konto usunięte

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Adam Maciejczyk:
Do VP trzeba wysłać w ciągu 10 dni potwierdzenie opłacenia zamówienia. W przeciwnym razie vp może zatrzymać otrzymane pieniądze bez konsekwencji i na domiar złego nie musi wtedy realizować zamówienia. Testuje przeglądarkę opera mini
Panie Adamie na jaki adres trzeba wyslac potwierdzenie???Przemysław Wojciechowski edytował(a) ten post dnia 30.08.09 o godzinie 22:18
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Jest jedynie formularz na stronie:
http://www.vistaprint.pl/obsluga-klienta/kontakt.aspx?...

Zdjęcie z potwierdzeniem proszę wysłać np. na rapiget.pl i w mailu podać link do obrazka.
Obraz w JPG
Artur Ossoliński

Artur Ossoliński właściciel, AK
Investment

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Vistaprint---naciągacze.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!czekam już dwa miesiące..a od kiedy zmieniłem adres amil-znowu mi obiecują gruszki na wierzbie...TO ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Artur Ossoliński

Artur Ossoliński właściciel, AK
Investment

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

hmmmm-właśnie dostałem od nich automatyczną odpowiedź o treści..
Szanowny Kliencie,



Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia.



Niestety, z powodu okresu urlopowego będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie najwcześniej po 17 sierpnia 2009. Uprzejmie prosimy o przesłanie zgłoszenia ponownie po w/w dacie.



Jeżeli Twoje zapytanie dotyczy naszych produktów, naszych usług, procedur odnośnie płatności lub dostawy, prosimy sprawdź nasz FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania) klikając na link: http://www.vistaprint.pl/customer-care/help.aspx



Jeżeli nie odnalazłeś odpowiedzi na Twoje zapytanie w sekcji FAQ, możesz skorzystać z naszego anglojęzycznego serwisu klikając na: http://www.vistaprint.co.uk/customer-care/contact-us.aspx





Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.



Vistaprint



Centrum Obsługi Klienta

żeby było śmiesznie maila wysłałem 3 minuty temu-02.09.09 ;-)))))))
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Nigdy nie zawiodłem się na VP.
Z resztą zapraszam na:
http://www.vistaprint.pl/customer-care/help/odpowiedz....
Michał Jan Bagiński

Michał Jan Bagiński www.mjbaginski.pl

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Zamówienie zrobiłem, poprawnie opłaciłem - a widnieje w serwisie jako niezapłacone. Wszystko wygląda na jedno wielkie oszustwo. Wysyłam mail z reklamacją i dostaję odpowiedź:

Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia.
Niestety, z powodu okresu urlopowego będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie najwcześniej po 17 sierpnia 2009. Uprzejmie prosimy o przesłanie zgłoszenia ponownie po w/w dacie.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Vistaprint
Centrum Obsługi Klienta

tylko, iż dziś jest 3 września.
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Po kilku godzinach od opłacenia VP piszę iż zamówienie zostało wstrzymane.

Jest to czysta psychologiczna sztuczka.
Ale ja nie o tym :)

Zamówienie gdy tylko pośrednik przekaże informację o dokonanej płatności zmieni status na przygotowanie lub drukowanie w trakcie.

Realizacja może się opóźnić gdy to tytułu przelewu zamieściliśmy jakieś uwagi np.:

Prawidłowy tytuł: 55412448413
Zły tytuł: 55412448413 vistaprint-zamówienie
Michał Jan Bagiński

Michał Jan Bagiński www.mjbaginski.pl

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

taką informację dziś otrzymałem - zamówienie dalej wstrzymane - czekamy zatem dalej...

Drogi Kliencie
Polski Dział Obsługi Klienta jest ponownie aktywny. Prosimy wysyłać pytania , udzielimy na nie odrazu odpowiedzi.
Dziękujemy za wyrozumiałość
VistaPrint Customer Care

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Michał Jan Bagiński:
taką informację dziś otrzymałem - zamówienie dalej wstrzymane - czekamy zatem dalej...

Drogi Kliencie
Polski Dział Obsługi Klienta jest ponownie aktywny. Prosimy wysyłać pytania , udzielimy na nie odrazu odpowiedzi.
Dziękujemy za wyrozumiałość
VistaPrint Customer Care

dostałam dzisiaj identyczna odpowiedź... :) zamówienie złozyłam 26 sierpnia. Ciekawa jestem co będzie dalej bo status zamówienia wciąż widnieje jako: "wstrzymane (zaległa płatność)".....
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Wstrzymane czasami "wisi" aż do zmiany statusu na "wysłano"
Nie ma czym się martfić :)

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Adam Maciejczyk:
Wstrzymane czasami "wisi" aż do zmiany statusu na "wysłano"
Nie ma czym się martfić :)

no mam nadzieję, że tak będzie... :)

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

juz mam dosyć tego czekania...
Napisałam dziś do "Uwagi" w tej sprawie...
Już straciłam nadzieję, że otrzymam od Vistaprint zamówiony towar.
Złodzieje i oszuści!!!!!!!
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Przy transporcie "Powolnym" czas potrzebny na wysłyłkę i wdruk to około 40 dni (łącznie z sobotami, niedzielami i świętami)

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Adam Maciejczyk:
Przy transporcie "Powolnym" czas potrzebny na wysłyłkę i wdruk to około 40 dni (łącznie z sobotami, niedzielami i świętami)

a powiedz mi gdzie to jest napisane? Bo jakoś nie mogę znaleźć informacji na ten temat...
i ciekawa jestem dlaczego nie odpisują na maile skoro zapewniają, że odpowiedzą w przeciągu 48 godzin...
Michał Jan Bagiński

Michał Jan Bagiński www.mjbaginski.pl

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Adam - czy Ty dla nich pracujesz, czy też rzecznikiem jesteś?
W necie pełno jest informacji o niesolidności VP - należysz do wąskiego grona "zadowolonych".
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Nie. W tej drukarni po prostu robiłem ponad 240 zamówień w większości był to próbny testowy pakiet dla danego klienta ale też spore zamówienia. Jedynym zastrzeżeniem jest to że ta drukarnia daje faktury których nie można traktować poważnie i ich księgowac.Adam Maciejczyk edytował(a) ten post dnia 12.10.09 o godzinie 08:57
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

To wynika z prostej logiki i doświadczenia że 40 dni trzeba czekać. w powolnym transporcie 21 dni i od 10 do 20 dni potrzebują na wydruk zamówienia.
Michał Jan Bagiński

Michał Jan Bagiński www.mjbaginski.pl

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Dla mnie jest to kolejny złodziej internetowy. 18 sierpnia złożyłem zamówienie, które opłaciłem przelewem. Zaadresowałem go wg. podanego wzoru. Do tej pory komunikat nie zmienił się "Wstrzymane, zaległa płatność.

Próby kontaktu nic nie dają. Gdyby nie mała kwota można byłoby złożyć zawiadomienie na Policji.
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Ile czasu minęło od opłacenia? I jaki rodzaj transportu wybrałeś

konto usunięte

Temat: www.VistaPrint.pl - nowy gracz na Polskim rynku

Ja tez zostałam oszukana. Dlatego pisze ku przestrodze. Zamówienia dokonałam 20 sierpnia. Od razu wpłaciłam pieniążki, ale na moim koncie widnieje wiadomość - transakcja wstrzymana, brak płatności. Wysłałam potwierdzenie przelewu e mailem i faksem (9zł), ale wciąż cisza, mimo że zamawiałam ekspersową przesyłkę.



Wyślij zaproszenie do