Bartosz Bobrowiec

Bartosz Bobrowiec Specjalista ds.
planowanie
produkcji, DIEHL
Controls Polska

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

SPRZEDAŻ ART. BHP, ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ SPRZĘTU DO PRAC NA WYSOKOŚCI

Witam

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt : daniel1957@interia.pl , tel. 601 170 405 , 513 103 628

Handel art.:

SINGING ROCK
UVEX
ANSELL
CENTURION
MARIGOLD INDUSTRIAL
SHOWA
PPO STRZELCE OPOLSKIE
FILTER SERVICES
VENITEX
PANOPLY
POLSTAR
MERIDA
PROTECT ŁÓDŹ
TEGRO
RAW POL

Wysyłka na całą Polskę!

Niskie ceny!

Zapraszam!

Pozdrawiam
Bartosz BobrowiecBartosz Bobrowiec edytował(a) ten post dnia 24.10.12 o godzinie 17:52
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Obsługa w zakresie bhp od a do z. Możliwość podpisania stałej umowy lub realizacja jednorazowych usług w siedzibie klienta
Informacje
509367349
bhp13@interia.pl
Janusz Szumacher

Janusz Szumacher Główny Specjalista
ds. BHP, Inspektor
ppoż, konserwator
s...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Proponuje Państwu w ramach usług BHP wykonywanie zadań służby BHP na mocy obowiązujących przepisów w zakładach pracy jako zewnętrzna służba.
Polecam obsługę stałą i doraźną w zakresie BHP, Ochrony przeciwpożarowej oraz konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego.
Zakres umowy kompleksowej obsługi firmy (Outsourcing) w zakresie wypełniania obowiązków w ramach stałej umowy uzgadniany jest indywidualnie z klientem.
Informację
szumi50@gazeta.pl

konto usunięte

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Witam serdecznie,

zapraszam do udziału w szkoleniach online na portalu bezpłatnych szkoleń e-learning Akademii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Szkolenia na portalu Akademii PARP są całkowicie bezpłatne. Administratorem podawanych danych jest Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.

Rejestracja krok po kroku:
1) proszę kliknąć w link: www.akademiaparp.gov.pl
2) wypełnić formularz
3) kliknąć "zapisz się"
4) pojawi się ekran "Dziękujemy za zapisanie się do społeczności" oraz statystyki - poniżej należy kliknąć z link "przejdź do społeczności"
5) następnie proszę wybrać w prawym górnym rogu "widok standardowy" i wybrać szkolenie przez funkcję "więcej zapisów na szkolenia".

Lista szkoleń:
BHP w sektorze MŚP
Techniki sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Plan marketingowy w MMŚP
Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP
Marketing internetowy i e-commerce w MŚP
Badanie rynku
ABC Eksportera
Pozyskiwanie funduszy UE na projekty w MŚP
Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej
Ekologiczny biznes
Planowanie własnej kariery zawodowej
Umiejętności osobiste
Negocjacje handlowe w MŚP
Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
Profesjonalny sekretariat
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności kierownicze
Jak założyć własną firmę?
Jak rozwijać firmę?
Zarządzanie firmą w sytuacji kryzysu
Zarządzanie jakością w MŚP
Biznesplan
E-Biznes
Podatek VAT 2011
Podatek VAT 2010
Podatek CIT
Podatek PIT
Podatek PIT dla pracowników etatowych
Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MMŚP
Zabezpieczenie transakcji handlowych
Zamówienia publiczne
Prawo Pracy w MŚP
Finanse dla niefinansistów

Szkolenie można realizować od razu, na każdym komputerze z dostępem do internetu. Szkoleń można wybrać dowolną ilość.

Pozdrawiam serdecznie
Marcin Ilukowicz
Akademia PARP

konto usunięte

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu:
"Zarządzanie ryzykiem operacyjnym - warsztat analizy i projektowania"
Data i miejsce szkolenia: 6-7 grudnia 2012r; Warszawa


Zarządzanie ryzykiem jest najnowocześniejszym trendem w zarządzaniu.Wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki ryzyka prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do wyboru ścieżki dalszych szkoleń certyfikowanych z obszarów: ryzyka (ISO 27005, ISO 31000), bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002), ciągłości działania (BS 25999, BS 25777).

Cele szkolenia:

- przybliżenie problematyki oraz poznanie przejawów ryzyka
- poznanie zasad analizy i szacowania ryzyka
- poznanie zasad ograniczania ryzyka przez opracowywanie rozwiązań zabezpieczających oraz planów ciągłości działania.

Na szkolenie zapraszamy specjalistów i managerów

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Czas trwania i forma szkolenia:

- Wykłady połączone z warsztatami
- Zagadnienia są omawiane w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują około 30-minutowe ćwiczenia
- Ćwiczenia składają się na spójny projekt, równocześnie słuchaczom pokazywany jest projekt wzorcowy

Liczba miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!Cena promocyjna do 22.11.2012r

Szczegółowy program szkolenia na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Kamila Gut
tel. 725 786 006
fax. 22/244 25 37
kamila.gut@multitrain.pl
Wioleta K.

Wioleta K. Manager Działu
Marketingu i
Organizacji w Team
Prevent Po...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Witam serdecznie,

zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu okresowym dla pracowników służb BHP. Informacje dotyczące szkolenia poniżej.

MIEJSCE: Pszczyna
TERMIN: 10-13.12.2012 r.
CENA: 790,00 zł (szkolenie zwolnione z podatku VAT)

Jeżeli od szkolenia oczekują Państwo: efektywności, wysokiego poziomu, interaktywności, jakości, nastawienia na praktykę, profesjonalizmu to zapraszamy do Pszczyny.

Szkolenie, które Państwu oferujemy prowadzone jest przez Inspektorów Pracy oraz specjalistów, w tym audytorów – fachowców w swoich dziedzinach.

Wśród poruszanych zagadnień na szkoleniu będą m.in.:
• interpretacja przepisów prawnych,
• zdarzenia potencjalnie wypadkowe,
• świadomość i kultura bezpieczeństwa,
• metody identyfikacji, analizy i oceny zagrożeń
• relacje Służba bhp a szeroko pojęty szczebel kierownictwa,
• pierwsza pomoc,
• i wiele innych.

Szkolenie to jest świetną okazją do licznych dyskusji, wymiany doświadczeń oraz omówienia nurtujących Państwa pytań z ekspertami.

Liczba miejsc ograniczona!!!

Zgłoszenia:
tel. (32) 32 63 021
e-mail: szkolenia@teamprevent.com

http://teamprevent.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Zapraszam na szkolenia z bezpieczeństwa przy budowie i eksploatacji maszyn, pras, układów sterowania, dyrektywy maszynowej, narzędziowej, oceny ryzyka...

Plan szkoleń na 2013r. już aktywny:
http://www.elokon.pl/szkolenia.htm

W razie pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam
Magda Siwek
Konrad Rudniewski

Konrad Rudniewski Wydawca, Przyjaciel
przy Pracy / Agencja
Wydawnicza Behap...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Dzień dobry,

W związku z powoli zbliżającym się końcem roku, a co za tym idzie okresem składania zamówień na prenumeratę czasopism przypominam o odnowieniu bądź zamówieniu prenumeraty „Przyjaciela przy pracy” na 2013 rok

A dlaczego warto prenumerować „Przyjaciela”?


Wśród wielu tematów, które poruszamy publikujemy m.in.:
Przykłady dobrych praktyk – wdrożonych rozwiązań techniczno-organizacyjnych poprawiających bezpieczeństwo pracowników.
• Szczegółowe analizy przyczyn wypadków przy pracy.
Oceny ryzyka zawodowego.
• Obszerne artykuły opisujące zagrożenia i czynniki szkodliwe występujące w miejscu pracy.
Analizy i komentarze ekspertów dotyczące nowych bądź budzących wątpliwości interpretacyjne przepisów.
Relacje z najważniejszych imprez, spotkań branżowych.
Informacje o nowych produktach, rozwiązaniach służących poprawie warunków pracy.

Koszt prenumeraty rocznej to 149 zł – dzięki temu zapewniają Państwo sobie roczny dostęp do ciekawych i pożytecznych informacji publikowanych w „Przyjacielu”.

Przypominam także, że na naszej stronie internetowej można zamówić bezpłatny egzemplarz okazowy „PpP”.

Serdecznie zapraszam do grona naszych czytelników!

Więcej o nas na http://www.przyjacielprzypracy.pl

konto usunięte

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

W związku z okresem świątecznym, a co za tym idzie, czasem podarunków i rabatów, zachęcamy Państwa do wcześniejszych zgłoszeń na nasze szkolenia.
Przy rejestracji (wysłaniu formularza zgłoszeniowego) do 17 grudnia 2012r. otrzymają Państwo 15% rabatu.

Serdecznie zapraszam.
W razie pytań, jestem do dyspozycji.
Magda Siwek
Magdalena Siwek:
Zapraszam na szkolenia z bezpieczeństwa przy budowie i eksploatacji maszyn, pras, układów sterowania, dyrektywy maszynowej, narzędziowej, oceny ryzyka...

Plan szkoleń na 2013r. już aktywny:
http://www.elokon.pl/szkolenia.htm

W razie pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam
Magda Siwek
Wojciech Babicz

Wojciech Babicz Kierownik
laboratorium
badawczego, Inżynier
akustyk, insp...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Pracownia Hałasu s.c. oferuje akredytowane pomiary hałasu:
- na stanowiskach pracy,
- komunikacyjnego (szynowego, drogowego, lotniczego),
- przemysłowego.
Oprócz tego wykonujemy analizy akustyczne oraz mapy hałasu dla inwestycji drogowych oraz przemysłowych.

Szczegóły na stronie http://pracowniahalasu.pl
Łukasz G.

Łukasz G. Współwłaściciel, BHP
COMFORT

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...


Obrazek
Krzysztof Pietrzak

Krzysztof Pietrzak Meritum Competence -
stała obsługa
ochrona środowiska,
au...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie: NOWA ustawa o odpadach z dn. 14 grudnia 2012 r. uchylająca w całości ustawę z 2001 r.

Terminy i miejsca szkoleń:
Olsztyn - 25 stycznia 2013 r.
Lublin - 29 stycznia 2013 r.
Rzeszów - 30 stycznia 2013 r.

Wykładowca: Arkadiusz Dzierżanowski
Ekspert w zakresie ogólnie rozumianego prawa ochrony środowiska, w tym w szczególności gospodarki odpadami oraz wybranych substancji chemicznych. Z wykształcenia mgr inż. chemii, absolwent Politechniki Warszawskiej. W latach 1999-2006 pracownik Ministerstwa Gospodarki, w latach 2006-2011 pracownik Ministerstwa Środowiska. Współtwórca szeregu rozwiązań prawnych i systemowych obowiązujących w prawie krajowym. Uczestnik procesu negocjacji o przystąpienie Polski do Unii Europejskiej, delegat krajowy w pracach grup roboczych organów Unii Europejskiej oraz konwencji i porozumień międzynarodowych, a także uczestnik procesu negocjacyjnego dot. dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów. Autor dziesiątek publikacji w czasopismach naukowo-technicznych oraz dwóch poradników dotyczących korzystania z prawa w zakresie ochrony środowiska – odnośnie substancji zubożających warstwę ozonową oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Od 2012 r. Dyrektor Generalny Ekolevel sp. z o.o., w której wykonuje na rzecz przedsiębiorców oraz organów administracji publicznej działalność doradczą i konsultingową w obszarze spraw prawnych dotyczących ochrony środowiska.

Program szkolenia:
Postanowienia dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów: definicje, obowiązki państw i podmiotów gospodarczych, nowa lista procesów R i D, odpowiedzialność finansowa za gospodarowanie odpadami, utrata statusu odpadów, produkty uboczne.

Zasadnicze zmiany w gospodarowaniu odpadami:
• ogólne zasady gospodarowania odpadami po uchyleniu ustawy z 2001 r.,
• nowe definicje w gospodarce odpadami – odpady, odzysk, recykling, przygotowanie do ponownego użycia, utrata statusu odpadów, produkt uboczny, dealer odpadów, broker odpadów, itp.,
• gospodarowanie poszczególnymi rodzajami odpadów,
• rejestr podmiotów gospodarujących odpadami prowadzony przez marszałków województw,
• sprawozdawczość i baza danych o odpadach.

1. Konsekwencje uchylenia decyzji administracyjnych na zbieranie, transport, odzysk i recykling odpadów – terminy uchyleń i ich zakres.
2. Charakterystyka nowych wymagań dla wniosków o uzyskanie zezwolenia na gospodarowanie odpadami.
3. Charakterystyka procesów podlegających obowiązkowemu uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
4. Podstawowe zmiany prawne związane z koniecznością wprowadzenia nowych aktów wykonawczych do ustawy.
5. Obciążenia finansowe dla przedsiębiorców - opłaty skarbowe, kary, opłaty za prowadzenie rejestrów.
6. Najczęstsze problemy związane z uzyskaniem decyzji administracyjnych na gospodarowanie odpadami.

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:
http://www.szkolenia.meritumnet.pl/szkolenia
Janusz Szumacher

Janusz Szumacher Główny Specjalista
ds. BHP, Inspektor
ppoż, konserwator
s...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...


Obrazek


Firma ASEKUR świadczy kompleksowe usługi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz konserwacji sprzętu przeciwpożarowego. Pełen wachlarz świadczonych usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej pozwala nam elastycznie reagować na Państwa potrzeby. Naszymi stałymi współpracownikami są specjaliści z dziedziny bhp i ochrony przeciwpożarowej, co jest gwarancją najwyższej jakości świadczonych przez nas usług.
W ramach outsourcingu sprawujemy kompleksową opiekę nad firmami w zakresie BHP i P.POŻ.
Profesjonalnie zajmujemy się:
• organizacją i prowadzeniem szkoleń z zakresu BHP oraz P.POŻ,
• organizacją i prowadzeniem szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej,
• tworzeniem wymaganej przepisami dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
• oceną ryzyka zawodowego,
• audytami stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
• prowadzeniem postępowań powypadkowych,
• opracowywaniem instrukcji oraz procedur z zakresu BHP, PPOŻ
• sporządzaniem instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
• konserwacją, serwisem i naprawą sprzętu gaśniczego,
• konserwacją, przeglądem, pomiarami hydrantów przeciwpożarowych
• pomiarami oświetlenia stanowisk pracy,
• przeglądem okresowym sprzętu do pracy na wysokości

Potwierdzeniem jakości świadczonych przez nas usług jest powiększające się grono stałych Klientów, którzy nawiązali współpracę na zasadzie outsourcingu.
Kontakt:
Janusz Szumacher 507299133
biuro@asekur.eu
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza na

STUDIA PODYPLOMOWE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
realizowane przy współpracy z Wyższą Inżynierską Szkołą Bezpieczeństwa i Organizacji Pracy w Radomiu.

Studia (2 semestry) adresowane są do absolwentów szkół wyższych, którzy chcą zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe, a także dla pracowników służb bhp oraz osób wykonujących zadania służby bhp zaineresowanych uzyskaniem kwalifikacji pracownika służb bhp. Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest udział w zajęciach oraz złożenie wymaganych prac i egzaminów.

Studia trwają 2 semestry i obejmują 205 godzin zajęć dydaktycznych w tym 90 godzin ćwiczeń.

Po ukończeniu studiów absolwenci uzyskają kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 ze zm. Dz.U. z 2004r. Nr 246, poz. 2468).

Przypominamy, iż termin uzupełnienia wykształcenia dla pracowników służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby mija 1 lipca 2013r.

Wymagane dokumenty:
- dyplom ukończenia studiów wyższych (oryginał lub odpis)
- podanie o przyjęcie na studia wg wzoru określonego przez WISBiOP w Radomiu (druk można pobrać w siedzibie WKTiR w Lublinie)
- dwie fotografie
- ksero dowodu osobistego
- oświadczenie finansowe (druk można pobrać w siedzibie WKTiR w Lublinie)
- dowód wpłaty opłaty wpisowej.

Koszt studiów:
- 50 zł – opłata wpisowa
- 1400 zł/semestr

Termin rozpoczęcia studiów: marzec 2013

Zajęcia prowadzone będą w siedzibie WKTiR w Lublinie, przy ul. Szewskiej 4.

Więcej informacji na stronie http://www.wktir.pl, pod numerem 81 532 13 39
lub e-mail m.wojtowska@wktir.pl

Serdecznie zapraszamyMonika Wojtowska edytował(a) ten post dnia 11.01.13 o godzinie 14:19
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza również na szkolenia z zakresu BHP, które organizowane są w Lublinie.

Oferta obejmuje między innymi:
- BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami
- BHP dla kadry inżynieryjno-technicznej
- BHP dla pracowników administracyjno-biurowych
- BHP dla kadry robotniczej
- BHP dla pracowników służby bhp
- pierwsza pomoc przedlekarska
- ewakuacja pracowników i ochrona przeciwpożarowa w firmie
- wiele innych

Zajęcia prowadzone będą w siedzibie WKTiR w Lublinie, przy ul. Szewskiej 4 lub w siedzibie Zleceniodawcy.

Więcej informacji na stronie http://www.wktir.pl, pod numerem 81 532 13 39
lub e-mail m.wojtowska@wktir.pl

Serdecznie zapraszamy
Wojciech Głuch

Wojciech Głuch Wydawnictwo EUROPA
Spółka z o.o.;
Systemy Wspomagania
Na...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Szkolenia BHP na żywo przez Internet!
Oferujemy szkolenia BHP: wstępne, okresowe, dla pracowników administracyjno - biurowych oraz wiele innych

Tanio i bez wychodzenia z domu
Szkolenia zgodne z rozporządzeniami
Zaświadczenia z odbytych szkoleń
Dla firm i klientów indywidualnych

Dowiedź się więcej na http://www.iawa.pl
Anna Kuś (Gliklich)

Anna Kuś (Gliklich) HR / Szkolenia /
Kadry i płace

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Miło mi wszystkich powitać. Niedawno dołączyłam do tej grupy.
Pracuję w firmie, która zajmuje się dystrybucją sprzętu medycznego. W swojej ofercie mamy półautomatyczny defibrylator AED.
Nasz defibrylator:
Posiada przełącznik dorosły/dziecko (w przypadku braku elektrod pediatrycznych można założyć dzieciom elektrodę dla dorosłych)
Jego głośnik dostosowuje głośność do poziomu hałasu otoczenia
Analizuje rytm pracy serca pacjenta
Komunikaty głosowe informują o sposobie przeprowadzania defibrylacji i resuscytacji krążeniowo-oddechowej krok po kroku
Posiada wyświetlacz informujący o stanie baterii, elektrod i sprawności do użytku defibrylatora
Bateria ma 5-letnią gwarancję i wytrzymuje nawet 200 wyładowań
Dzięki specjalnemu przyciskowi możliwa jest aktualizacja komend głosowych (np. w przypadku zmian wytycznych dotyczących resuscytacji krążeniowo-oddechowej)
Jest odporny na wstrząsy, wodoszczelny i ma system zabezpieczeń przeciw pyłowi
Dzięki wypukłym przyciskom nawet osoba niewidoma może przeprowadzić defibrylację (po przeszkoleniu)
Z powodzeniem przetestowany przez armię amerykańską
Jest lekki i poręczny
Spełnia szereg standardów np. - ANSI/AAMI DF80, AHA 2010 Guidelines for CPR & ECC, DIN EN 60529:IP55, ESD PL 61000-4-2:2001

I co ważne: jego cena nie jest wygórowana.
Gdyby ktoś z Państwa był zainteresowany otrzymaniem oferty lub uzyskaniem bardziej szczegółowych informacji proszę o kontakt!
Pozdrawiam
Ania Kuś
Katarzyna Truszkiewicz

Katarzyna Truszkiewicz Product Manager, MAX
HARTER

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Philips Healthcare wprowadził do sprzedaży defibrylatory treningowe serii HeartStart HS1.

Trenażer Philips HeartStart HS1 to wersja szkoleniowa najczęściej kupowanego defibrylatora na świecie. Trenażer symuluje działanie aparatu w rzeczywistej sytuacji zatrzymania krążenia.

Intuicyjna obsługa – polecenia głosowe podczas uruchomienia oraz prowadzenia RKO
Realistyczny cykl szkolenia – scenariusze szkoleniowe jak w prawdziwej akcji ratowniczej
8 scenariuszy szkoleniowych – możliwość prowadzenia ćwiczeń na różnym poziome zaawansowania
Niskie koszty eksploatacji – elektrody wystarczają na co najmniej 100 cykli szkoleniowych
Zasilanie – 4 baterie lub akumulatorki typu AA (paluszki)

W skład zestawu wchodzą:

Aparat szkoleniowy Philips HeartStart HS1
Komplet elektrod szkoleniowych dla dorosłych
Zewnętrzny adapter do manekina
Torba transportowa
Instrukcja obsługi

Cena katalogowa trenażera HeartStart HS1:1 460,00 PLN netto.
Aktualna promocja (do 28.02.2013r.): 1 300,00 PLN netto

Osoby zainteresowane zakupem zapraszam do kontaktu.

Katarzyna Truszkiewicz

+48 795 463 742
katarzyna.truszkiewicz@maxharter.com
Marcin Sydor

Marcin Sydor Właściciel / Trener
pierwszej pomocy,
Medevac Kursy
pierw...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

W tym miejscu myślę, jest odpowiednie miejsce na reklamę moich usług. Zachęcam do współpracy wszystkie zainteresowane podmioty, które będą szukały, lub szukają usług z zakresu pierwszej pomocy.

http://www.medevac.pl/gallery/
Zapraszam wszystkich do zobaczenia naszych zdjęć z szkolenia, pierwsza pomoc, której uczymy przekazywana jest w sposób bardzo praktyczny, realny i życiowy. Wszystko można zobaczyć na naszej stronie.
http://www.medevac.pl/index
Firma Medevac zajmuje się dydaktyką z zakresu pierwszej pomocy. Realizujemy projekty w całym kraju. Kursy są realizowane w odpowiedni, przygotowany sposób. Chciałbym zaproponować szkolenie składające się z ośmiu godzin dydaktycznych (8 x 45 minut) plus przerwy. Zajęcia te realizujemy u naszych klientów z dużym sukcesem dydaktycznym. Realizowane kursy zawierają bogaty wachlarz instrumentów metodycznych, a propozycja to zajęcia całkowicie praktyczne.
http://www.medevac.pl/references
Doświadczenie potwierdzone referencjami
Firma realizuje projekty od ponad 6 lat. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy układać właściwy i odpowiednio dobrany program, instrumenty metodyczne i właściwe formy. Zrealizowaliśmy kilka dużych szkoleń, gdzie jednocześnie przeszkoliliśmy ponad 150 osób zachowując odpowiednio małe grupy szkoleniowe, ale też, z zadowoleniem klienta, realizujemy corocznie kilkadziesiąt kursów w różnych miejscach w kraju.
http://www.medevac.pl/instructors
Eksperci przede wszystkim. Ratownicy i lekarze ściśle współpracujący z firmą Medevac. Znają rytm szkolenia, dydaktykę oraz specyfikę i charakter zajęć proponowanych przez Medevac. Selekcjonowani, dbający o jakość szkolenia i znający ich wartość.
Doskonalenie. Celem ich pracy jest nauczenie, kursantów określonych umiejętności, a nie odbycie zajęć z pierwszej pomocy. Doskonalą się na wewnętrznych warsztatach oraz zawodowych kursach zewnętrznych. Uczestniczą rokrocznie w różnych formach rywalizacji medycznej z sukcesami.
Wykształcenie. Absolwenci poznańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz studium medycznych w Poznaniu.
Pasja ponad wszystko. Największym atutem trenerów jest doświadczenie zawodowe, które sprawia, że to co przekazują, wykonują solidnie, z pasją i najbardziej aktualną wiedzą dostosowaną do realnych, prawdziwych sytuacji, w których może znaleźć się kursant. Trener firmy Medevac to najczęściej szef zespołu podstawowego (pracuje bez lekarza).
Odwaga i pokora. Firma Medevac, trenerzy, uczestniczyła w Mistrzostwach Polski w Ratownictwie Medycznym i Drogowym oraz wielokrotnie w różnych zawodach na poziomie eliminacji z sukcesami. Zaawansowane kursy Europejskiej Rady Resuscytacji z zakresu zaawansowanych czynności ratujących ludzkie życie, zarówno dorosłych jaki i dzieci, oraz kursy związane z wypadkami komunikacyjnymi i urazami pozwalają na odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzonych zajęć, również na tym podstawowym poziomie.
Luiza W.

Luiza W. Starszy Specjalista
ds. Organizacji
Szkoleń /
Koordynator...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Warszawa/Centrum/Sale konferencyjne z tarasem widokowym/ Zapraszam na szkolenia i warsztaty ppoż, BHP itp;

Witam wszystkich serdecznie:)

Chciałabym zaprosić do wynajęcia przestronnych sal konferencyjnych, jestem pewna, że się Państwu spodobają.
Zachęcam bardzo dobrym usytuowaniem (CENTRUM WARSZAWY, vis a vis starej Ikei na Alejach Jerozolimskich w zabytkowej, owianej czarem kamienicy z tarasem widokowym na naszą piękną Warszawę:), elastycznymi rabatami, a także bogatym wyposażeniem oraz przesympatyczną obsługą.
Ujmując, Mazowiecka Grupa szkoleniowo - doradcza mieści się na ostatnim piętrze zabytkowej kamienicy (z windą), a niemałą atrakcją jest przepiękny taras widokowy na centrum miasta, gdzie zapraszam przed każdym spotkaniem na poranną kawę:).
W salach prowadzone są wszelkiego rodzaju szkolenia, wernisaże, wystawy, spotkania, warsztaty.

Kontakt na priv
Zachęcam do obejrzenia zdjęć i zapoznania się ze stroną firmy:
http://www.sale.mgsd.pl/



Wyślij zaproszenie do