konto usunięte

Temat: Przestroga przed Alior bankiem.

Ewelina Sulińska:
Jakiś czas temu bedąc w placówce Alior Banku Doradca poinformował mnie dyskretnie, że oferta banku ów bank przerosła i nie są w stanie obsłużyć na dzień dzisiejszy wszystkich wniosków ze względu na za duże obciążenie. Ile w tym prawdy?

Ale co do przypadku, hm. Wszystko za bardzo podejżane. Po pierwsze fakt kto to napisał, po drugie jeśli to aż taki "szmelc" przez tyle czasu i w tylu przypadkach to dlaczego autor posiada tam konto? Dziś tak łatwo jest zmieniać bank - nowy potrafi wszystko - no prawie - zrobić za Klienta?

Poza tym Klienci niestety lubią na forum przeinaczać wiele sytuacji, wszystko odbierać na nie a sądzę jednak że Bank bardziej chciał rozwiązać ten problem niż Klientowi się tak naprawdę zdawało.

Jeżeli ma Pani mnie na myśli, to chciałem dać szanse Aliorowi. Byłem zadowolony z obsługi konta przez internet. Do oddziału chodziłem rzadko, bo nie było potrzeby.
Ale jak chciałem zamknąć rachunek, to zaczęły się schody. Obsługiwał mnie dyrektor ds wsparcia sprzedaży. Zapytał dlaczego chcę zamknąć rachunek - podałem swoje powody. Czułem się słuchany, więc postanowiłem podać wszystkie powody - uzyskiwanie różnych informacji od pracowników na ten sam temat, nieuprzejma obsługa, itd. Miałem wrażenie, że ten Pan wykorzysta te informacje do poprawienia jakości obsługi klienta. Ale niestety, po rozmowie Pan stanął przy koledze z Oddziału i nabijał się ze mnie! Na moje szczęście całe zajście obserwował mój znajomy, który czekał na mnie na kanapie w oddziale.

Czy takie zachowanie pracowników banku uważa Pani za normalne?
Ewelina S.

Ewelina S. Motywacja jest tym
co pozwala zacząć.
Nawyk to to co
pozw...

Temat: Przestroga przed Alior bankiem.

Artur Arkadiusz T.:
Ewelina Sulińska:
Jakiś czas temu bedąc w placówce Alior Banku Doradca poinformował mnie dyskretnie, że oferta banku ów bank przerosła i nie są w stanie obsłużyć na dzień dzisiejszy wszystkich wniosków ze względu na za duże obciążenie. Ile w tym prawdy?

Ale co do przypadku, hm. Wszystko za bardzo podejżane. Po pierwsze fakt kto to napisał, po drugie jeśli to aż taki "szmelc" przez tyle czasu i w tylu przypadkach to dlaczego autor posiada tam konto? Dziś tak łatwo jest zmieniać bank - nowy potrafi wszystko - no prawie - zrobić za Klienta?

Poza tym Klienci niestety lubią na forum przeinaczać wiele sytuacji, wszystko odbierać na nie a sądzę jednak że Bank bardziej chciał rozwiązać ten problem niż Klientowi się tak naprawdę zdawało.

Jeżeli ma Pani mnie na myśli, to chciałem dać szanse Aliorowi. Byłem zadowolony z obsługi konta przez internet. Do oddziału chodziłem rzadko, bo nie było potrzeby.
Ale jak chciałem zamknąć rachunek, to zaczęły się schody. Obsługiwał mnie dyrektor ds wsparcia sprzedaży. Zapytał dlaczego chcę zamknąć rachunek - podałem swoje powody. Czułem się słuchany, więc postanowiłem podać wszystkie powody - uzyskiwanie różnych informacji od pracowników na ten sam temat, nieuprzejma obsługa, itd. Miałem wrażenie, że ten Pan wykorzysta te informacje do poprawienia jakości obsługi klienta. Ale niestety, po rozmowie Pan stanął przy koledze z Oddziału i nabijał się ze mnie! Na moje szczęście całe zajście obserwował mój znajomy, który czekał na mnie na kanapie w oddziale.

Czy takie zachowanie pracowników banku uważa Pani za normalne?


Jeśli sytuacja wyglądała faktycznie jak to Pan opisuje to zgadzam się z Pana zdenerwowaniem. Swoją wypowiedź odnosiłam głównie do autora tematu. Myślę, po pierwsze, że w przypadku Aliora funkcja Dyrektora jest zbyt często nadużywana.

Będąc w Pana sytuacji zachowałabym się identycznie, jeśli Ktoś pyta o powód - o ile pyta a nie podsuwa ankietę do wypełnienia lub tylko podpisania, bo w takiej sytuacji byłam - to mówię szczerze, a nóż jego umiejętności sprzedażowe powalą moje obiekcje? ;)

Sytuacja bardzo dziwna, nawet w przypadku o Aliora walka o klienta powinna mieć znacznie profesjonalniejszy charakter.

Mi przyznam, że już 3 razy zdarzyło się tak, że Klient przyszedł do mnie z reklamacją a wyszedł z otwartym kontem - dla mnie satysfakcja ogromna, dla Klienta pewnie zadowolenie jeszcze większe - jak to mawiają - BEZCENNE :)Ewelina Sulińska edytował(a) ten post dnia 10.07.10 o godzinie 13:09

konto usunięte

Temat: Przestroga przed Alior bankiem.

Gratuluję podejścia do klientów!

Podobnego podejścia oczekiwałem od wyższej kultury bankowości.

Następna dyskusja:

Alior




Wyślij zaproszenie do