Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...


Obrazek


Spojrzenie na jakość wymagań i mentalność pracy przez pryzmat analityka tworzącego wymagania. Na koniec warsztatu słuchacze zdobywają umiejętność weryfikacji wymagań i ich wybranych aspektów jakościowych.

Firma SuccessPoint zaprasza na szkolenie:

Tester w roli analityka – jakość wymagań
podstawą jakości oprogramowania
29 październik 2015 | Warszawa

Zarejestruj się>>>

Zakres tematyczny szkolenia:
- Główne przyczyny niepowodzeń projektów
- Przegląd aktualnych standardów i norm
- Jakość wymagań zgodnie z IEEE Std 830-1998
- 10 pułapek związanych z wymaganiami i jak ich uniknąć

Odbiorcy szkolenia:

- Testerzy
- Analitycy systemowi i biznesowi współpracujący z testerami
- Kierownicy testów
- Osoby wykonujące testy akceptacyjne w imieniu Zamawiającego

Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Cena szkolenia:
1290 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu do 15 października
1390 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu od 15 października
Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!

Zapraszamy również na naszą stronę http://successpoint.pl

Serdecznie zapraszamy także do udziału w otwartych szkoleniach, które odbędą się w najbliższym czasie:

*Budowa i wdrożanie zarządzania ciągłością działania w organizacji
8 – 9 października | Warszawa więcej>>>
* Warsztaty z analizy wpływu zdarzeń na biznes (Analiza BIA)
22-23 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Analityk w projekcie IT
25 - 26 listopada 2015 | Warszawa więcej>>>
* [i]Ochrona danych osobowych – rola i zadania administratorów bezpieczeństwa informacji
Listopad 2015 | Warszawa więcej>>>

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu:

Adriana Łączyńska
Asystentka ds. promocji

tel. +48 720 911 824
fax. +48 22 244 25 37
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...


Obrazek

Kurs przeprowadzi uczestników przez kolejne etapy wymagane do uzyskania pełnego zrozumienia
procesów biznesowych i dogłębnej analizy wymaganej w celu udokumentowania krytycznych procesów biznesowych. Zapewni to przygotowanie zespołu do wdrożenia Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w sposób właściwy i doprowadzi do udanej realizacji projektu BCM.

Firma SuccessPoint zaprasza na szkolenie:

Warsztaty z analizy wpływu na biznes
(Analiza BIA)
22 – 23 październik 2015 | Warszawa

Zarejestruj się>>>

Zakres tematyczny szkolenia:
Organizowanie efektywnego zespołu BIA
Metody zbierania danych
Budowa szablonów BIA - ćwiczenie
Kontrolowanie i prowadzenie rozmów w trakcie budowy BIA
Budowanie mapy procesów w organizacji na podstawie BIA
Identyfikacja krytycznych zasobów i usług - ćwiczenie
Kluczowe wskaźniki wpływu zdarzenia na biznes
Analiza ryzyka w kontekście BIA - ćwiczenie
Minimalna akceptowalna konfiguracja – ćwiczenie
Rezultaty biznesowe analizy wpływu zdarzenia na biznes
Prezentacja wyników analizy BIA dla kierownictwa

Odbiorcy szkolenia:
Osoby zainteresowane wprowadzeniem zarządzania ciągłością działania w swojej w organizacji
Managerowie, Dyrektorzy Departamentów
Osoby odpowiedzialne za procedury zarządzania kryzysowego oraz system zarządzania ciągłością działania, BCM/BCP
Audytorzy Wewnętrzni
Właściciele Procesów (ryzyka)
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Cena szkolenia:
2 690 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu do 8 października
2 790 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu po 8 października
Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!

Zapraszamy również na naszą stronę http://successpoint.pl

Serdecznie zapraszamy także do udziału w otwartych szkoleniach, które odbędą się w najbliższym czasie:

*Budowa i wdrożanie zarządzania ciągłością działania w organizacji
8 – 9 października | Warszawa więcej>>>
* Tester w roli analityka - Jakość wymagań podstawą jakości oprogramowania
29 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Analityk w projekcie IT
25 - 26 listopada 2015 | Warszawa więcej>>>
* Ochrona danych osobowych – rola i zadania administratorów bezpieczeństwa informacji
Listopad 2015 | Warszawa więcej>>>

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu:

Adriana Łączyńska
Asystentka ds. promocji

tel. +48 720 911 824
fax. +48 22 244 25 37
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...


Obrazek

Chcesz zyskać gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania ciągłością działania (BCM) - od poznania procesów krytycznych organizacji po opracowanie dokumentacji Planów Ciągłości Działania i opracowanie zasad testowania procedur zgodnie z wymaganiami standardów i dobrych praktyk? Jeśli tak zapisz się na nasze szkolenie, które jest prowadzone w formie warsztatów!

Firma SuccessPoint zaprasza na szkolenie:

Budowa i wdrożenie systemu zarządzania
ciągłością działania w organizacji
8 – 9 październik 2015 | Warszawa

Zarejestruj się>>>

Zakres tematyczny szkolenia:
- Zarys zarządzania ciągłością działania
- Przepisy, standard, normy i źródła dobrych praktyk
- Istota ciągłości działania
- Zarządzanie ciągłością działania w teorii
- Ryzyko w kontekście ciągłości działania
- Klasyczny cykl zarządzania ciągłością działania
* Analiza Wpływu na Biznes - ćwiczenie
* Strategia zarządzania ciągłością działania - ćwiczenie
* Plan ciągłości działania - ćwiczenie
* Komunikacja kryzysowa
* Testy - ćwiczenie
- Model dojrzałości w obszarze zarządzania ciągłością działania
- Ciągłość działania w kontekście powierzonych procesów (outsourcing)
- Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania
- Współpraca z lokalnymi jednostkami zarządzania kryzysowego

Odbiorcy szkolenia:
- Osoby zainteresowane wprowadzeniem zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów, osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
- Audytorzy Wewnętrzni
- Wszystkie osoby zainteresowane tematyką zarządzania ciągłością działania

Czas trwania szkolenia: 2 dni
Cena szkolenia:
1 490 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu do 24 września
1 590 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu po 24 września
Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!

Zapraszamy również na naszą stronę http://successpoint.pl

Serdecznie zapraszamy także do udziału w otwartych szkoleniach, które odbędą się w najbliższym czasie:

* Warsztaty z analizy wpływu zdarzeń na biznes (Analiza BIA)
22-23 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Tester w roli analityka - Jakość wymagań podstawą jakości oprogramowania
29 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Analityk w projekcie IT
25 - 26 listopada 2015 | Warszawa więcej>>>
* Ochrona danych osobowych – rola i zadania administratorów
bezpieczeństwa informacji
Listopad 2015 | Warszawa więcej>>>

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu:

Adriana Łączyńska
Asystentka ds. promocji

tel. +48 720 911 824
fax. +48 22 244 25 37
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...


Obrazek

W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z BCMG Sp. z o.o. (Business Continuity Management Group) mam zaszczyt zaprosić na :

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce zarządzania ciągłością działania, począwszy od koordynatorów ciągłości działania, osób odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem, zarządzaniem kryzysowym, komunikacją kryzysową, aż po osoby odpowiedzialne za ciągłość działania infrastruktury teleinformatycznej (IT).
Business Continuity Management - BCM
Kalendarium szkoleń prowadzonych przez Dariusza Romańczuka:

Budowa i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania w organizacji zgodnie z ISO 22301 oraz wymaganiami sektorowymi
21-22 marca 2016 | Warszawa
więcej>>>

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
18-19 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
17 maja 2016 | Warszawa
więcej>>>

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zarządzaniu kryzysowym jako element zarządzania ciągłością działania
14 czerwca 2016 | Warszawa
więcej>>>

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 01.03.16 o godzinie 15:05

konto usunięte

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...


Obrazek

Firma SuccessPoint ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w XIII edycji konferencji
Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb
25.02.2016 r. w Warszawie

strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe-2016

W momentach zagrożenia kluczową kwestią jest sprawne działanie służb oraz ich współpraca, a także wykorzystanie nowoczesnych, niezawodnych rozwiązań technologicznych, które w znacznym stopniu podnoszą skuteczność działań. Administracja samorządowa i publiczna oraz służby mundurowe muszą nieustannie udoskonalać systemy jakościowe rozpoznawania zagrożeń, czuwać nad dobrą organizacją personelu i korzystać z nowoczesnego sprzętu.
Podczas XIII edycji konferencji „Zarządzanie kryzysowe – komunikacja i kooperacja służb” poruszane będą tematy takie jak ograniczanie skutków katastrof, organizacja działań w sytuacjach kryzysowych oraz bezpieczeństwo danych. Omówione zostaną również najnowocześniejsze technologie, wspierające zarządzanie kryzysowe, umożliwiające sprawną komunikację i obieg informacji.

Głos zabiorą m.in.:
- nadkom. Sylwester Smoleński - Główny Sztab Policji Komendy Głównej Policj - Ćwiczenia istotnym elementem doskonalenia współdziałania komponentów systemu zarządzania kryzysowego
- dr inż. Włodzimierz Jakub Rycerski, Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony im. Marszałka Józefa Piłsudskiego z siedzibą w Warszawie - Selektywny, skryty system powiadamiania i alarmowania ograniczający powstanie paniki w instytucjach publicznych
- Piotr Bułło - Dyrektor Biura Handlu i Marketingu, DGT Sp. z o.o. - Systemy dyspozytorskie kluczowym elementem komunikacji i kooperacji
- Jarosław Dąbrowski – Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim - Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych
- Marcin Fridrich - Dowódca Kompanii Lotniskowych Służb Ratowniczo-Gaśniczych, członek Stowarzyszenia Lotniskowych Służb Ratowniczo - Gaśniczych - Organizacja działań ratowniczo-gaśniczych podczas zdarzeń z udziałem statków powietrznych

Wydarzenie jest skierowane do:
- wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego;
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR;
- służb ratowniczych chemicznych, radiacyjnych.


Udział jest bezpłatny dla ww. osób!

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe-2016

Serdecznie zapraszamy!

kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823
karolina.seliga@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 28.01.16 o godzinie 08:56
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Szanowni Państwo,
zapraszam na szkolenia z zakresu bezpieczeństwa IT.

BCMS Business Continuity Management System
Termin: 02 - 03 marzec 2016r ., Warszawa

Szkolenie ma za zadanie dostarczyć niezbędnej wiedzy osobom zajmującym się zarządzaniem bezpieczeństwem w firmie. Systemy BCMS (business contiunuity management system) są jednymi z wielu systemów zarządzania bezpieczeństwem w firmach, jednak o tyle istotnym, że ich zastosowanie ma miejsce tam, gdzie inne zawiodły. Norma ISO 22301 jest „następczynią” normy BS 25999, ale to wcale nie oznacza, że wszystkie systemy muszą być o nią oparte. Wiele organizacji wypracowało własne metody i metodyki postępowania z ryzykiem, które nie poddaje się redukcji, a nie można go unikać. Mimo, że norma ISO 22301 jest podstawą programową, omówimy na szkoleniu również inne podejścia do ciągłości działania, w tym w szczególności zarządzanie kryzysowe wynikające z przepisów prawa.

Zarządzanie kryzysowe w praktyce
Termin: 31marca-1 kwietnia 2016 r., Warszawa

Na szkoleniu dowiesz się:

Jaka jest różnica między incydentem a kryzysem – czyli kiedy obsłużyć incydent, a kiedy powołać zespół kryzysowy;
Jak tworzyć strukturę ramową zarządzania kryzysowego (framework);
W jaki sposób organizować zespoły zarządzania kryzysowego (struktura);
Jak organizować prace zespołów kryzysowych, zespołów odpowiedzi na kryzys (zależnie od obszaru);
Jak współpracować z podmiotami zewnętrznymi (na szczeblu gminy, powiatu ewentualnie województwa);
Jak ustalać komunikację kryzysową, w tym zewnętrzną komunikację z wykorzystaniem mediów społecznościowych;
Jak powiązać zarządzanie ryzykiem z zarządzaniem kryzysowym – w tym również w odniesieniu do apetytu na ryzyko oraz pojemności ryzyka;
Oraz wiele innych, istotnych informacji związanych z zarządzaniem kryzysowym w organizacjach.

Kontakt:
e-mail: sqam@sqam.org
Tel. komórkowy: 600-811-803
Tel. stacjonarny: 22 427 35 33
http://sqam.org
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...


Obrazek

W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z BCMG Sp. z o.o. (Business Continuity Management Group) mam zaszczyt zaprosić na :

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce zarządzania ciągłością działania, począwszy od koordynatorów ciągłości działania, osób odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem, zarządzaniem kryzysowym, komunikacją kryzysową, aż po osoby odpowiedzialne za ciągłość działania infrastruktury teleinformatycznej (IT).
Business Continuity Management - BCM
Kalendarium szkoleń prowadzonych przez Dariusza Romańczuka:

Budowa i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania w organizacji zgodnie z ISO 22301 oraz wymaganiami sektorowymi
21-22 marca 2016 | Warszawa
więcej>>>

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
18-19 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
17 maja 2016 | Warszawa
więcej>>>

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zarządzaniu kryzysowym jako element zarządzania ciągłością działania
14 czerwca 2016 | Warszawa
więcej>>>

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 01.03.16 o godzinie 15:07

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

PIN Consulting - Szkolenia z ochrony danych osobowych, szkolenia z zarządzania kryzysowego

Zakres tematyczny szkoleń:

- przygotowanie planów zarządzania kryzysowego,
- przygotowanie struktur uruchamianych w sytuacjach kryzysowych;
- przygotowanie i utrzymywanie zasobów niezbędnych do wykonania zadań ujętych w planie zarządzania kryzysowego

Więcej informacji na naszej stronie http://zgodnosc.plTen post został edytowany przez Autora dnia 30.03.16 o godzinie 13:39
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Szkolenie Zarządzanie kryzysowe w praktyce

27-28 kwietnia 2016r., Warszawa

Celem szkolenia jest przygotowanie osób, w których kompetencjach leży zarządzanie ciągłością działania organizacji, do przygotowania obsługi kryzysu w organizacji. Poprzez organizację szkolenia, opartą o ćwiczenia praktyczne, Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił przygotować zarządzanie kryzysowe w organizacji, a istniejące – będzie potrafił udoskonalić.

UWAGA: zakres szkolenia może zostać uszczegółowiony w zależności od grupy, np. w kierunku realizacji wymagań dla zakładów podlegających regulacjom prawnym – krajowym i międzynarodowym, w tym w szczególności w zakresie dyrektyw SEVESO III i ATEX.

Korzyści ze szkolenia:
Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.
A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Forma szkolenia:
Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

Agenda i pełny opis szkolenia TUTAJ

KONTAKT
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona najnowszym trendom bezpieczeństwa funkcjonowanie firmowych sieci.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,NETWORK TRENDS” odbędzie się 23 CZERWCA 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek


W programie wydarzenia m.in.:

Cyberbezpieczeństwo – Nowy trend ?
Grzegorz Cenkier, Poczta Polska S.A.
TAN – Technology Area Network możliwości i wyzwania
Przemysław Mączkowski, ENERGA-OPERATOR S.A.
Jak działają cyberprzestępcy? – Czyli od 0-Daya do przejęcia kontroli nad organizacją
Marcin Szydłowski, Ernst & Young Polska
Odpowiedzialność organizacji za zapewnienie cyberbezpieczeństwa
Joanna Gałajda, Bird & Bird
21Sieci MASH – od teorii do praktyki
Mariusz Chyc, COMPUMIX

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „NETWORK TRENDS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:

Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport

Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
*Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
*Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
*Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

oraz

Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
5 lipca 2016r. w Warszawie
Centrum Konferencyjnym Atrium

Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
*Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
*Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
*Temat w przygotowaniu
Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016

Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!

Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Andrzej  Dobrzyniecki-Car tier

Andrzej
Dobrzyniecki-Car
tier
Global Managing
Partner w RECALL
Dobrzyniecki &
Partners ...

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Zapraszam do udziału w szkoleniu antyterrorystyczny, W głównej mierze przeznaczone jest ono dla branży turystycznej, ale ze względu na różnorodność tematyki może być ciekawe i dla przedstawicieli innych branż.
Szczegóły na stronie: http://isws.edu.pl/szkolenie/szkolenie-dla-branzy-tury...
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Zapraszam na szkolenie z zakresu Zarządzania Kryzysowego w praktyce

http://sqam.org/event/zarzadzanie-kryzysowe-w-praktyce/

Ze względu na duże ryzyko skopiowania materiału (szkolenie jest pierwszym tego typu w Polsce i jedynym z tym zakresem tematycznym) agenda zostaje przedstawiona tylko w formie uproszczonej.

--Pojęcie kryzysu. Kryzys a incydent.
--Przepisy, standardy, normy i dobre praktyki w zakresie zarządzania kryzysowego – przegląd.
--Struktura ramowa – czyli jak określić ramy zarządzania kryzysowego w organizacji.
--Role… nie funkcje. Zespół kryzysowy w praktyce.
--Kompetencyjny model w zarządzaniu kryzysowym – kompetencje kluczowe i metody ich uzupełnienia w przypadku konieczności korzystania z zastępców (backupów), model „mercedesa”.
--PDCA w kryzysie.
--Ryzyko, impact, BIA – struktury zmienne i dynamiczne.
--Komunikacja w kryzysie. Narzędzia identyfikacji i monitorowania treści oraz strategia komunikacji. Audytorium kryzysu a interesariusze. Rodzaje komunikatów i ich zawartość w zależności od grupy docelowej.
--Rejestracja kryzysu – aspekt prawny (odpowiedzialności karnej), aspekt wizerunkowy (reputacyjny, ochrony marki), aspekt techniczny (proces główny, procesy wspomagające).

Więcej informacji:
sqam@sqam.org


Obrazek
Sylwia S.

Sylwia S. Kierownik Działu
Marketingu

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Zapraszam na bezpłatne webinarium " Wczesne wykrywanie zagrożeń w projektach"
termin: 19-10-2016 sroda g. 10:00

Rejestracja pod adresem: http://www.enovatio.com/wczesne-wykrywanie-zagrozen-w-...

Celem seminarium jest przedstawienie sprawdzonych metod i najlepszych praktyk minimalizowania ryzyk już na wczesnym etapie projektu.
- Podczas spotkania będziemy poruszać następujące zagadnienia:
- Przyczyny i rodzaje zagrożeń w projektach
- Sposoby i narzędzia wspomagające wykrywanie zagrożeń
- Monitorowanie i zarządzanie ryzykiem
- Procesy służące w zarządzaniu ryzykiem
- Jak zwiększać efektywność pracy grupy projektowej tak aby projekt zakończył się sukcesem.

Grupa docelowa
Spotkanie przeznaczone jest dla dyrektorów zarządzających, dyrektorów finansowych, kierowników projektów, liderów zespołów, koordynatorów oraz specjalistów zaangażowanych w realizację projektów.
Mateusz Wsb

Mateusz Wsb Specjalista ds.
marketingu, Wyższa
Szkoła
Bezpieczeństwa

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Bezpieczeństwo – Wielorakie Perspektywy

Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa pragnie zaprosić na X Międzynarodową Konferencję Naukową „Bezpieczeństwo – Wielorakie Perspektywy” pod tytułem „Idea powszechnego obowiązku obrony Ojczyzny wobec wyzwań XXI wieku”. Podczas trwania konferencji przewidziano referaty w trakcie trwania sesji plenarnej oraz wymianę doświadczeń pomiędzy grupami tematycznymi, moderowanymi przez znanych specjalistów.
W ramach dyskusji przewiduje się następujące panele tematyczne:

1.Idea powszechnego obowiązku obrony kraju wobec reorganizacji i redefinicji bezpieczeństwa na przełomie wieków – moderator: Dyrektor Transdyscyplinarnego Centrum Badania Problemów Bezpieczeństwa UPH prof. dr hab. Marian Cieślarczyk;
2.Współczesne formy realizacji służby wojskowej – zawodowej, zasadniczej, terytorialnej – moderator: Dziekan Wydziału Wojskowego ASzW płk dr hab. Krzysztof Krakowski;
3.Organizacja obrony cywilnej i ochrony ludności w Polsce i na świecie – moderator: Dyrektor Biura ds. Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej KG PSP st. bryg. Waldemar Maliński;
4.Powszechna samoobrona ludności – potrzeby, zagrożenia, formy, kierunki – moderator: Dyrektor Wojskowego Centrum Edukacji Obywatelskiej prof. WBN dr hab. Aleksandra Skrabacz;
5.Wyzwania w zakresie edukacji dla bezpieczeństwa dzieci, młodzieży i dorosłych – moderator: Kierownik Zakładu Socjologii Edukacji Uniwersytetu Wrocławskiego prof. nadz. dr hab. Barbara Wiśniewska-Paź;
6.Obrona Ojczyzny w ujęciu ochotniczym – rola organizacji proobronnych w systemie bezpieczeństwa państwa – moderator Dyrektor Instytut Bezpieczeństwa i Edukacji Obywatelskiej UP prof. dr hab. Zbigniew Kwiasowski.

Konferencja odbędzie się w dniach 15-17 listopada 2017 r.
Hotel PRL
Ul, Kornela Makuszyńskiego 12
34-500 Zakopane
Warunkiem koniecznym do zakwalifikowania Państwa do udziału w konferencji jest
wypełnienie formularza zgłoszeniowego i odesłanie go na adres edukacja@wsb.net.pl
Informacje o szczegółach konferencji oraz kartę zgłoszeniową można uzyskać pod adresem http://bezpieczenstwo.wsb.net.pl/ lub pod numerem telefonu 694835348
WSPÓŁORGANIZATORAMI SĄ: Wydział Wojskowy Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie, Transdyscyplinarne Centrum Badania Problemów Bezpieczeństwa im. prof. K. Bogdańskiego Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, Zakład Socjologii Edukacji Uniwersytetu Wrocławskiego, Instytut Bezpieczeństwa i Edukacji Obywatelskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej
SERDECZNIE ZAPRASZAM PAŃSTWA DO UDZIAŁU W KONFERNECJITen post został edytowany przez Autora dnia 22.09.17 o godzinie 14:35
Mateusz Wsb

Mateusz Wsb Specjalista ds.
marketingu, Wyższa
Szkoła
Bezpieczeństwa

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

III Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Edukacja elit XXI wieku"

Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa zaprasza na III międzynarodową konferencję poświęconą „Edukacji elit XXI wieku” na temat wymienialności elit w systemie demokratycznego państwa prawa. Podstawowym celem zaplanowanego spotkania jest podjęcie tematyki w zakresie obecnych elit, którym przyszło istnieć w szybko zmieniającym się świecie gospodarczym, społecznym, politycznym czy w końcu kulturowym. Omawiana na konferencji tematyka pozwoli na wysunięcie oceny o kondycji dzisiejszych elit funkcjonujących w obecnej rzeczywistości, a także o ich przygotowaniu do zmieniających się wyzwań, które stoją przed nimi. Dla większych grup uczestników przewidziane zostały zniżki.

W trakcie trwania konferencji przewidziano również:
- Darmowe certyfikowane warsztaty
- Obecność przedstawicieli pięciu zagranicznych ośrodków naukowych
- Panele studenckie
- Publikacje w punktowanej monografii naukowej

Konferencja odbędzie się w dniach 18-20 października 2017 r.
Centrum Kongresowe i Rekreacji „Orle Gniazdo”
ul, Wrzosowa 28a
43-370 Szczyrk

Warunkiem koniecznym do zakwalifikowania Państwa do udziału w konferencji jest
wypełnienie formularza zgłoszeniowego i odesłanie go na adres edukacja@wsb.net.pl

Informacje o szczegółach konferencji oraz kartę zgłoszeniową można uzyskać pod adresem http://www.edukacja-elit.wsb.net.pl/problematyka1.html lub pod numerem telefonu 694835348
SERDECZNIE ZAPRASZAM PAŃSTWA DO UDZIAŁU W KONFERNECJI

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Zapraszamy do wzięcia udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej:

„BEZPIECZEŃSTWO ANTYTERRORYSTYCZNE BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ. TEORIA I PRAKTYKA”

Zakład Socjologii Edukacji Instytutu Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Katedra Kryminologii i Nauk o Bezpieczeństwie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Firma doradczo-szkoleniowa Safety Project zapraszają do udziału
w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt.: „Bezpieczeństwo antyterrorystyczne budynków użyteczności publicznej. Teoria i praktyka”.

Konferencja odbędzie się w dniach 21-22.11.2017 roku w Centrum Konferencyjnym Terminal Hotel we Wrocławiu.

Do uczestnictwa w konferencji zapraszamy naukowców i ekspertów zajmujących się obszarem bezpieczeństwa antyterrorystycznego i edukacji dla bezpieczeństwa, zarządzających systemami bezpieczeństwa w budynkach użyteczności publicznej oraz przedstawicieli instytucji bezpieczeństwa narodowego.

Honorowy patronat nad konferencją objął Marszałek Województwa Dolnośląskiego
Pan Cezary Przybylski.

Więcej informacji pod adresem: http://www.socjologia.uni.wroc.pl/wydarzenia/AT



Wyślij zaproszenie do