Marlena
Zaręba
Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy
Temat: Jedyne takie szkolenie z Polsce z Zarządzania Kryzysowego
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE W PRAKTYCE- PIERWSZE TEGO TYPU SZKOLENIE W POLSCESzanowni Państwo,
29 września zakończyliśmy dwudniowe (jedyne w Polsce tego typu) szkolenie "Zarządzanie kryzysowe w praktyce ".
Podsumowanie przez trenera można znaleźć tutaj.
Zapraszam na kolejną edycję, która odbędzie się 09-10 grudnia w Warszawie.
Ilość miejsc jest ograniczona.
Korzyści ze szkolenia:
Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.
A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.
Forma szkolenia:
Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.
Agenda:.
Ze względu na duże ryzyko skopiowania materiału (szkolenie jest pierwszym tego typu w Polsce i jedynym z tym zakresem tematycznym) agenda zostaje przedstawiona tylko w formie uproszczonej.
Pojęcie kryzysu. Kryzys a incydent.
Przepisy, standardy, normy i dobre praktyki w zakresie zarządzania kryzysowego – przegląd.
Struktura ramowa – czyli jak określić ramy zarządzania kryzysowego w organizacji.
Role… nie funkcje. Zespół kryzysowy w praktyce.
Kompetencyjny model w zarządzaniu kryzysowym – kompetencje kluczowe i metody ich uzupełnienia w przypadku konieczności korzystania z zastępców (backupów), model „mercedesa”.
PDCA w kryzysie.
Ryzyko, impact, BIA – struktury zmienne i dynamiczne.
Komunikacja w kryzysie. Narzędzia identyfikacji i monitorowania treści oraz strategia komunikacji. Audytorium kryzysu a interesariusze. Rodzaje komunikatów i ich zawartość w zależności od grupy docelowej.
Rejestracja kryzysu – aspekt prawny (odpowiedzialności karnej), aspekt wizerunkowy (reputacyjny, ochrony marki), aspekt techniczny (proces główny, procesy wspomagające).
Kliknij tutaj, by przeczytać zapowiedź szkolenia.
Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org