konto usunięte
Temat: E-BIZNES: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW...
E-BIZNES, czyli „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” : strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.Szczegóły i zapisy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/
Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru e-biznesu dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.
Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.
W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/wideo.html
Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego nie wolno tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Social media - jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Internetowa "GÓRA ZŁOTA", - narzędzie, które może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?
W programie szkolenia między innymi:
• Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
• Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
• Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
• Google AdWords - narzędzia promowania, dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.
Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 18-19 stycznia 2012 (kolejne warsztaty odbędą się w marcu, możliwość zgłoszenia również na termin marcowy na stronie: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/)
Lokalizacja: Warszawa
Prowadzący: Piotr Chmielewski, referencje i opinie o poprzednich szkoleniach: http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21
Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne i koszt znajdziecie Państwo na stronie szkolenia dofinansowanego: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/