konto usunięte

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

Witam ;)
mam prosbe o podrzucenie chociaz nazw firm badz oprogramowania wyciagajacego statystyki w malym call center. Chodzi mi o cos w rodzaju CCS'a, oczywiscie w mniejszej skali bo nie mam kilkuset agentów :)
pozdrawiam serdecznie,
Błażej
Michał Ł.

Michał Ł. Menedżer IT

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

Statystyki z czego? Jaka masz centralke, w jaki sposob rutujesz polaczenia itp Troche malo informacji aby cokolwiek zaproponowac :)
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

Błażej J.:
Witam ;)
mam prosbe o podrzucenie chociaz nazw firm badz oprogramowania wyciagajacego statystyki w malym call center. Chodzi mi o cos w rodzaju CCS'a, oczywiscie w mniejszej skali bo nie mam kilkuset agentów :)
pozdrawiam serdecznie,
Błażej

A ja powiem jeszcze więcej. Call Center jest wówczas jak jest soft który wymusza pewne reguły Call Center w ruchu telefonicznym. Ten soft loguje każdą czynność, więc wdrażany jest od razu z mechanizmami raportowymi. Pytanie więc co masz (Alcatela?) i co chcesz wyciągnąć? Rozumiem, że masz Alcatela ale nie masz CCSa?

konto usunięte

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

mam slican'a 2720, IVR'a. Z dystrybucja polaczen dam sobie rade. Chodzi mi o cos nadzorujacego prace agentow i wyciagajacego raporty.
Milego dnia,
Błażej
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

Nie znam Silcana ale to nie jest zbytnio centrala Call Centrowa. Chyba już lepsze Call Center postawimy na Skype. A na pewno na Asterisku. Ale jeśli dajesz sobie radę z dystrybucją połączeń to centrala powinna generować jakieś logi. Spróbuj znaleźć co w nich jest? Może są w jakimś określonym formacie i można będzie ja zaimportować do bazy danych. Jak to się uda to wystarczy kilka pytań SQL i są raporty.
Michał Ł.

Michał Ł. Menedżer IT

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

Zawsze mozna wykorzystac soft do taryfikacji np Telbaze i czesc raportow uzyskac w ten sposob. Nie beda to na pewno dane stricte call centrowe typu dlugosci kolejki, czasy oczekiwania itp Mozee zgodnie z sugestia kolegi Michala warto rozwazyc przejscie na Asteriska? Bedzie kolejkowanie raporty a nawet nagrywanie rozmow.
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

Systemy taryfikacyjne to osobny temat :)))) W Polsce nie jest z tym niestety dobrze. U mnie rekordy taryfikacyjne zaciąga się do bazy SQL za pomocą DTS'a i już SQLem można wszystko wyciągnąć.
Michał Ł.

Michał Ł. Menedżer IT

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

No to proponuje zalozyc nowy temat odnosnie taryfikacji i tam przeniesc dyskusje :) bo patrzac na jakosc oprogramowania tego typu to best practice bedzie bardzo mile widziane

konto usunięte

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

[author]Michał
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

[author]Michał
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: niedroga aplikacja do obsługi call center - prośba o pomoc

Święte słowa :-). Na dobrą sprawę taryfikację może nam załatwić dobrze napisane makro w Excellu.

Następna dyskusja:

Prowadzisz call center? Mam...




Wyślij zaproszenie do