Elżbieta Dziubaczka

Elżbieta Dziubaczka Key Account Manager,
Contact Pro Sp. z
o.o.

Temat: Call Center przyjmie zlecenia prowadzenia Live Chat

Jesteśmy firmą konsultingową z 4- letnim doświadczeniem na rynku w branży IT. Zdecydowanym atutem naszej działalności jest wykwalifikowana kadra oraz ogromna wiedza, która pozwala nam na przejęcie od naszych Zleceniodawców kontaktu z klientem na każdym etapie. Za pomocą naszych baz, profesjonalnego podejścia oraz elastycznej kadrze pracowniczej, jesteśmy w stanie przyjąć i zrealizować zlecenia od małych, średnich i dużych firm. Jako call center prowadzimy nie tylko skuteczną sprzedaż, a przede wszystkim budujemy dobre imię firmy w imieniu naszych partnerów za pomocą takich kanałów komunikacji jak:

Live Chat- usługa polegająca na obsłudze sprzedażowej i posprzedażowej klientów, za pomocą internetu. Kanał umożliwia prowadzenie konwersacji z klientem za pomocą czatu, co jest niezwykle wygodne dla osób chcących szybko uzyskać odpowiednie informacje lub dokonać zakupu. Live Chat pozwala zmaksymalizować wielkość sprzedaży w e-shop.

Inbound (Infolinia)- usługa związana z obsługą połączeń przychodzących, docierających bezpośrednio za pomocą systemu wyboru głosowego do odpowiedniego konsultanta. Jesteśmy w stanie stworzyć grupę przeszkolonych konsultantów, wspierających obsługę klienta Państwa firmy, tak aby żaden z nich nie pozostał nieobsłużony.

Outbound (Telemarketing)- usługa związana z obsługą połączeń wychodzących do klientów. Za pomocą tego kanału oferujemy Państwu pomoc w obsłudze zamówień, reklamacji, programów lojalnościowych, programów up- selling oraz cross- selling, windykacji, oraz weryfikacji baz danych potencjalnych klientów.

Obsługa reklamacyjna oraz serwisowa – usługa związana z przyjmowaniem zgłoszeń wraz z kontrolą całego procesu rozwiązania przez odpowiednio wyszkolony do tego zespół konsultantów. Usługa ta pozwala szybko i skutecznie rozwiązać powtarzające się problemy, a tym samym uzyskać zaufanie i lojalność klienta.

Outsourcing to coraz bardziej popularna strategia pozwalająca na obniżenie kosztów w przedsiębiorstwie, nie tracąc przy tym możliwości posiadania profesjonalnej obsługi klienta. Poprzez ciągły rozwój oferty produktowej nasza firma dostosowuje się do zmieniających się trendów, a to pozwala nam na zaspakajanie potrzeb i oczekiwań naszych Kontrahentów.

Oferowane przez nas usługi są doskonałym wsparciem, co zawsze przekłada się na maksymalizację zysków naszych Kontrahentów. Jeśli chcesz zbudować przewagę konkurencyjną na rynku, zapraszamy do współpracy.
Michael M.

Michael M. INTER.EXPERT Polska
- Engineers on
demand

Temat: Call Center przyjmie zlecenia prowadzenia Live Chat

Prosze o kontakt via GL.



Wyślij zaproszenie do