Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie


Obrazek


Szkolenia otwarte

Aktualny kalendarz szkoleń:

16.02.2010 Zarządzanie zespołem sprzedaży.
17-18.02.2010 Od zależności do współdziałania.
22-23.02.2010 Jak szybko i skutecznie poznać motywy odkryć
korzyści i sprzedać.
24-25.02.2010 Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
01-02.03.2010 Prospecting - aktywne metody pozyskiwania klientów.
03-04.03.2010 Przygotowanie do aplikowania o środki unijne dla
przedsiębiorstw.
08-09.03.2010 Zarządzanie zespołem sprzedaży.
10.03.2010 Realizacja projektów UE.

Po dodatkowe szczegóły zapraszam na http://gntb.eu/kalendarz.html

Marcin Szpak
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
http://gntb.eu
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą Akademia Product Managera.

Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.

Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.

Obrazek

Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.

Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.

Czas trwania Akademii Product Managera(APM)to okres : marzec 2010 - styczeń 2011. [Jedno spotkanie w miesiącu (na początku miesiąca)- oprócz sierpnia. Do rozpoczęcia projektu pozostało jeszcze trochę czasu, więc proponujemy zapytać o możliwość współfinansowania Akademii przez Pracodawcę.

W Akademii nabędą Państwo nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą Państwo mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.

Tematyka poszczególnych bloków Akademii obejmuje m.in.:

1) Launch nowych produktów (Rx, OTC):
- analiza rynku,
- plan marketingowy,
- budżet marketingowy i sprzedaży,
- plan akcji - taktyka,
- wybór i zakup konceptu,
- przygotowanie materiałów dla zespołów sprzedażowych,
- motywacja zespołu (ustawianie planów i wag dla przedstawicieli),
- cykl życia produktu - dostosowanie działań,
- case studies.
2) Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
- racjonalizacja wydatków marketingowych,
- komunikacja niskobudżetowa OTC,
- komunikacja alternatywna z lekarzami,
- strategie pull push,
- wdrażanie strategii marketingowej - praktyczne działania,
- relacje marketing-sprzedaż,
- model współpracy między działami w firmie,
- skutecznie materiały dla przedstawicieli.
3) Badania i analizy marketingowe (w branży farmaceutycznej)
- źródła informacji dla sektora farmaceutycznego,
- etapy badań marketingowych,
- techniki badań jakościowych i ilościowych,
- badania samodzielne a badania zlecone,
- zasoby danych i ich przetwarzanie,
- firmy oferujące bazy i ich porównanie.
4) Plan marketingowy dla produktu leczniczego
- elementy Planu Marketingowego,
- analiza sytuacji biznesowej,
- założenia i zagrożenia (ryzyka),
- cel i strategia marketingowa,
- procedowanie Planu Marketingowego (modele, dobra praktyka),
- plany rozwojowe (testy i NPD),
- wdrażanie Planu Marketingowego (doświadczenia, sukcesy i porażki).
5) Współpraca z agencjami mediowymi i PR
- wybór agencji,
- współpraca i kontrola efektów,
- plany mediowe,
- ekspertyza mediowa,
- reklama - media,
- graficzne zasady konstrukcji reklamy,
- zasada AIDA,
- wybór mediów w zależności od grupy docelowej.
6) Sztuka prezentacji
- komunikacja i praca z grupą,
- struktura treści prezentacji,
- perswazyjny format prezentacji,
- prezentacja wyników badań klinicznych – podstawy EBM
(Evidence Based Medicine), prezentowanie wniosków z badań,
- nauka prezentacji,
- pomoce wizualne – zalety i wady,
- ABC prezentera,
- sekrety skutecznej, profesjonalnej prezentacji.
7) Trade marketing farmaceutyczny
- łańcuch dystrybucyjny,
- opracowywanie strategii działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży
- konstrukcje ofert dla hurtowni i aptek, pakiety,
- aspekty prawne.
8) E-marketing farmaceutyczny jako narzędzie promocji leków. Jak skutecznie wykorzystać Internet w promocji leków Rx i OTC
- formy e-marketingu,
- e-marketing jako narzędzie wzmacniające tradycyjne narzędzia
marketingowe,
- e-marketing jako narzędzie do budowania relacji z klientami,
- model elektronicznego przedstawiciela,
- e-detailing,
- mocne i słabe strony e-marketingu.
9) Budżetowanie- zasady budżetowania
- techniki budżetowania,
- P&L Produktu / Marki,
- budżetowanie projektowe,
- rewizje budżetu,
- gaps & upsides.
10) Zarządzanie finansowe (controlling)
- kontrola finansów dla Product Managera,
- realizacja celów,
- mechanizmy kontroli,
- KPIs ,
- zwrot z inwestycji – wskaźniki ROI ,NPV ,inne.
11) Zarządzanie projektami w organizacjach
- symulacja zarządzania projektem farmaceutycznym (5 etapów),
- zarządzanie integracją projektu,
- zarządzanie jakością,
- zarządzanie ryzykiem,
- zarządzanie HR,
- zarządzanie komunikacją,
- zarządzanie dostawcami.
12) Zarządzanie zakresem, czasem, kosztami
- zależności pomiędzy trzema głównymi ograniczeniami projektu,
- harmonogram i budżet projektu,
- tworzenie listy wymagań projektu,
- tworzenie (WBS) – struktury podziału pracy,
- zarządzanie wymaganiami,
- zastosowanie techniki Earned Value,
- śledzenie postępu prac projektowych.
13) Zarządzanie zespołem i komunikacją
- planowanie zespołu projektowego, struktura i organizacja ,
- kierownik projektu (dobór, umiejętności i cechy),
- typy autorytetów,
- motywacja,
- styl zarządzania a cykl zespołu, otoczenie i kontekst projektu,
- planowanie komunikacji,
- dystrybucja informacji,
- umiejętności, techniki i narzędzia komunikacji,
- organizacja i efektywne prowadzenie spotkań,
- przeglądy projektów - cele, typy, kryteria oceny, raporty.
14)Tworzenie skutecznych materiałów reklamowych produktów leczniczych
- reklama do pacjenta,
- reklama do lekarza,
- reklama do farmaceuty,
- odpowiedzialność prawna Product Managera,
- refundacja leków w praktyce,
- tworzenie baz odbiorców / klientów, GIODO
15)Umowy gospodarcze w branży farmaceutycznej
- praktyka,
- instrumenty prawne,
- wzory umów w pracy Product Managera,
- prawo autorskie,
- zakup konceptu,
- prawo zamówień publicznych (przetargi szpitalne).
16) Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera
- CLM,
- e – detailing,
- sampling,
- e- CME,
- planowanie działań,
- gromadzenie informacji,
- generowanie raportów,
- szybkość, elastyczność, jakość pozyskiwanych danych a sprawne zarządzanie produktem.

Zważywszy że cały projekt to łącznie 120 godzin zajęć, orientacyjna cena to jedynie 1200 złotych miesięcznie.

W przypadku zakupu wszystkich (10) modułów (całej Akademii)-łączna cena to 12 tyś. złotych za całą Akademię. W przypadku nabycia niektórych tylko modułów (moduł - to 1 dwudniowy zjazd o określonej tematyce), cena modułów wynosi od 1500 - 2300 złotych / w zależności od tematyki. Bardziej opłacalna jest więc opcja zakupu „całej” Akademii.

Poszczególne moduły i ich ceny:

1-MODUŁ - MARZEC 2010 (CENA: 1500 PLN)

dzień 1 - Launch nowych produktów (Rx, OTC)
dzień 2 - Sztuka prezentacji

2-MODUŁ - KWIECIEŃ 2010 (CENA: 1500 PLN)

dzień 1 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
dzień 2 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu

3-MODUŁ - MAJ 2010 (CENA:1500 PLN)

dzień 1 - Badania i analizy marketingowe jako narzędzie pracy PM
dzień 2 - Plan marketingowy, części składowe

4-MODUŁ - CZERWIEC 2010 (CENA:1800 PLN)

dzień 1 - Budżetowanie- zasady budżetowania
dzień 2 - Współpraca z agencją mediową oraz agencją PR

5-MODUŁ - LIPIEC 2010 (CENA:1600 PLN)

dzień 1 - Trade marketing farmaceutyczny
dzień 2 - E-marketing

6-MODUŁ - WRZESIEŃ 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie projektami w organizacjach
dzień 2 - Zarządzanie projektami w organizacjach

7-MODUŁ - PAŹDZIERNIK 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami
dzień 2 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami

8-MODUŁ - LISTOPAD 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie zespołem i komunikacją
dzień 2 - Zarządzanie zespołem i komunikacją

9-MODUŁ - GRUDZIEŃ 2010 (CENA:2000 PLN)

dzień 1 - Praktyczne aspekty tworzenia materiałów reklamowych
dzień 2 - Szkolenie z umów gospodarczych

10-MODUŁ -STYCZEŃ 2011 (CENA:1600 PLN)

dzień 1 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)
dzień 2 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)

Szkolenie odbywać się będzie w siedzibie firmy w Warszawie.

Gwarantami wysokiego poziomu merytorycznego Akademii Product Managera są Partnerzy Projektu:


Obrazek


Obrazek

Obrazek

Patronat medialny:
Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału. OINpharma jest znaną od ponad 40 lat marką wyspecjalizowaną w obsłudze branży farmaceutycznej. Nasze doświadczenie i renoma firmy są gwarantem wysokiego poziomu organizowanych przez Nas przedsięwzięć. Wykładowcy to profesjonaliści i praktycy z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu projektami / produktami we wiodących koncernach farmaceutycznych. Uczestnicy APM otrzymają, certyfikaty ukończenia szkolenia od ekpertów PM EXPERTS® (Project Management Insitute) oraz certyfikaty ukończenia Akademii wystawione przez OINPharma.

Oczekujemy na kontakt z Państwa strony, w celu wysłania bardziej szczegółowych informacji / katalogu projektu wraz z formularzem zgłoszeniowym.

Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
(22) 578 00 11
fax (22) 632 25 82
email: lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl
strona: http://oinpharma.pl
Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl
NIP: 526-021-10-96
KRS 0000137264
wysokość kapitału zakładowego 200 000,- PLN

Obrazek
Katarzyna Ostapowicz

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium realizowanym w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej OINPHARMA.


Obrazek


Temat seminarium;
DOKUMENTACJA TECHNOLOGICZNA, PRODUKCYJNA, WALIDACYJNA


Dla kogo:
Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Działów Produkcji
- Działów Walidacyjnych
- Kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla

Termin:
25 – 26 lutego 2010 r. (2 dni)

- Początek zajęć w dniu 25.02.2010r. o godz. 11:00
- Zakończenie zajęć w dniu 26.02.2010r. ok. godz. 14:00

Program seminarium:
1) AKTY PRAWNE – wymagania dokumentacji procesów produkcyjnych
2) System Zapewnienia Jakości
3) Dokumentacja niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania i kontrolowania pomieszczeń i urządzeń produkcyjnych, magazynowych itp.
4) System dokumentacji GMP
5) Specyfikacje
6) Proces wytwarzania
7) Dokumentacja dla materiałów produkcyjnych
8) Dokumentacja Walidacyjna
9) Kontrola zmian - dokumentacja
10) Systemy skomputeryzowane a dokumentacja papierowa – zalety i wady


Zainteresowane osoby zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleniową, która znajduje się na naszej stronie internetowej
http//:http://oinpharma.pl

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: (22) 578 00 03, 578 00 05; fax: (022) 632 25 82
tel. kom.: 0605 641 252
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl, http://oinpharma.pl

Obrazek


UWAGI:
Zgłoszenia prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 12.02.2010 r.
Katarzyna Ostapowicz

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium organizowanego przez Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.


Obrazek


Temat seminarium:
PAT – TECHNOLOGIA ANALIZY PROCESU GWARANTEM JAKOŚCI LEKU GOTOWEGO

Dla kogo:

Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Osób powołanych do zespołów ds. walidacji
- Pracowników produkcji

Termin:
23 lutego 2010 r. (1 dzień)

- Początek zajęć w dniu 23.02.2010r. o godz. 10:00
- Zakończenie zajęć w dniu 23.02.2010r. ok. godz. 16:30

Program seminarium:
• Nowy paradygmat jakości ICH Q8, Q9 i Q10
• Zanieczyszczenia substancji czynnej i produktu gotowego
• Zanieczyszczenia genotoksyczne

Koszt:
1 500,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe

Zainteresowane osoby zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleniową, która znajduje się na naszej stronie internetowej
http//:http://oinpharma.pl

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: (22) 578 00 03, 578 00 05; fax: (022) 632 25 82
tel. kom.: 0605 641 252
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl, http://oinpharma.pl

Obrazek


UWAGI:
Zgłoszenia prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 15.02.2010 r.
Katarzyna Ostapowicz

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie

Temat seminarium:
AKADEMIA PRAWA W FARMACJI:

OCHRONA INNOWACYJNOŚCI FIRMY FARMACEUTYCZNEJ.
WYCZERPANIE PRAWA Z PATENTU I PRAWA OCHRONNEGO DO ZNAKU TOWAROWEGO A IMPORT RÓWNOLEGŁY.


Dla kogo:
Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
• Kadry Kierowniczej Firm Farmaceutycznych
• Kierowników i pracowników działów rejestracji
• Osób odpowiedzialnych za dopuszczenie produktów do obrotu
• Osób odpowiedzialnych za przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej
• Pracowników działu ds. informacji naukowej
• Pracowników odpowiedzialnych za bezpieczeństwo produktu leczniczego

Termin:
24 lutego 2010 r. (1 dzień)

• początek zajęć w o godz. 10:00
• zakończenie zajęć ok. godz. 16:00

Program seminarium:

Ochrona innowacyjności firmy farmaceutycznej.

1. Know – how i prawo autorskie – rola w firmie farmaceutycznej
2. Patenty na wynalazki biotechnologiczne.
3. Dodatkowe świadectwo ochronne.
4. Praktyka urzędów patentowych

Wyczerpanie prawa z patentu i prawa ochronnego do znaku towarowego a import równoległy.
5. Pojęcie i znaczenie wyczerpania prawa z patentu oraz prawa ochronnego na znak towarowy.
6. Import równoległy produktów leczniczych.
7. Dopuszczalny zakres ingerencji importera równoległego, w szczególności w ramach przepakowywania produktów leczniczych vs. prawa własności przemysłowej.
8. Import równoległy produktów leczniczych w świetle orzecznictwa europejskiego, z uwzględnieniem najnowszych wyroków ETS.
Prelegenci

Rafał Pelc
Radca Prawny
Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Rafał Pelc specjalizuje się w zakresie prawa farmaceutycznego, medycznego, ochrony zdrowia oraz w prawie wspólnotowym. W ramach dotychczasowej praktyki zawodowej pełnił m.in. funkcję Kierownika Wydziału Prawnego Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Obecnie kieruje pracami Departamentu Prawa Farmaceutycznego Kancelarii. Uczestniczył w pracach nad nowelizacjami Ustawy Prawo farmaceutyczne oraz innych ustaw pozostających w kompetencji Ministra Zdrowia. Jest współautorem rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo farmaceutyczne oraz Ustawy O produktach biobójczych. Uczestnik międzynarodowych konferencji poświęconych lekom, w tym kongresów DIA, cyklu seminariów dotyczących procedur rejestracyjnych, jak również szkoleń wewnętrznych dla pracowników Urzędu Rejestracji z zakresu postępowania administracyjnego i stosowania prawa farmaceutycznego. Wykładowca, ekspert i trener podczas szkoleń z zakresu swojej specjalizacji. Autor licznych artykułów z zakresu prawa farmaceutycznego publikowanych m.in. w Gazecie Prawnej, Temidium.

Marcin Barycki
Rzecznik Patentowy
Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Marcin Barycki specjalizuje się w zakresie prawa własności przemysłowej, prawa autorskiego, zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawie Internetu. Posiada praktykę w zakresie doradztwa prawnego w aspektach prawa własności przemysłowej, tj. zagadnieniami związanymi z znakami towarowymi, wzorami przemysłowymi patentami, wzorami użytkowymi. Doradzał przy zarządzaniu portfelem znaków towarowych oraz wzorów przemysłowych, w tym przy procesach rejestracji, badaniach zdolności rejestrowej, doradztwie przy obieraniu oznaczeń dla firmy, produktów i usług, wprowadzania zmian w rejestracjach, dozorowaniu opłat, wycenie własności przemysłowej przedsiębiorstw, jak również prowadzeniu dokumentacji zgłoszeniowej patentów, znaków towarowych oraz wzorów użytkowych i przemysłowych na terenie kraju i za granicą. Jest autorem licznych artykułów związanych ze swoją specjalizacją, a także uczestnikiem szkoleń i konferencji. kieruje pracami Departamentu Prawa Własności Przemysłowej w Kancelarii.

Koszt:
1.500,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, poczęstunek, certyfikat uczestnictwa.

Uwagi:
Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 25.01.2010r.

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa
http//:http://oinpharma.pl


Obrazek


Anulowanie uczestnictwa:
- tylko w formie pisemnej
- do 7 dni roboczych przed szkoleniem bez opłat
- poniżej 7 dni roboczych przed szkoleniem 50 % opłaty
W przypadku rezygnacji 2 dni przed szkoleniem lub nieobecności 100% opłaty.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Działem Szkoleń:
tel: 578 00 03, 578 00 05
tel. kom.: 0605 834 865, 0605 641 252
fax: (022) 632 25 82
e-mail: szkolenia@oinpharma.pl
Marzenna Mazurkiewicz

Marzenna Mazurkiewicz Kierownik Biura, ACT
Advanced Corporate
Training Sp. z o.o.

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie

Aby dowiedzieć się więcej zapraszamy na naszą stronę http://www.act.edu.pl


Obrazek
Jrosław Wojnowicz

Jrosław Wojnowicz key account, Simp.pl

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie

z tego co wiem, ze sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedaży niezłe szkolenia robi http://IMMOQEE.com ale tam też i trenerzy top 10.

konto usunięte

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne już spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się w środę 10 lutego 2010r. o godzinie 18.00 Ibis Warszawa Centrum (al. Solidarności 165).

Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do wtorku 9 lutego do godziny 14. W razie pytań prosimy o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77
Sabina Bryś edytował(a) ten post dnia 05.02.10 o godzinie 09:35
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu zaprasza na szkolenia otwarte realizowane we Wrocławiu, Warszawie i Katowicach.


Obrazek


Dodatkowe szczegóły: http://gntb.eu/kalendarz.html

Realizujemy również szkolenia dla FIRM "szyte na miarę"

Zapraszam po szczegóły http://gntb.eu

Marcin Szpak
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
szpak.marcin@gntb.eu
Tel.: +48 796-319-705
http://gntb.euMarcin Szpak edytował(a) ten post dnia 10.02.10 o godzinie 15:31
Katarzyna Ostapowicz

Katarzyna Ostapowicz specjalista ds.
szkoleń, OINPHARMA
Sp. z o.o.

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium organizowanym przez Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA.


Obrazek


Temat seminarium:
BADANIA I ROZWÓJ

Dla kogo:

Seminarium przeznaczone jest dla Pracowników:
- Działów Kontroli Jakości
- Działów Zapewnienia Jakości
- Działów Badawczo-Rozwojowych
- Osób powołanych do zespołów ds. walidacji
- Pracowników produkcji

Termin seminarium:
22 – 23 kwietnia 2010r. (dwa dni)


Początek zajęć w dniu 22.04.2010r. o godz. 11:00
Zakończenie zajęć w dniu 23.04.2010r. około godz.14:00

Program seminarium:
1. Badanie i rozwój produktów leczniczych
2. Rozwój farmaceutyczny produktów leczniczych
3. QA w badaniach i rozwoju leków
4. Zasady GMP dotyczące wytwarzania produktów do badań klinicznych
5. Wymagania dotyczące badania biorównoważności
6. Specyfikacje
7. Zanieczyszczenia
8. Program badań stabilności
9. CTD – wspólny dokument techniczny
10. Audity gotowych produktów

Wykładowcy:
GMProject: Zdenĕk Pavelek, Karel Beneš, Tomảš Schenk


Miejsce seminarium:
OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa
http//:http://oinpharma.pl


Obrazek


Koszt
2 700,- PLN
obejmuje: udział w seminarium, materiały szkoleniowe, zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych (zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym za dodatkową opłatą 100,- PLN za nocleg), lunch, przerwy kawowe, kolacja.

1. Rabat w opłacie za drugą i kolejną zgłoszoną osobę z tej samej firmy
w wysokości 5%
2. Przy zgłoszeniu do dnia 19 marca 2010r. dodatkowy rabat na każdą zgłoszoną osobę w wysokości 100zł

UWAGI:
Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 15.03.2010r.

Anulowanie uczestnictwa:
- tylko w formie pisemnej
- do 7 dni roboczych przed szkoleniem bez opłat
- poniżej 7 dni roboczych przed szkoleniem 50 % opłaty
W przypadku rezygnacji 2 dni przed szkoleniem lub nieobecności 100% opłaty.
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Profesjonalne szkolenia w Warszawie

Sprzedaż jest sztuką dawania satysfakcji. Możesz łatwo i szybko zwiększyć swoje kompetencje w tym zakresie oraz jeszcze skuteczniej budować relacje z klientami i partnerami biznesowymi.

Szkolenie "Efektywny Sprzedawca" to nowa jakość w sprzedaży i kontaktach z klientem. Poznasz techniki, którymi posługują się najskuteczniejsi sprzedawcy, wejdź tutaj: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie i wybierz najdogodniejszy dla siebie termin. Znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje oraz formularz do szybkiej i wygodnej rezerwacji miejsc.

Następna dyskusja:

Szkolenia marketingowe w Wa...




Wyślij zaproszenie do