Tomasz
Januszewski
Junior Business
Manager, ING Bank
Slaski, Contact
Center ...
Temat: z troche innej beczki...
Witam,Co chwile przewijaja sie tutaj wszystkim dosc dobrze znane nazwy typu avaya, siemens, nextira itp. itd. i ich rozwiazania, powszechnie stosowane, popularne itp. Oczywiscie to zrozumiale. Ostatnio mailem natomiast troche stycznosci z rozwiazaniami firmy Interactive Intelligence, ktora (w duzym skrocie oczywiscie) oferuje jedno bardzo kompleksowe rozwiazanie (pbx, ivr, wfm, acd, recording, pds + blending, multimedia itp. itd....) pozwalajace uruchomic naprawde calkiem zaawansowane CC do tego w cenie zdecydowanie nieporownywalnej do cen liderow rynku.
W przypadku firm w/w osiagniecie podobnej funkcjonalnosci wymagaloby poskladania sporej ilosci roznych klockow, dedykowanych poszczegolnie, nakladu pracy, itp. no i oczywiscie znacznie wiekszych $
Moje pytanie natomiast jest nastepujace - czy mieliscie stycznosc z rozwiazaniami oferowanymi przez InIn, a moze ktos na tym pracuje - jakies wrazenia w ogole albo w szczegole, praktyka, awaryjnosc... Chetnie poznam jakies pochlebne opinie na ten temat, jednak nawet jeszcze chetniej te przeciwne...
Ot tak, po prostu chcialbym troszke zamieszac-sprowokowac :) i nieco oderwac sie od rozwiazan najbardziej powszechnych na rzecz tych mniej popularnych i pomijanych do tej pory w dyskusjach.