Artur
Kurkiewicz
Właściciel, Agencja
Reklamy i Marketingu
Artur Kurkiewicz
Temat: [Katowice] XIX Wieczór z marketingiem - 10.06.2010
Witam,chciałbym zaprosić osoby zainteresowane szeroko rozumianym marketingiem na kolejne spotkanie, które odbędzie się w ramach cyklu "Wieczór z marketingiem". Program najbliższego Wieczoru znajdziecie Państwo poniżej oraz na stronie grupy http://www.goldenline.pl/spotkanie/xix-wieczor-z-marke...
Więcej informacji o Wieczorach na stronie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego http://www.marketing.silesia.pl/
17.00 – CZĘŚĆ WSTĘPNA WIECZORU
17.10 – JAK WŁOSI RADZĄ SOBIE Z MARKETINGIEM I REKLAMĄ – impresje
z przedwakacyjnej podróży do Toskanii zaprezentuje Wiesław Bełz (ŚTM).
17.35 – ADTAILY ROK PO STARCIE – o systemie zarządzania kampaniami w internecie oraz jednym z nagorętszych i najciekawszych projektów w polskim internecie opowie Marta Klimowicz (Community Manager AdTaily, doktorantka socjologii, badaczka internetu). Niezwykle istotne jest to, że AdTaily jest polskim, w wielu aspektach nowatorskim, projektem. W kwietniu tego roku AdTaily wyruszyło na podbój światowego internetu.
18.20 - Przerwa
18.35 – INTERNETOWE DOBRE BAKTERIE – CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ NEWSLETTER W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH – o tym gdzie w marketing-miksie jest rola newslettera, jak go zaprojektować, na co zwrócić uwagę wybierając rozwiązanie technologiczne, jak powiązać newsletter z CRM i stroną www... oraz wielu innych praktycznych aspektach komunikacji za pomocą newslettera opowie Adam Latocha (Konsultant biznesowy z bogatą wiedzą i ponad dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie systemów ERP i CRM, marketingu i sprzedaży B2B. Wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, współpracujący także z Akademią Ekonomiczną w Katowicach i Akademią Techniczno-Humanistyczną z Bielska-Białej).
19.25 – Przerwa
19.40 – RZECZPOSPOLITA POLSKA – LOGO i PR, CZYLI PROBLEMY Z TOŻSAMOŚCIĄ
Prezentacja Artura Kurkiewicza (ŚTM) o polskich symbolach narodowych - ich historii, znajomości, rozumieniu i traktowaniu - w kontekście Corporate Identity oraz National Identity – a także o tym jak wykorzystać historyczne postaci i zdarzenia w promocji
i skutecznym budowaniu dobrego wizerunku kraju.
20.55 – Zakończenie Wieczoru
Spotkania w ramach cyklu Wieczorów z marketingiem są bezpłatne. Wieczory z marketingiem to unikalne w skali kraju, comiesięczne spotkania ludzi związanych z szeroko rozumianym marketingiem, organizowane przez Śląskie Towarzystwo MarketingoweArtur Kurkiewicz edytował(a) ten post dnia 04.06.10 o godzinie 13:34