Ewa Z.

Ewa Z. SZUKAM PRACY

Temat: przekonywanie

Co powiedzieć aby przykonac klienta do skorzystania z karty kredytowej lub innego produktu bankowego ? Co odpowiedzieć gdy klient mówi: nie mam pieniędzy, nie jestem zainteresowany, mam juz kilka kart, boję się używać karty (nie mam do niej zaufania), już miałem kartę kiedyś dlatego teraz za nią dziękuję, banki to złodzieje, nie potrzebuję, nie mam czasu, za wysokie opłaty, konkurencja ma lepsze karty, jak będe zainteresowany - to sam przyjdę ? Jakie jeszcze inne zastrzeżenia mogą pojawić się i jak na nie odpowiedzieć aby nie starcić klienta ?

Temat: przekonywanie

To typowe pytania-wyzwania dla dobrego sprzedawcy..nie ma znaczenia ,że dotyczy to produktów bankowych ...to juz typowe zachowanie sprzedażowe pracownika banku.
Jest parę książek na temat efektywnej sprzedaży...

konto usunięte

Temat: przekonywanie

Gdybym pracował w banku (obecnie nigdzie nie pracuję gdyż rynek pracy dla niepełnosprawnych z wadą wzroku jest w Kielcach jeszcze dość ubogi) starałbym się przekonać do zalet oferowanej karty. Ale jesli ktoś boi się kart kredytowych trzeba go do tego spokojnie przekonać. Nie musi się udać za pierwszym razem, ale widząc profesjonalizm doradcy klient może się w końcu zdecydować. Może jednak również po przemyśleniu złożyć wniosek online.



Wyślij zaproszenie do