Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: Szkolenia otwarte dla pracowników call center -...


Obrazek
zaprasza na następujące szkolenia otwarte:

maj 2009
14.05 - Katowice - Telesprzedaż, czyli klient w zasięgu słuchawki
14-15.05 - Warszawa - Coaching i mentoring - jak być doradcą i trenerem w procesie doskonalenia pracowników call center
15.05 - Poznań - Motywacja na słuchawce
20.05 - Katowice - Standardy telefonicznej obsługi klienta
21-22.05 - Poznań - Techniki sprzedaży przez telefon
26.05 - Warszawa - A ja mu na to... rzecz o obalaniu obiekcji
25-26.05 - Warszawa - Assessment Center / Development Center jako skuteczna metoda oceny pracowników call center
28-29.05 - Poznań - Zarządzanie motywacją pracowników call center

czerwiec 2009
2.06 - Poznań - Standardy telefonicznej obsługi klienta
4-5.06 - Poznań - Rekrutacja, selekcja, adaptacja - efektywny proces pozyskiwania pracowników call center
9.06 - Poznań - A ja mu na to... rzecz o obalaniu obiekcji
16.06 - Warszawa - Standardy telefonicznej obsługi klienta
18-19.06 - Katowice - Coaching i mentoring - jak być doradcą i trenerem w procesie doskonalenia pracowników call center
23.06 - Wrocław - A ja mu na to... rzecz o obalaniu obiekcji
25-26.06 - Poznań - Assessment Center / Development Center jako skuteczna metoda oceny pracowników call center

Biuro organizacji szkoleń:
60-128 Poznań, ul. Zgoda 14
tel. 061 622 71 81, infolinia 0801 080 250
http://www.akademiatelemarketingu.pl
akademia@akademiatelemarketingu.plEwa B. edytował(a) ten post dnia 06.05.09 o godzinie 22:44
Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: Szkolenia otwarte dla pracowników call center -...


Obrazek


Szanowni Państwo,

Poniżej prezentowane szkolenia otwarte odbędą się w POZNANIU. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani którymkolwiek z tematów, istnieje możliwość zrealizowania szkoleń w dowolnym mieście.

Lipiec
14.07.2009 - Telefoniczna obsługa klienta
16.07.2009 - 17.07.2009 - Techniki sprzedaży przez telefon
21.07.2009 - Telesprzedaż, czyli klient w zasięgu słuchawki
28.07.2009 - Standardy telefonicznej obsługi klienta

Sierpień
4.08.2009 - Telefoniczna obsługa klienta
11.08.2009 - 12.08.2009 - Techniki sprzedaży przez telefon
18.08.2009 - Telesprzedaż, czyli klient w zasięgu słuchawki
25.08.2009 - Standardy telefonicznej obsługi klienta

Serdecznie zapraszamy do kontaktu
Akademia Telemarketingu
tel. 061 622 71 81
akademia@akademiatelemarketingu.pl
http://www.akademiatelemarketingu.pl

Następna dyskusja:

Potrzebne call center dla f...




Wyślij zaproszenie do