Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: Dropshipping - kto jest odpowiedzialny za reklamację...

Ta stosunkowo nowa forma dystrybucji produktów sprzedawanych w sieci zdobywa popularność również w Polsce. Korzystają z niej nie tylko małe sklepy, ale również coraz częściej duże, które dzięki niej mogą rozszerzać oferowaną gamę produktów. Dropshipping posiada jednak kilka odmian i to od wyboru jednej z nich będzie zależeć, kto odpowiada za zwroty i reklamacje - sklep czy dropshipper. Zapraszam do lektury artykułu, w którym wyjaśniamy, jak to wygląda w praktyce: http://retail360.pl/dropshipping-przepis-na-bezpieczne...

Proszę również o zadawanie pytań, jeśli macie Państwo jakieś wątpliwości.

Pozdrawiam serdecznie
Anna Stępniewska
RzetelnyRegulamin.pl

Temat: Dropshipping - kto jest odpowiedzialny za reklamację...

Niestety na starcie już tej nowej formie sprzedaży renomę psuje fala drobnych i niedrobnych naciągaczy na allegro. Osobniki myślami, rejestracją firmy i często ciałem umieszczenie gdzieś po za granicami naszej ojczyzny. A nasz naród oprócz pijaństwa i nieróbstwa ma dziwną właściwość - nietypową dwoistość osobowości. U porządnego polaka po przekroczeniu granicy nagle, jak za przyciśnięciem przycisku wyłącza się moralność i poczucie zasad. Stąd dosłownie zalew telefonów "oryginalnych" a w rzeczywistości refurbów, podróbek sprowadzanych z chin i innych dziwnych miejsc. Oczywiście cło musi płacić klient, reklamacje też ich nie obchodzą. Najczęściej w takich sprawach w ogóle kontakt ze sprzedawcą się urywa bo czuje się on "bezpieczny" gdzieś daleko, w UK lub innym miejscu w ogóle informacja nie jest podana. Dropshipping - ładna nazwa, niestety polacy znają już ją nieco inaczej....



Wyślij zaproszenie do