konto usunięte
Temat: Poziom obsługi call center polskich banków...
Witam,Chciałbym się podzielić moim doświadczeniem z "call centers" polskich banków :)
Mając potrzebę wzięcia niewielkiego kredytu "przedświątecznego", kilka dni temu wypełniłem kilkanaście formularzy kontaktowych banków i innych instytucji kredytowych.
Naiwnie myślałem, iż będzie to najprostsza droga do uzyskania informacji na temat kredytów. W formularzach podawałem preferowane godziny kontaktu od 16.00-20.00.
I cóż się okazało?
Z tychże kilkunastu jedynie trzy zadały sobie trud wykonania telefonu:
Bank pierwszy:
Pan zadzwonił, poinformował mnie o wysokości raty i jako że nie chciałem podejmować decyzji natychmiast (był to pierwszy kontakt), poprosiłem o telefon w dniu następnym w celu ewentualnego wypełnienia formularza. Minęły trzy dni robocze (i dwa łykendu) i cisza...
Bank drugi:
Pani zadzwoniła zupełnie ignorując podane przeze mnie godziny. Byłem akurat na spotkaniu, więc poprosiłem o telefon za godzinę. Zapewniła mnie że oczywiście to zrobi. Cisza...
Instytucja kredytowa:
Pani zadzwoniła i dała mi ofertę nie do przyjęcia (ponad 20%). Zadzwoniła drugi raz - przynajmniej stara się podtrzymać kontakt, tylko dlaczego tak drogo???
I tyle!
Cała reszta potraktowała mnie kolokwialnie rzecz ujmując "z buta".
Być może gdybym do wartości kredytu dodał jedną cyfrę, zostałbym normalnie obsłużony? Widać kwota kilkuset złotych czystego zysku nie jest dla polskich instytucji kredytowych wystarczającą zachętą...
Pozdrawiam i życzę lepszej obsługi
PiotrekPiotr C. edytował(a) ten post dnia 11.12.07 o godzinie 16:44