Anna
Górlikowska
Asystentka biura,
Brak
Temat: ST. ISNPEKTOR DS. BHP- WYKONYWANIE PRACY
Witam serdecznie!Od marca do czerwca 2015r. odbywałam płatna praktykę w firmie zewnętrznej zajmującej się BHP. Od września 2015. rozpoczęłam naukę w technikum BHP. W czasie trwania nauki do zakończenia (styczeń 2017) pracowałam jako asystent ds. BHP (cały czas we firmie zewnętrznej). Od stycznia 2017 na umowie miałam wpis- Inspektor ds. BHP.
W maju tego roku zakończyłam pracę w firmie zewnętrznej. Pracuję w firmie, w której chciałabym objąć zadania służby BHP wraz ze szkoleniami wstępnymi. Ukończyłam szkolenie dla służby BHP.
W jaki sposób najlepiej skonstruować umowę abym mogła legalnie się tym zajmować? Jestem osoba z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.
Jest jeszcze druga kwestia- szef ma spółkę, w której od stycznia chciałby mi powierzyć zadania służby BHP. Czy na zlecenie może mnie zatrudnić? :)
Widziałam kilka artykułów na ten temat, ale każda sprawa jest indywidualna- doświadczenie na stanowisku mam, potwierdzenie odbycia praktyki też... Czy mogłabym już być St. inspektorem ds. BHP?
Mogłabym prosić wytłumaczenie "łopatologicznie" ? :)
Pozdrawiam,
Ania