Tomasz Januszewski

Tomasz Januszewski Junior Business
Manager, ING Bank
Slaski, Contact
Center ...

Temat: z troche innej beczki...

Witam,

Co chwile przewijaja sie tutaj wszystkim dosc dobrze znane nazwy typu avaya, siemens, nextira itp. itd. i ich rozwiazania, powszechnie stosowane, popularne itp. Oczywiscie to zrozumiale. Ostatnio mailem natomiast troche stycznosci z rozwiazaniami firmy Interactive Intelligence, ktora (w duzym skrocie oczywiscie) oferuje jedno bardzo kompleksowe rozwiazanie (pbx, ivr, wfm, acd, recording, pds + blending, multimedia itp. itd....) pozwalajace uruchomic naprawde calkiem zaawansowane CC do tego w cenie zdecydowanie nieporownywalnej do cen liderow rynku.
W przypadku firm w/w osiagniecie podobnej funkcjonalnosci wymagaloby poskladania sporej ilosci roznych klockow, dedykowanych poszczegolnie, nakladu pracy, itp. no i oczywiscie znacznie wiekszych $
Moje pytanie natomiast jest nastepujace - czy mieliscie stycznosc z rozwiazaniami oferowanymi przez InIn, a moze ktos na tym pracuje - jakies wrazenia w ogole albo w szczegole, praktyka, awaryjnosc... Chetnie poznam jakies pochlebne opinie na ten temat, jednak nawet jeszcze chetniej te przeciwne...
Ot tak, po prostu chcialbym troszke zamieszac-sprowokowac :) i nieco oderwac sie od rozwiazan najbardziej powszechnych na rzecz tych mniej popularnych i pomijanych do tej pory w dyskusjach.
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: z troche innej beczki...

Skontaktuj się z firmą Webtel (są tu obecni), która m.in. specjalizuje się w niezależnym doradztwie. II wdrożyl m. in. allianz, rozmawiałem z ich szefową dep. obsługi klienta chyba pół roku po wdrożeniu - byli bardzo zadowoleni.

Wygląda rzeczywiscie nieźle, technologia IP + mnóstwo funkcjonalności podanych w bardzo przyjazny sposób, podobno w dobrej cenie.
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: z troche innej beczki...

Dość dodać, iż Webtel robił to AFAIK wraz z Interactive IntelligenceRafał J. edytował(a) ten post dnia 18.04.08 o godzinie 14:38
Tomasz Januszewski

Tomasz Januszewski Junior Business
Manager, ING Bank
Slaski, Contact
Center ...

Temat: z troche innej beczki...

Potwierdzam, Webtel postawil Allianz'a na InIn'ie i z tego co sie orientuje (poprawcie mnie!) dziala to bezawaryjnie i bez zarzutow juz od 2 lat.
Zalezaloby mi jednak na jakims konkretniejszym i bardziej obiektywnym feedbacku...

Michał Grabowski:
Skontaktuj się z firmą Webtel (są tu obecni), która m.in. specjalizuje się w niezależnym doradztwie. II wdrożyl m. in. allianz, rozmawiałem z ich szefową dep. obsługi klienta chyba pół roku po wdrożeniu - byli bardzo zadowoleni.

Wygląda rzeczywiscie nieźle, technologia IP + mnóstwo funkcjonalności podanych w bardzo przyjazny sposób, podobno w dobrej cenie.

Temat: z troche innej beczki...

Rozwiązania ININ są od lat z powodzeniem stosowane w Citi

Na Polskę przedstawicielem jest ITD, który na miejscu posiada swoich programistów i na bieżąco dostosowuje system do potrzeb Klienta

Żeby nie było nie pracuję dla ITD :)
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: z troche innej beczki...

No ja trochę się wyłamię. Po to ludzie płacą kasę w liczoną już w milionach złotych za rozwiązania klasy enterprise aby były rozwiązaniami klasy enterprise... nic ich nie zastąpi, gdy przedsiębiorstwo faktycznie takich rozwiązań potrzebuje. Sprawdzone, pracujące w największych instytucjach na świecie z przewidywalnym i skutecznym supportem i można na nich stworzyć cuda-wianki jak tylko się chce. Takich firm jest kilk na świecie. Poza tym trzeba cały czas pod uwagę brać pod uwagę co jest rozwiązaniem sprzętowym a co softwarowym. Dla małego CC wystarcza nawet Asterisk. W firmie windykacyjnej, której CC wymyśla niestworzone rozwiązania, aby tylko ściągnąć należności olbrzymia elastyczność i wydajność jest nieodzowna.
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: z troche innej beczki...

Grzegorz Mielczarek:
Rozwiązania ININ są od lat z powodzeniem stosowane w Citi

Na Polskę przedstawicielem jest ITD, który na miejscu posiada swoich programistów i na bieżąco dostosowuje system do potrzeb Klienta

Żeby nie było nie pracuję dla ITD :)

To ja uzupełniając (przy okazji cześć Grzegorzu, co tam u Ciebie?;) tę platformę wdrażają jeszcze przynajmniej Wola Info i Damovo...

Następna dyskusja:

Z innej beczki...




Wyślij zaproszenie do