Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Pomiar jakości usług w branży bankowej

Badanie poziomu obsługi w 86 największych bankach w 8 krajach Europy Środkowej pokazało, że praca w tej branży nie należy do najłatwiejszych. Obok odpowiedniego wykształcenia, znajomości wielu tematów i dziedzin, wymaga również dużych pokładów cierpliwości. Często placówki bankowe odwiedzane są przez osoby zainteresowane daną ofertą, ale nie mających wystarczającej wiedzy do podjęcia samodzielnej decyzji. W tym momencie do gry wkraczają konsultanci i doradcy bankowi. To od ich elokwencji, zaradności i uprzejmości zależy, czy osoba ta zostanie klientem banku, czy uda się do konkurencji.
całość na:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pomiar-jakosci-uslug-w...

konto usunięte

Temat: Pomiar jakości usług w branży bankowej

Mówimy oczewiście o oddziałach i obsłudze detalu...?!
Monika P.

Monika P. Szukam Pracy. Jestem
otwarta na nowe
wyzwania zawodowe.

Temat: Pomiar jakości usług w branży bankowej

Tomasz B.:
wymaga również dużych pokładów cierpliwości.

często nawet bardzo DUżYCH pokładów cierpliwości.
W detalu.

Następna dyskusja:

3-dniowe spotkanie specjali...




Wyślij zaproszenie do