konto usunięte
Temat: Brakujący stempel w karcie gwarancyjnej, i uznanie...
Sytuacja wygląda następująco:W sklepie Saturion kupiłem lampę błyskową pochodzącą od polskiego dystrybutora marki Metz, foto-techniki.
Lampa przyszła z kartą gwarancyjną tegoż dystrybutora, z wpisanym przez sprzedawcę w odpowiednim polu numerem seryjnym, oraz z dowodem zakupu.
Lampa się popsuła.
Zapakowałem wszystko w pudło, i odesłałem do serwisu.
Z serwisu przyszedł dziś email, kończący się zdaniem:
"Z powodu nie uzupełnionej karty gwarancyjnej dany sprzęt został przyjęty jako poza gwarancją."
Zaglądam na stronę http://www.foto-technika.pl/?/content/czytaj/serwis i tam faktycznie stoi:
"Warunkiem koniecznym do realizacji naprawy gwarancyjnej jest kompletna karta gwarancyjna (z czytelnie i poprawnie wypełnionymi polami oznaczonymi symbolem B), oryginał dowodu zakupu z datą sprzedaży (faktura VAT lub paragon fiskalny)."
gdzie "pole B" gwarancji to miejsce na stempel sprzedawcy, którego tenże nie wstawił.
Jakieś pomysły jak rozsupłać temat w sposób prostszy niż kazać odesłać paczkę, wysłać gwarancję do podstemplowania, odebrać wspomnianą, i wysłać paczkę raz jeszcze - co bezsensownie zje czas i pieniądze :(