Andrzej M. MayLily, CXO
Temat: Jak kryzys wpłynął na branżę CC? – zbieranie opinii...
Organizacja Contact Center World przeprowadza właśnie badanie na temat wpływu kryzysu na branżę call center. Organizatorzy proszą przedstawicieli branży o podzielenie się swoimi doświadczeniami i opiniami na temat ostatniego roku. Zainteresowani mogą pomóc w stworzeniu bogatej w obiektywizm relacji, odpowiadając na kilka pytań znajdujących się na stronie firmy: http://contactcenterworld.com/sv.asp?id=DF0043C3772F42...Wywiad przeprowadzany jest w języku angielskim. Potrzebna jest także rejestracja na portalu. Mimo to, może warto się wypowiedzieć:)
Przedstawiciele CCW mówią, że gospodarka wychodzi już na prostą. Zobaczymy jakie zdanie mają na ten temat praktycy CC.Za tydzień mają być opublikowane odpowiedzi. Na pewno to zrelacjonujemy na blogu Avaya:) (http://avayablogcenter.pl)
A według Was, kryzys był w ogóle zauważony w polskich CC? Jeśli tak, to czy już mija?