Marek
H.
Magazynier /
Spedytor
Temat: Zmiana wysokości rachunku za usługę a umowa
Witam!Proszę o poradę w następującej kwestii.
Jestem abonentem telewizji cyfrowej. Umowa została podpisana 31.03.2009 roku na okres 24 miesięcy. W tym czasie płaciłem za nią 48 złotych miesięcznie. Po zakończeniu umowy na czas określony, jeszcze przez 2 miesiące płaciłem rachunki w takiej samej kwocie. Jednak już rachunek za miesiąc czerwiec opiewał na kwotę 92 złotych!
Tymczasem dokonałem wpłaty na poprzednią wartość - 48zł, więc za lipiec rachunek wynosił już 136 złotych (44 z poprzedniego okresu rozliczeniowego + 92 za lipiec)
Złożyłem reklamację, jednak została ona odrzucona. Sprawa jest w trakcie załatwiania u Regionalnego Kierownika Sprzedaży (czekam na jej finał). Reklamację składałem z powodu nie wywiązania się z umowy przez operatora telewizji cyfrowej, a konkretnie na nie wywiązanie się z niej.
Punkt 5 tejże Umowy mówi: "Po upływie okresu oznaczonego Umowy, Umowa przekształca się w Umowę zawartą na czas nieokreślony na dotychczasowych zasadach".
Dla informacji: żadnego aneksu w trakcie jej trwania nie otrzymałem (w tym informacji o zmianie cennika).
Zatem moje pytanie brzmi: czy operator miał prawo zmienić ceny bez konsultacji z abonentem? Czy jest szansa, by moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam