Temat: co można wycisnąć?
Bardzo mi się podoba, widać bardzo osobiste podejście do tematów, czuć klimat, można ściągnąć ludzi, jakieś recenzje, zachęta do przyjścia na koncert, można wejść w porozumienie z klubami i na płatne imprezy rozprowadzać bilety za prowizję.
Wydaje mi się, że jak modelki, tak zespoły tworzą swoje nie tylko muzyczne wizytówki. Portfolia fotograficzne, ukazujące klimat z imprez, mogą być kartą przetargową w załatwianiu angaży na koncerty, czy też udział w imprezach zamkniętych. Trzeba umieć przekonać, że taka współpraca może przynieść efekty.
Rozpocząć od darmowych prezentacji.
Jak widać po zdjęciach są jakieś układy w klubach, można posunąć się dalej – zająć się impresariatem. To dochodowa sprawa, ale trzeba mieć „zasoby”.
Poszukiwaliśmy ostatnio artysty na imprezę i okazało się, że stawki są dla nas za wysokie.
Są jednak tacy co chcą grać i się reklamować, jak przy okazji wpadnie grosz to zawsze coś, zanim przyjdzie sława.
Jeżeli zostanie się takim spinającym ogniwem może się udać.