Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

W zeszłym roku zakończyliśmy dorobek konferencyjny trzema konferencjami, w których skupiliśmy się głównie na ogólnym zrozumieniu, gdzie i dlaczego w organizacjach umiejscowione jest bezpieczeństwo, szczególnie strategiczne.
Mając już pewne podstawy, do zrozumienia istoty strategicznego zarządzania bezpieczeństwem, w tym roku postanowiliśmy porozmawiać, czyli pokonferować, na temat kluczowy dla działów istnienia bezpieczeństwa w firmie. A mianowicie jak oceniać, jak liczyć, jak prezentować...
Czyli rok 2012 poświęcamy audytowi, analizie, ocenie bezpieczeństwa, ocenie systemów bezpieczeństwa, czyli ich skuteczności w zależności od wymagań.
Pierwsza w tym roku konferencja (a czwarta w całym cyklu) to próba odnalezienia odpowiedzi na pytanie:
Jak audytować?

Postaramy się poszukać, razem z uczestnikami odpowiedzi na to pytanie co najmniej w obszarach:
Jak dobrać zakres audytu, aby nie był za szeroki, ale również, żeby dostarczył nam właściwych informacji?
Jak dobrać metody, aby uzyskać właściwe informacje?
I jak pogodzić audyt, z systemami zarządzania wdrożonymi w firmach? Czyli próba odpowiedzi na pytanie – jak ISO, TS, GMP, GHP i inne standardy wpływają na sposób audytu?
Moderatorzy konferencji:

Moderatorzy, ... nie prelegenci. Nasze konferencje mają na celu konferować, więc bardziej adekwatnym jest określenie moderacji, czyli inicjowania i pilnowania dyskusji, niż przestawienia jak to pięknie jest, lub może być. Będziemy szukać odpowiedzi, dlatego moderatorami będą Konsultanci i Eksperci Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji, którzy na co dzień realizują, nadzorują i prowadzą audyty bezpieczeństwa. Zarówno w swoich specjalistycznych zakresach, jak i będąc członkami zespołów, które opracowują i wdrażają standardy korporacyjne w strategicznym ujęciu. Na co dzień borykając się z zagadnieniem – jak pogodzić biznes i jego elastyczność z dużo sztywniejszym bezpieczeństwem – są doskonałymi partnerami do dyskusji.
Serdecznie zapraszamy
Zespół Organizacji Konferencji
Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji
mail: konferencje (małpka) ibii.eu
Informacje organizacyjne:

Termin konferencji: 24 kwietnia 2012
Miejsce konferencji: Bydgoszcz (szczegóły wkrotce - lokalizacja bardzo przyjazna, w pobliżu dworca PKP)
Godziny: 10:00 – 15:00

Zapewniamy:

Materiały konferencyjne
Barek kawowy
Certyfikat uczestnictwa
Przyjazną atmosferę i możliwość dyskusji.

Koszt konferencji: 122 pln netto/150 pln brutto

http://ibii.eu/konferencje-ibii/101-konferencje-2012/2...Grzegorz K. edytował(a) ten post dnia 11.03.12 o godzinie 14:56

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna S.

Anna S. nauczyciel
akademicki

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...


Obrazek


Wydział Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Obrony Narodowej wraz z Wyższą Szkołą Policji w Szczytnie, Szkołą Główną Służby Pożarniczej oraz Rządowym Centrum Bezpieczeństwa mają zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu „Zarządzanie kryzysowe w systemie bezpieczeństwa narodowego”, która odbędzie się 4 grudnia 2012 r. na terenie Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Temat tegorocznej edycji konferencji to „Podmioty wykonawcze w zarządzaniu kryzysowym”.

Więcej info na stronie: http://www.zarzadzanie-kryzysowe.pl

konto usunięte

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...


Obrazek
Marek Jerzyk

Marek Jerzyk nie zawsze pisze co
wiem, ale zawsze
wiem, co pisze :)
__...

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Sebastian Blazkiewicz:

Obrazek

moze jestem upierdliwy, ale zapytam: o so choziiiii? ;)))
moze jakies slowo komentarza by sie zdalo...

konto usunięte

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Marek J.:
Sebastian Blazkiewicz:

Obrazek

moze jestem upierdliwy, ale zapytam: o so choziiiii? ;)))
moze jakies slowo komentarza by sie zdalo...
Juz spiesze z wyjasnieniami:
- mozna zeskanowac kod i sie dowiedziec (opcja 1)
- mozna wejsc na strone http://sas-ma.org i sie dowiedziec (opcja 2)
generalnie to jest pierwsza zapowiedz konferencji security (opcja bardzo skrócona)
jesli jeszcze w czyms bede mogl Panu pomoc to jestem do dyspozycji
Pozdrawiam
Jolanta Nowakowska

Jolanta Nowakowska Specjalista ds.
Jakości, ISOmanager

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

ISO nierzadko bywa powodem piętrzącej się irytacji. Zwalczając biurokratyczny nowotwór, który od dawna trawi zarządzanie jakością, pragnę przedstawić Państwu interesującą alternatywę.

http://isomanager.pl

System ISO-Manager pozwala między innymi na:

• Tworzenie zintegrowanej dokumentacji dla wielu systemów wg norm ISO.
• Wprowadzenie nowoczesnej cyfrowej formy dokumentacji.
• Wielopoziomowe tworzenie procesów oraz podprocesów.
• Łatwy i przejrzysty sposób tworzenia, prezentowania oraz analizy procesów.
• Szybsze i łatwiejsze planowanie audytów.
• Optymalizację czasu pracy pełnomocników.
• Zmniejszenie kosztów pracy audytorów zewnętrznych.
• Prowadzenie elektronicznej ewidencji oraz ciągłej oceny dostawców.
• Dostęp do systemu i dokumentacji z każdego miejsca na świecie.
• Nieograniczone tworzenie kont użytkowników na jednej licencji.
• Możliwość jednoczesnej pracy wielu użytkowników.
• Nadawanie użytkownikom wąskiego dostępu do poszczególnych elementów dokumentacji oraz funkcji systemu.

Jeśli mają Państwo apetyt na szczegółowe informacje na temat funkcjonalności programu, CENNIKA, czy WERSJI DEMO, uprzejmie proszę o kontakt.

Jolanta Nowakowska
biuro@isomanager.pl
Marta Andrzejczyk

Marta Andrzejczyk Asystentka ds.
promocji, MultiTrain

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

"E-administracja w Polsce - mit czy fakt?"
27 września 2012r.
Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat - Warszawa


Jak usprawnić obieg dokumentów w Urzędzie? Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela? Jakie narzędzia zastosować? Na te i inne pytania odpowiedzą zaproszeni eksperci podczas konferencji już 27 września w Warszawie.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administra...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administra...

Swoje rozwiązania zaprezentują m.in: EMC, S4E, Image Recording Solutions

Proponowana tematyka konferencji:

Usprawnienie obiegu dokumentów

* zarządzanie dokumentacją
* e- faktura w sektorze publicznym
* masowe wydruki
* podpis elektroniczny
* digitalizacja dokumentów
* systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
* Elektroniczna Skrzynka Podawcza
* workflow - automatyzacja procesów biznesowych

Usprawniona komunikacja między pracownikami Urzędu

* portale korporacyjne
* usługi telekomunikacyjne, telefonia VOIP
* E-mail, Internet, poczta głosowa
* telekonferencje

Ułatwiony dostęp Obywatela do informacji

* profesjonalna strona internetowa
* Biuletyn Informacji Publicznej
* zintegrowana komunikacja
* wirtualni doradcy na stronach internetowych
* infokioski

Bezpieczeństwo

* systemy archiwizacji i backupu
* ochrona dokumentów
* ochrona danych osobowych

Do udziału w konferencji zapraszamy:

* CIO, Dyrektorów i Kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
* Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
* Dyrektorów i Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
* Osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
* Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
* Kierowników ds. zakupów

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń


*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VATMarta Andrzejczyk edytował(a) ten post dnia 31.07.12 o godzinie 14:54
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

17 października 2012r. Warszawa
„Bezpieczeństwo obiektów - monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechanicznesystemy zabezpieczeń”

Bezpieczeństwo ludzi i obiektów to w dzisiejszych czasach sprawa najwyższej wagi.

Konferencja będzie poświęcona w głównej mierze tematyce bezpieczeństwa obiektów przemysłowych, biurowców i obiektów użyteczności publicznej.
Zaproszeni niezależni eksperci podzielą się z Państwem wiedzą, doświadczeniem i uwagami na temat działania i skuteczności systemów bezpieczeństwa i kontroli.

Tematyka konferencji:
Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony
-telewizja przemysłowa, CCTV
-IP kamery, IP video serwery
-kamery termowizyjne
-systemy detekcji video
-cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu
-systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami, archiwami
-techniki przesyłania obrazu
-integracja i konwergencja
Systemy kontroli dostępu
-systemy biometryczne (rozpoznawanie twarzy , technologia linii papilarnych, identyfikacja
tęczówki, identyfikacja głosu)
-systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty
kodowe
-elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające
-kontrola dostępu do budynków i urządzeń
-systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu
Mechaniczne systemy zabezpieczeń
zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia

Do udziału w konferencji zapraszamy:
-Kadrę średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych produktów i technologii:
właścicieli i zarządców, administratorów i najemców powierzchni i budynków przemysłowych, handlowych, biurowych, administracyjnych, magazynowych, mieszkaniowych,
-reprezentantów firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów,
-przedstawicieli sektora usług budowlano-instalacyjnych i budowlano-wykończeniowych,
-przedstawicieli administracji i służb odpowiedzialnych za infrastrukturę i zapewnienie bezpieczeństwa ludności.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Kontakt:
Agnieszka Róznicka
Koordynator Projektu
tel. 22/ 101 33 45
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. agnieszka.roznicka@multitrain.plAneta Kadaj-Lipka edytował(a) ten post dnia 10.09.12 o godzinie 10:33

konto usunięte

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

4 th SASMA Business Security Conference - wstepna agenda
http://www.sas-ma.org/images/stories/downloads/agenda_...
Zapraszamy
Marta Jabłońska

Marta Jabłońska Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń,
Instytut Nauk
Prawnych...

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Mam przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie:

Kontrola wewnętrzna, audyt i compliance w jednostce zainteresowania publicznego,

które odbędzie się w Warszawie, w Golden Floor Plaza w dniach 5 - 6 listopada.
Jest ono dedykowane przede wszystkim pracownikom banków, domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych a także przedstawicielom emitentów papierów wartościowych.

Kluczowe zagadnienia to:
• kompleksowe omówienie funkcji kontrolnych w przedsiębiorstwie (kontrola wewnętrzna, audyt i compliance) pod kątem praktycznym
• kompleksowe omówienie zarówno rozwiązań wdrażanych przez COSO I, III, CoCo, CobiT , COSO II, FERMA, Turnbull, IKS jak i Bazylę, MiFID, wytyczne ESMA, Solvency czy oficerów compliance

Dlaczego warto?
• jest to jedyne takie szkolenie w Polsce pokazujące w jasny sposób różnice i podobieństwa pomiędzy kontrolą, audytem i compliance
• szkolenie dostarcza pełnego zakresu wiedzy dotyczącej funkcji kontrolnych w przedsiębiorstwie
• szkolenie dostarcza konkretnych rozwiązań funkcjonalnych dla przedsiębiorstw, członków rad nadzorczych, zarządów, audytorów, kontrolerów
• nastawianie nie tylko na teorię, ale w szczególności na praktykę

Szkolenie poprowadzą Grzegorz Włodarczyk i Łukasz Cichy. Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie:
http://inpie.pl/IP/index.php/szkolenia-i-konferencje
Marta Andrzejczyk

Marta Andrzejczyk Asystentka ds.
promocji, MultiTrain

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

"Systemy do zarządzania kryzysowego"
31 października 2012r., Warszawa


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w VI już edycji konferencji poświęconej nowoczesnym rozwiązaniom dedykowanym instytucjom i służbom odpowiedzialnym za utrzymanie bezpieczeństwa i zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/systemy-do-z...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/systemy-do-z...

Proponowana tematyka konferencji:

Systemy łączności

* skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi,
* standardy cyfrowej transmisji bezprzewodowej (TETRA, TEDS, LTE),
* transmisja głosu i danych - szybka i niezawodna,
* radiowe sieci w służbach bezpieczeństwa i ratunkowych,
* bezprzewodowe usługi szerokopasmowe, wideokonferencje.

Bezpieczeństwo danych

* bezpieczna komunikacja w epoce terroryzmu i klęsk żywiołowych,
* cyberterroryzm,
* bezpieczeństwo - teleinformatyczne, publiczne, transportu, obiektów, danych,
* zasilanie awaryjne i systemy zapewniające ciągłość działania administracji publicznej,
* bazy danych - gromadzenie, przetwarzanie, składowanie, archiwizacja

Systemy powiadamiania i ostrzegania ludności cywilnej o zagrożeniu:

* monitoring zagrożeń,
* systemy monitorowania GPS i informacji przestrzennej GIS oraz ich zastosowanie w zarządzaniu kryzysowym,
* systemy powiadamiania przy wykorzystywaniu nowoczesnych i dostępnych technologii (SMS)
* współpraca ze środkami masowego przekazu.

Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe:

* mobilne systemy komputerowe,
* radiotelefony,
* monitory.

Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych:

* działania logistyczne,
* rola administracji samorządowej i publicznej, służb mundurowych oraz ratunkowych w sytuacjach kryzysowych.

Do udziału w konferencji zapraszamy:
Kadrę zarządzającą:

* jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
* funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
* koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,
* specjalistów do zarządzania kryzysowego.

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń


*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT

Kontakt:
Ewa Cichocka
Kierownik projektu
tel. +48 22/ 101 33 40
fax. +48 22/ 244 25 37
ewa.cichocka@multitrain.plMarta Andrzejczyk edytował(a) ten post dnia 01.10.12 o godzinie 10:03

konto usunięte

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Transmisja on-line - 4 th SASMA Business Security Conference
http://sas-ma.org/component/content/article/5-aktualno...
Michał Zagalski

Michał Zagalski Biuro Bezpieczeństwa
PKP S.A., Audytor
Bezpieczeństwa,
Za...

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Ciekawa oferta szkoleniowa w Szkole Aspirantów PSP, szczególnie w zakresie obrony cywilnej i ochrony dóbr kultury:

http://sapsp.pl/www/index.php/strona_tekstowa/wyswietl...
Anna Jarzębska

Anna Jarzębska Dyrektor ds.
Promocji i Reklamy

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Mam przyjemność zaprosić Państwa na warsztat pt.:

"KULTURA NEGOCJACYJNA W SYSTEMIE BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO"

Data warsztatu: 12.10.2012 r. (piątek)
Godziny: 17:30 – 20:00
Adres:
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem
UL. DERENIOWA 52/54, 02-776 Warszawa

Prowadzący: nadkom. Dariusz Loranty

Kierownik Studiów Podyplomowych - Negocjacji Kryzysowych i Policyjnych i Bezpieczeństwo Wewnętrzne w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem. Ekspert Wydziału d.w. z Terrorem Kryminalnym i Zabójstw Komendy Stołecznej Policji, pierwszy stołeczny koordynator negocjacji policyjnych i dowódca zespołu. Biegły sądowy z zakresu negocjacji kryzysowych i policyjnych oraz aktów terroru kryminalnego.

W programie m.in.:

Czy kultura czy ma coś wspólnego z bezpieczeństwem wewnętrznym? W formie otwartej, w dyskusji z uczestnikami zostanie przedstawiona teza; - Zachowanie wysokich parametrów bezpieczeństwa wewnętrznego w obszarze publicznym jest możliwe w warunkach zachowania standardów praw obywatelskich tylko przy zaistnieniu kultury negocjacji specjalnych; policyjnych, kryzysowych i pertraktacji. A ponad to początki negocjacji policyjnych. Możliwe sytuacje kryzysowe, które mogą zostać rozwiązane w drodze komunikacji i negocjacji. Strategie negocjacji policyjnych.

Żeby uczestniczyć w zajęciach nie trzeba być studentem WSZP.

W warsztatach może wziąć udział KAŻDY ZAINTERESOWANY tematyką bezpieczeństwa wewnętrznego i negocjacji kryzysowych w tym szczególnie dla planujących karierę lub pracujących w instytucjach zajmujących się zagadnieniami bezpieczeństwa i porządku publicznego..

Zapisy dokonywane są wyłącznie on – line na stronie: http://warsztaty.wszp.edu.pl
Zajęcia odbywają się w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem na ul. Dereniowej 52/54 (Sala Konferencyjna), w PIĄTEK w godzinach 17:30 – 20:00, zgodnie z harmonogramem na dany miesiąc. Uczestnik ponosi jedynie koszt związany z organizacją warsztatu (50 zł płatne bezpośrednio przed zajęciami).

Zapraszamy
WSZP
Dariusz Loranty

Dariusz Loranty edukacja - służby
mundurowe

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

polecam będę na-pewno

Anna Jarzębska:
Mam przyjemność zaprosić Państwa na warsztat pt.:

"KULTURA NEGOCJACYJNA W SYSTEMIE BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO"

Data warsztatu: 12.10.2012 r. (piątek)
Godziny: 17:30 – 20:00
Adres:
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem
UL. DERENIOWA 52/54, 02-776 Warszawa

Prowadzący: nadkom. Dariusz Loranty

Kierownik Studiów Podyplomowych - Negocjacji Kryzysowych i Policyjnych i Bezpieczeństwo Wewnętrzne w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem. Ekspert Wydziału d.w. z Terrorem Kryminalnym i Zabójstw Komendy Stołecznej Policji, pierwszy stołeczny koordynator negocjacji policyjnych i dowódca zespołu. Biegły sądowy z zakresu negocjacji kryzysowych i policyjnych oraz aktów terroru kryminalnego.

W programie m.in.:

Czy kultura czy ma coś wspólnego z bezpieczeństwem wewnętrznym? W formie otwartej, w dyskusji z uczestnikami zostanie przedstawiona teza; - Zachowanie wysokich parametrów bezpieczeństwa wewnętrznego w obszarze publicznym jest możliwe w warunkach zachowania standardów praw obywatelskich tylko przy zaistnieniu kultury negocjacji specjalnych; policyjnych, kryzysowych i pertraktacji. A ponad to początki negocjacji policyjnych. Możliwe sytuacje kryzysowe, które mogą zostać rozwiązane w drodze komunikacji i negocjacji. Strategie negocjacji policyjnych.

Żeby uczestniczyć w zajęciach nie trzeba być studentem WSZP.

W warsztatach może wziąć udział KAŻDY ZAINTERESOWANY tematyką bezpieczeństwa wewnętrznego i negocjacji kryzysowych w tym szczególnie dla planujących karierę lub pracujących w instytucjach zajmujących się zagadnieniami bezpieczeństwa i porządku publicznego..

Zapisy dokonywane są wyłącznie on – line na stronie: http://warsztaty.wszp.edu.pl
Zajęcia odbywają się w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem na ul. Dereniowej 52/54 (Sala Konferencyjna), w PIĄTEK w godzinach 17:30 – 20:00, zgodnie z harmonogramem na dany miesiąc. Uczestnik ponosi jedynie koszt związany z organizacją warsztatu (50 zł płatne bezpośrednio przed zajęciami).

Zapraszamy
WSZP

konto usunięte

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

4 th SASMA Business Security Conference
Juz za pare dni!!
Honorowy patronat - Biuro Ochrony Rządu
http://sas-ma.org/4-th-sasma-business-security-conference

Alicja Koc

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Alicja Koc

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Kamila Kowalewska

Kamila Kowalewska Sprzedaż i
organizacja szkoleń,
BCMG

Temat: [Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia,...

Czy wiemy, które procesy biznesowe należy odtwarzać w pierwszej kolejności?
Czy wiemy, jak zbudować i wdrożyć Plany Ciągłości Działania w naszej organizacji?
W dzisiejszych czasach, każde przedsiębiorstwo niezależnie od branży i otoczenia w jakim działa powinno znać odpowiedzi na powyższe pytania. Stanowić to może swoistą gwarancję, iż w momencie zagrożenia opracowane procedury zagwarantują odpowiednią reakcję przedsiębiorstwa na sytuację kryzysową. Jest to bowiem swoisty dowód odpowiedniego poziomu „kultury organizacyjnej” i element ładu korporacyjnego współczesnego przedsiębiorstwa.


Wszystkich zainteresowanych tematyką BCM serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu "Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w organizacji", podczas, którego uczestnicy poznają metody budowy i wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania, zgodnie z wymogami standardu ISO 22301.

CO ZYSKUJESZ
Gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania ciągłością działania (BCM), od poznania procesów krytycznych organizacji po opracowanie dokumentacji Planów Ciągłości Działania i opracowanie zasad testowania procedur zgodnie z wymaganiami standardów i dobrych praktyk. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów.

ZAKRES SZKOLENIA
• Zarys zarządzania ciągłością działania
• Przepisy, standard, normy i źródła dobrych praktyk
• Istota ciągłości działania
• Zarządzanie ciągłości działania w teorii
• Ryzyko w kontekście ciągłości działania
• Klasyczny cykl zarządzania ciągłością działania
- Analiza Wpływu na Biznes - ćwiczenie
- Strategia zarządzania ciągłością działania - ćwiczenie
- Plan ciągłości działania - ćwiczenie
- Komunikacja kryzysowa
- Testy - ćwiczenie
• Model dojrzałości w obszarze zarządzania ciągłością działania
• Ciągłość działania w kontekście powierzonych procesów (outsourcing)
• Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania
• Współpraca z lokalnymi jednostkami zarządzania kryzysowego

ODBIORCY SZKOLENIA
• Osoby zainteresowane wprowadzeniem zarządzania ciągłością działania w swojej w organizacji – właściciele procesów, osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
• Audytorzy Wewnętrzni
• Wszystkie osoby zainteresowane tematyką zarządzania ciągłością działania

Czas trwania: 2 dni
Miejsce: Warszawa
Cena szkolenia: 1 700 PLN + VAT
Cena zawiera koszty: materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Najbliższe szkolenie odbędzie się w terminie 07.03-08.03.2013 r.
Więcej informacji można uzyskać telefonicznie lub mailowo: kamila.kowalewska@bcmg.pl, tel. +48 506 489 726



Wyślij zaproszenie do