Kamila
Bielińska
Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu
Temat: Szkolenie Business English Essentials
Business English EssentialsW obecnych czasach warto poszerzać swoją wiedzę. Dlatego chcielibyśmy zaprosić Państwa na dwudniowy kurs Business English. Program kursu uwzględnia potrzeby zawodowe słuchaczy i obejmuje zagadnienia związane z międzynarodową wymianą handlową i informacyjną, ze szczególnym uwzględnieniem praktycznego stosowania języka angielskiego w wykonywanej pracy.
Tematyka zajęć obejmuje między innymi:
- słownictwo związane z pracą
- typy biznesu
- słownictwo związane z działalnością gospodarczą
- handel międzynarodowy
- zarządzanie
- ekologia, a zysk
Szacowany czas szkolenia to 14 godzin (2 razy po 7 godzin).
Program szkolenia:
DZIEŃ PIERWSZY
INTRO
Globalizacja jako zjawisko motywujące rozwój „języka korporacyjnego”. Przedstawienie przykładów przenikania się rynków, kultur, języków.
WAYS OF WORKING
Przedstawienie różnych typów pracy i słownictwa z nimi związanego -Prezentacja/ Ćwiczenia leksykalne
TYPES OF BUSINESSES
Przemysł i jego sektory, struktury korporacyjne, nazewnictwo związane ze strukturami administracyjnymi firm i organizacji.Prezentacja/ Dyskusja
START-UP
Słownictwo związane z przygotowaniem do rozpoczęcia działalności gospodarczej, akumulacją kapitału, kosztami prowadzenia biznesu etc.Prezentacja/ Praca w grupach
PAY AND BENEFITS
Słownictwo związane z płacami; wynagrodzenie - nagrody, premie, odprawy, dodatki, nadgodziny, etc.Prezentacja/ Dyskusja/Ćwiczenia leksykalne
WORLD ECONOMY
Handel międzynarodowy. Zmiany na rynkach światowych i wyrażanie tendencji wzrostowych/spadkowych. Korporacje i ich kultura. Przejmowanie i łączenie się firm.Prezentacja/ Ćwiczenia leksykalne/ Studium przypadku
SUMMARY/ Q & A SESSION
Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia – sesja pytań i odpowiedzi.Dyskusja
DZIEŃ DRUGI
MANAGERS
Zarządzanie i style przewodzenia w firmach. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Słownictwo związane z przedsiębiorcami. Prezentacja/ Ćwiczenia leksykalne
CUSTOMER SERVICE
Rola i znaczenie obsługi klienta w biznesie. Sposoby przyciągania i utrzymania klientów. Trening i rozwój osobowy pracowników. Wizerunek firmy oraz kontakt z mediami.Prezentacja/ Praca w grupach
GREEN BUSINESS – CLEAN PROFIT
Współczesne tendencje związane z rozwojem zrównoważonym. Racjonalne gospodarowanie zasobami naturalnymi. Ekologia a zysk.Prezentacja/ Dyskusja/ Studium przypadku
MARKETS AND COMPETITORS
Filozofia sprzedaży, popyt, podaż, orientacje marketingowe, sprzedaż hurtowa i detaliczna. Potencjalne problemy związane z międzynarodowymi rynkami.Prezentacja/ Studium przypadku/ Dyskusja
E-COMMERCE
Słownictwo związane z elektronicznymi formami prowadzenia działalności gospodarczych. Rola współczesnych technologii w świecie biznesu.Prezentacja/ Studium przypadku
FINAL REMARKS/ Q & A SESSION
Podsumowanie kursu. Uwagi końcowe – sesja pytań i odpowiedzi.Prezentacja/ Dyskusja
Harmonogram:
24-25 listopad 2012- Warszawa
8-9 grudzień 2012 - Gdańsk
15-16 grudzień 2012 Wrocław
* Miejsce szkolenia zostanie dobrane w zależności od ilości kursantów
Zapisy: http://learndev.pl
Cena: 399 zł
Kurs poprowadzi Paweł Zalewski – absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunku filologia angielska. Tłumacz, lektor i trener języka angielskiego z ponad siedmioletnim doświadczeniem szkoleniowym. W trakcie swojej kariery pracował m.in. jako:
- Wykładowca uczelni wyższej na kierunkach: Zarządzanie, Marketing, Socjologia;
- Tłumacz ustny i pisemny języka angielskiego z dziedzin ekonomii, marketingu, reklamy
- Trener umiejętności miękkich m.in. prezentacje i negocjacje biznesowe;
- Lektor biznesowego języka angielskiego dla kadry zarządzającej wielu firm i korporacji;
- Trener i twórca profesjonalnych programów szkoleniowych m.in. dla bankierów,
księgowych
Kontakt:
nr. tel. 518965192
email: kamila.bielinska@learndev.pl