiej strony miałam siebie i swoje nadzieje, ze jest we mnie dość siły i wiary. Teraz wiem, ze zrobienie pierwszego kroku jest najtrudniejsze, ale ta radość po ostatnim jest cudowna. I to pozostało - moja siła jaką odnalazłam w sobie.
Janku dziękuję jeszcze raz !
Agnieszka Pietrzak
Pracownia Twórczych Inspiracji "Agape"

Szczegóły tu: http://magnetoit.pl/aktualnosci/

Temat: szkolenia, warsztaty

Szkolenie ,,Skuteczna strategia marketingowa, czyli jak sprawić, żeby konsumenci i nabywcy wybierali nasze produkty”, 07-08.01.2013, Kraków. http://szkolenia.avenhansen.pl

Obecnie konsumenci stają się coraz bardziej świadomi decyzji zakupowych i konsumpcyjnych. Oznacza to, że w jednej strony ich wymagania rosną, a z drugiej coraz trudniej dotrzeć do nich z komunikatem marketingowym. Zrozumienie potrzeb konsumenta i odniesienie się do nich w spójnej strategii marketingowej, której realizacja jest wspierana przez całą organizację, jest dzisiaj kluczowym czynnikiem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej firmy na rynku, a przez to zapewnienia jej stabilnej pozycji.

Cele warsztatu:
Uświadomienie i zrozumienie złożoności środowiska, w którym funkcjonują konsumenci i nabywcy;
Przedstawienie sposobów zarządzania efektywnymi środkami dotarcia do konsumenta i nabywcy – stworzenie i wdrożenie skutecznej strategii marketingowej.

Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...
Grzegorz Załuski

Grzegorz Załuski Body Language
Institute Polska /
Q1 Group

Temat: szkolenia, warsztaty

Zapraszam do udziału w szkoleniu

Szkolenie NIE OKŁAMIESZ MNIE - szczegóły


Obrazek


ŚWIATOWEJ KLASY TRENING
”NIE OKŁAMIESZ MNIE!”
CERTYFIKOWANY TRENING AGENTÓW FBI I CIA
jak rozpoznać kłamstwa w:
negocjacjach, sprzedaży, rekrutacji oraz w życiu prywatnym.
12-13 STYCZNIA 2013 – WARSZAWA


SZKOLENIE PROWADZI:
GRZEGORZ ZAŁUSKI
Certyfikowany trener Body Language Institute w USA, Coach certyfikowany przez ICF, mediator sądowy, były Dyrektor Generalny i Dyrektor Sprzedaży w korporacjach.
Więcej o Grzegorzu Załuskim: http://bodylanguageinstitute.pl/index.php/pl/trenerzy


PIERWSZY RAZ W EUROPIE

W ciągu 2 dni zdobędziesz wyjątkowe umiejętności łatwego czytania i interpretowania mowy ciała i werbalnych sygnałów wysyłanych przez każdego z kim rozmawiasz

ZANIM ZAPOZNASZ SIĘ Z PROGRAMEM SZKOLENIA, ZADAJ SOBIE NASTĘPUJĄCE PYTANIA:

1. Czy chciałbyś wiedzieć, czy ktoś Cię lubi lub nie - nawet zanim się odezwie?

2. Czy chcesz poznać czyjeś myśli i uczucia, czytając jego mowę ciała?

3. Czy chciałbyś podświadomie wpływać na innych … nie mówiąc nawet ani słowa?

4. Czy chcesz zostać ekspertem mowy ciała i nauczyć się wykrywać kłamstwa dzięki dziesiątkom realnych przykładów i dziesiątkom praktycznych ćwiczeń?



Jeżeli odpowiedziałeś choć raz tak „TAK”– to pewnie zdajesz sobie sprawę jak bezcenne dla Ciebie jest to szkolenie !



NA NASZYM SZKOLENIU „NIE OKŁAMIESZ MNIE!”:

1. Nauczysz się wywierać bardzo dobre pierwsze wrażenie na innych dzięki 10 różnym mistrzowskim gestom, które pomagają pokazać pewność siebie i charyzmę.

2. Połączysz swoje nowe umiejętności czytania mowy ciała i wykrywania kłamstwa z odpowiednimi technikami NLP do budowania zaufania, aby stać się niesamowitym mówcą i liderem.

3. Jako jeden z pierwszych w Europie zyskasz Certyfikat ukończenia licencjonowanego szkolenia, sygnowanego przez Body Language Institute w Waszyngtonie.

4. Dowiesz się jak umiejętnie obserwować rozmówców, od stóp do głów, tak by zauważać każdy z 26 hotspotów, które są odchyleniami od normalnego zachowania. Takie niewerbalne sygnały to np. mikroekspresje twarzy, praktycznie niedostrzegalne – ale tylko dla niewyszkolonego oka.

5. Nauczysz się przesłuchiwania ludzi na 15 różnych sposobów, aby zawsze docierać do prawdy i sedna sprawy.

6. Zyskasz większą pewność siebie dzięki profesjonalnej umiejętności rozpoznawania werbalnych i niewerbalnych sygnałów wysyłanych przez Twoich rozmówców.


JANINE DRIVER – AUTORKA PROGRAMU


Szkolenie „Nie okłamiesz mnie” oparte jest na bestsellerowym programie „You can’t lie to me” światowej sławy eksperta Janine Driver.
Janine pracowała przez ponad 15 lat w rządowych instytucjach w USA, zajmując się inwigilacją środowisk takich jak więźniowie, producenci i handlarze bronią, dilerzy narkotyków, czy fanatycy religijni. Dzięki zdobytemu doświadczeniu od 10 lat szkoli pracowników rządowych instytucji, m.in. FBI, CIA, ATF, DIA, IACP - a także prawników, urzędników i sędziów.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

Jeśli jesteś biznesmenem lub bizneswoman – to musisz pokazać charyzmę i pewność siebie oraz wzbudzić zaufanie, podczas negocjacji z: klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi. Chcesz także wiedzieć, czy podczas negocjacji z Tobą mówią prawdę – a to dlatego, że wiele osób może mieć inne zasady etyczne niż Ty. Musisz szybko i trafnie diagnozować prawdziwe intencje Twojego rozmówcy.

Jeśli jesteś trenerem, coachem lub managerem - musisz być osobą niezwykle wiarygodną i pewną siebie gdy prezentujesz swoją wiedzę publiczności, lub gdy przeprowadzasz proces zmiany u klienta lub pracowników. Potrzebujesz wiedzieć, czy mówią prawdę gdy zobowiązują się do zmiany.

Jeśli jesteś rodzicem lub małżonkiem - musisz umieć okazywać troskę i opiekuńczość w kontaktach z członkami rodziny. Potrzebujesz również wiedzieć jak wiarygodne są ich słowa, obietnice i deklaracje. Pragniesz również wiedzieć czy Twoi przyjaciele są wiarygodni i niezawodni. To dlatego, że w dzisiejszym świecie sieci społecznościowych wielu ludzi nie jest tym, kim wydaje się być.

To szkolenie jest wyjątkowo użyteczne dla prezesów, przedsiębiorców, trenerów wewnętrznych, dyrektorów i specjalistów HR, konsultantów, inżynierów, prawników, handlowców, nauczycieli, terapeutów, psychologów, marketingowców, polityków, negocjatorów, prezenterów, policjantów, dziennikarzy, a także studentów, rodziców i każdego kto pragnie bezbłędnie rozumieć sygnały wysyłane przez innych a tym samym potrafić na nich wpłynąć.


PROGRAM SZKOLENIA 12-13 STYCZNIA 2013:

§ W ciągu 2 dni: praktyczne ćwiczenia/analizy filmów video, zdjęć i pisemnych oświadczeń, studia rzeczywistych przypadków/ prezentacje.
§ Szkolenie odbywa się w dniach 12-13 stycznia 2013 (sob.-n.) w Warszawie, w godzinach 10:00-18:00 każdego dnia.
§ Cena szkolenia obejmuje: skrypt szkoleniowy, przerwy kawowe, napoje i słodkie przekąski,.
§ Każdy uczestnik otrzyma polskojęzyczny skrypt najnowszej książki Janine Driver „YOU CAN’T LIE TO ME” („NIE OKŁAMIESZ MNIE”).

ZAPISY
Ilość uczestników: max. 25 osób

Cena szkolenia: 948 PLN netto (+ 23% podatek VAT)

Jeśli interesujesz się tym szkoleniem - zadzwoń do nas lub napisz mail:

BODY LANGUAGE INSTITUTE POLSKA
http://FACEBOOK.COM/BodyLanguageInstitutePolska
http://bodylanguageinstitute.pl
mail: szkolenia@bli-polska.pl
tel. 500-220-555
Sandra K.

Sandra K. Certyfikowany
Psychoterapeuta,
Psycholog, Trener

Temat: szkolenia, warsztaty


Obrazek


POKOCHAĆ SIEBIE

Co to znaczy pokochać siebie? Jak to zrobić? Do czego jest to nam potrzebne? Czy można się tego nauczyć?
Odpowiedzią na te pytania jest grupa terapeutyczna, która stanowi szansę poznania siebie w kontakcie z innymi ludźmi. To w jaki sposób myślimy o sobie ma niebagatelny wpływ na nasze funkcjonowanie z innymi ludźmi i nasz odbiór. Podczas spotkań grupy w bezpiecznych warunkach możemy nauczyć się miłości do siebie radości życia, samoakceptacji. Jeżeli kochamy siebie, możemy innym ofiarować miłość i przyjąć ją.
Więcej informacji znajdziesz TUTAJ

Termin: poniedziałki, planowany start: styczeń/luty
Godzina: 18.30 – 20.30
Miejsce: Pracownia Poznawczo-Behawioralna; ul. Słoneczna 36
Koszt uczestnictwa: 70 zł
Zapisy: tel: +48 508 134 448
Kwalifikacja do grupy: dwa indywidualne spotkania z psychoterapeutką (koszt każdego spotkania 130 zł)

Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę. Zrób pierwszy krok.
Iwona W.

Iwona W. Ludzie są jacy są i
robią to co robią
...

Temat: szkolenia, warsztaty

Witaj w Nowym Roku! :)

Zapraszam Cię serdecznie na warsztat Negocjacje wewnętrzne – Core Transformation, który odbędzie się w czwartek 17.01.2013 r. w godz.18.30-21.30 w Centrum Sztuki R.I.O w Warszawie ul. Pańska 66A.

Już niedługo do Warszawy, Łodzi i Trójmiasta dojdą spotkania w Poznaniu! :)

Pozdrawiam serdecznie
Iwona Wyszomirska
Maciej Jutrzenka

Maciej Jutrzenka Maciej Jutrzenka

Temat: szkolenia, warsztaty

Szanowni Państwo nazywam się Maciej Jutrzenka i reprezentuję firmę Akademia
Inwestora Milewski & Partnerzy.
Wraz z moim Partnerem z Singapuru organizuję największy event rozwojowy w
2013 r.


Obrazek


Pozwoliłem sobie przesłać propozycję, która
może Państwa bardzo zainteresować. W załączniku przesyłam propozycję udziału
w naszym wydarzeniu. Będziemy wdzięczni za poświęcenie 5 min na przeczytanie
tej oferty. Zanim się Państwo z nią zapoznacie kilka faktów:

- Strona wydarzenia http://www.harveker.com.pl/aff/232323
- Termin 17-19.05.2013 hala MTPOLSKA, która może pomieścić do 8000
uczestników, więc będzie to największe seminarium
w tej części Europy o profilu finansowo-rozwojowym
- Organizator to My czyli Akademia Inwestora oraz Success Resources gigant z
Singapuru z którym mamy umowę
wyłączności na Polskę. Organizator spotkań na wszystkich kontynentach z
ponad 20 letnim doświadczeniem. Dla SR
występują takie gwiazdy jak Harv Eker, Donald Trump, Anthony Robbins, Robert
Kiyosaki, Richard Branson i wielu innych

To seminarium jest początkiem naszej współpracy.

- Rewelacyjna cena 3 dniowego seminarium 500 PLN brutto - rabat w zależności
od pakietu.
Tłumaczenie nie jest wliczone w rabat. Ceny zwiększają się 15 lutego.

Kim jest HARV EKER

T. Harv Eker jest autorem światowych bestsellerów, wydanego w Polsce „Bogaty, albo biedny… po prostu różni mentalnie”, oraz „SpeedWealth”, a także wysokiej klasy kursów osiągania sukcesu, takich, jak Intensywny Kurs Umysł Milionera, Life Directions, Wizard Training oraz Train the Trainer. Jest także producentem i trenerem znanego na całym świecie szkolenia Enlightened Warrior Training.

Zobacz o czym będzie mówił HARV EKER:
• W jaki sposób pozbyć się przekonań na temat pieniędzy, które przechowujesz w swoim umyśle, a które w ogóle nie powinny tam tkwić.
• W jaki sposób przestawić swój finansowy termostat na „automatyczny” sukces (dokonasz tego od razu, na miejscu).
• Czym różni się sposób myślenia ludzi bogatych od myślenia ludzi biednych i w czym warto ich naśladować.

Zapraszam
Maciej Jutrzenka

P.S. Poszukujemy również partnerów do współpracy w promowaniu tego wydarzenia.

tel. 509 019 699; e-mail: maciej.jutrzenka@inwestorgieldowy.com lub przez skrzynkę na GL.

Następna dyskusja:

TERAPIE NATURALNE - SZKOLEN...




Wyślij zaproszenie do