konto usunięte
Temat: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Witam,Dostałam złoty (bardzo delikatny) pierścionek w prezencie zakupiony w firmie W. KRUK, wyceniony na 500zł.
Po niespełna tygodniu bardzo uciążliwego (zahaczał o wszystko, odkształcał się przy kontakcie nawet z materiałem itp.) noszenia jedno z trzech malutkich "odnóży" (na których usadowiono 3maleńkie brylanty) złamało się.
Złożyłam reklamację z prośbą o adnotację, że proszę o wymianę pierścionka na inny o takiej wartości lub ewentualnie o zespojenie ze sobą trzech "odnóży", celem uniknięcia deformacji. Usłyszałam w odpowiedzi, że rzeczoznawca zdecyduje i faktycznie zdecydował,- oczywiście na nie i w jednym i drugim przypadku. Pierścionek został mi zwrócony po ok. 3tyg od daty zgłoszenia reklamacji. Został "zespojony" -mówiąc najdelikatniej- w bardzo mało profesjonalny sposób.
Nie jestem w stanie nadal go nosić, bo może złamać się naprawdę o cokolwiek,-już się "nagiął" tak jak przed pierwszym złamaniem.
Po tym wstępie chciałabym się dowiedzieć od osób, które mają na ten temat wiedzę - czy powinnam zwrócić się do UOKiK i w korespondencji użyć określenia "niezgodność towaru z umową"?
Myślałam o piśmie do W.KRUK, ale zdaje sobie sprawę co odpiszą.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.