Temat: [ONLINE] Intel® Retail Edge

Witam,
Od kilkunastu miesięcy regularnie zaglądam na portal Intel® Retail Edge. Jest to platforma zajmująca się szkoleniami pracowników w zakresie sprzedaży bezpośredniej oraz pogłębianiem wiedzy na temat wszystkich produktów jakie opierają się na technologii Intela - komputery/tablety/smarfony.
Jedynym ograniczeniem w korzystaniu z tej platformy jest praca w firmie która zajmuje dystrybucją detaliczną produktów Intela.
Chciałbym poznać wasze zdanie na temat tej platformy, o ile oczywiście ktoś miał z nią kontakt, jednak nie znalazłem żadnego wątku na ten temat.
Sam regularnie od ponad roku korzystam z tej platformy i moim zdaniem Intel poza dobrym sprzętem, robi także bardzo dobre szkolenia.
Jako pasjonat branży IT mogę powiedzieć że mam w tym temacie trochę większą wiedzę niż przeciętny "Kowalski", więc wiedza przedstawiona w szkoleniach nie powaliła mnie na kolana, jednak sposób jej przedstawienia jest moim zdaniem na tyle prosty, że każdy laik spokojnie jest w stanie szczegółowe różnice sprzętowe i w przyszłości przekazać ją dalej w sposób równie przejrzysty.
Poza szkoleniami sprzętowymi jest tam dostępna także cała gama szkoleń dotyczących zoptymalizowania sprzedaży oraz wykorzystania technik behawioralnych w sprzedaży bezpośredniej. W przeciwieństwie do branży IT, w tej dziedzinie byłem całkowitym laikiem. Po raz kolejny olbrzymi pokłon w stronę Intela za jakość i sposób przekazywania wiedzy w tych szkoleniach.
Każde szkolenie trzeba zaliczyć poprzez test/quiz lub symulację sprzedaży. Po zakończeniu takiego testu otrzymuje się certyfikat wiedzy z danego zakresu.
Wiem że w internecie można znaleźć dziesiątki takich szkoleń, jednak niestety większość z nich jest, delikatnie mówiąc, kiepska.
Co sądzicie o tych szkoleniach? Czy ewentualnie znacie coś podobnego godnego uwagi?

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: [ONLINE] Intel® Retail Edge

Przez ponad 2 lata korzystałem z tej platformy i zgodzę się z Tobą. Wiedza jest tam przekazywana w bardzo przystępnej formie, zwłaszcza jeśli chodzi o szkolenia produktowe. Dużym plusem jest to, że Intel przekazuje tam informacje na temat najnowszych rozwiązań, ale i też sposoby na ich sprzedaż. W kwestii artykułów dotyczących zachowań klientów to mim zdaniem trochę za dużo tam suchej teorii z psychologii, ale często też przydatne.
Generalnie nie wyobrażam sobie sprzedaży produktów Intela bez aktywnego korzystania z tel platformy, nie mówiąc już o zbieraniu punktów, które można wymieniać na ciekawe nagrody :)

Temat: [ONLINE] Intel® Retail Edge

Piotr Sampławski:
...korzystałem...

Wnioskuje więc że już nie korzystasz z tej platformy.
Nawiązując do tej "suchej teorii", nie wiem jak było kiedyś, jednak obecnie są tam dostępne także wirtualne symulacje sprzedaży - zrobiona jest animacja w której przychodzi klient do sklepu, opisane jest jego zachowanie w sklepie oraz dostępne do wyboru zachowania sprzedawcy, a w międzyczasie podawane są wskazówki trenera. Moim zdaniem jest to zobrazowane w najbardziej przystępny możliwy sposób.
Co do szkoleń produktowych zgadzam się z Tobą w 100%, nawet bardzo szczegółowe informacje związane z architekturą techniczną procesorów są przedstawione w sposób przyswajalny dla laika.

Następna dyskusja:

[INTERNET] Kursy online/ e-...




Wyślij zaproszenie do