Jacek Komasiński

Jacek Komasiński Kierownik Wydz.
Kampanii
Sprzedażowych w
Banku BGŻ

Temat: Moduły analityczne w "Waszych" systemach CRM

Witam,

Mam pomysł na dyskusję, której temat związany jest z moją pracą magisterską (jeszcze nie napisaną) oraz zainteresowaniami. Napiszcie, proszę, jaką funkcjonalność mają moduły analityczne systemów CRM z którymi pracujecie. Które systemy warto wspomagać dodatkowymi narzędziami do raportowania i Business Intelligence, a których moduły są wystarczająco elastyczne, by zaspokajać potrzeby docelowych klientów. A może to nie kwestia rozwiązania a wyłącznie potrzeb klienta charakterystycznych dla danego rynku?

Pozdrawiam,

Jacek Komasiński
Łukasz Kamionka

Łukasz Kamionka Premium CRM Owner /
Pivotal Polska - BDM

Temat: Moduły analityczne w "Waszych" systemach CRM

Jacek K.:
Witam,

Które systemy warto wspomagać dodatkowymi narzędziami do raportowania i Business Intelligence, a których moduły są wystarczająco elastyczne, by zaspokajać potrzeby docelowych klientów. A może to nie kwestia rozwiązania a wyłącznie potrzeb klienta charakterystycznych dla danego rynku?

Wydaje mi się, że jest tak, jak piszesz na końcu swojego posta... Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że zależnie od wybranej strategii firmy przerzucają ciężar gry na operacyjność lub analitykę CRM. Banki, które skupiają się na detalu stawiają na analitykę - np. gość obsługujący Klienta na infolinii czy w oddziale ma uzyskać infomrację, że ten ktoś z 56% prawdopodobieńśtwem zgodzi się na kartę kredytową, np. ponieważ ma psa o tym samym imieniu co x innych osób, któe tą kartę mają :). Z kolei banki/departamenty walczące o bogatszych Klientów więcej uwagi przywiązują do CRM operacyjnego i tam cross-selling wygląda trochę inaczej.

System przez nas firmowany w większości przypadków wystarcza do raportowania czy organizowania cross-selling, choc zdarza się, że integrujemy go z rozwiązaniami BI, bądź np. słyszymy że: analitykę załatwi nam SAS, wasz CRM ma ładnie to udostępnić i dodać część operacyjną

Następna dyskusja:

Design w systemach CRM




Wyślij zaproszenie do