konto usunięte
Temat: Przestroga przed Alior bankiem.
Ewelina Sulińska:
Jakiś czas temu bedąc w placówce Alior Banku Doradca poinformował mnie dyskretnie, że oferta banku ów bank przerosła i nie są w stanie obsłużyć na dzień dzisiejszy wszystkich wniosków ze względu na za duże obciążenie. Ile w tym prawdy?
Ale co do przypadku, hm. Wszystko za bardzo podejżane. Po pierwsze fakt kto to napisał, po drugie jeśli to aż taki "szmelc" przez tyle czasu i w tylu przypadkach to dlaczego autor posiada tam konto? Dziś tak łatwo jest zmieniać bank - nowy potrafi wszystko - no prawie - zrobić za Klienta?
Poza tym Klienci niestety lubią na forum przeinaczać wiele sytuacji, wszystko odbierać na nie a sądzę jednak że Bank bardziej chciał rozwiązać ten problem niż Klientowi się tak naprawdę zdawało.
Jeżeli ma Pani mnie na myśli, to chciałem dać szanse Aliorowi. Byłem zadowolony z obsługi konta przez internet. Do oddziału chodziłem rzadko, bo nie było potrzeby.
Ale jak chciałem zamknąć rachunek, to zaczęły się schody. Obsługiwał mnie dyrektor ds wsparcia sprzedaży. Zapytał dlaczego chcę zamknąć rachunek - podałem swoje powody. Czułem się słuchany, więc postanowiłem podać wszystkie powody - uzyskiwanie różnych informacji od pracowników na ten sam temat, nieuprzejma obsługa, itd. Miałem wrażenie, że ten Pan wykorzysta te informacje do poprawienia jakości obsługi klienta. Ale niestety, po rozmowie Pan stanął przy koledze z Oddziału i nabijał się ze mnie! Na moje szczęście całe zajście obserwował mój znajomy, który czekał na mnie na kanapie w oddziale.
Czy takie zachowanie pracowników banku uważa Pani za normalne?