Mira Krzywańska prywatna inicjatywa
Temat: Polbank- jak dla mnie BARDZO NIE FAIR!!
Dosyć dawno założyłam lokatę walutową w Polbanku (niewielkie kwoty, ale zamiast w domu niech leżą w banku-wybrałam Polbank). Aby założyc konto walutowe musiałam założyć konto złotówkowe- miało być bez żadnych opłat!! Tak było przez długi czas i niedawno zaglądając do mojej lokaty on-line, okazało się, że mam naliczaną prowizję do konta złotówkowego!!! Oczywiście poszłam do Polbanku, tam napisałam rekalmację. Pan w łódzkim oddziale prz ul. Piłsudskiego przyją ode mnie reklamację, ale bardziej był zainteresowany tym , żebym aktywowała konto złotówkowe. Chodziło o 1000,00 zł, żeby była wpłata na konto chociaz na jeden dzień. Kilka razy informowałam go, że nie jestem zainteresowana, a on swoje- 1000,00 zł na jeden dzień. O CO TU CHODZI?!! Czy bank już nie potrafi na innych instrumentach zarabiać, a może jest z nim tak kiepsko- greckie korzenie!!!Pan powiedział, że w przeciągu tygodnia powinnam dostac odpowiedź, chociaż na reklamacyjnym druku jest napisane -30 dni. Myślałam, że to jest prosta sprwa więc szybko będzie załatwiona!! Oczywiści odpowiedzi nie było, a ja sięgnęłam do umowy i regulaminu, gdzie jest napisane, że termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje jest 14 dni a w wyjątkowych, trudnych sprawach może się przedłużyć. Nie sądzę aby moja sprawa była jakaś trudna. W kolejnym paragrafie -16, pkt 6 jest napisane, że o zmianie opłat lub prowizji bank niezwłocznie zawiadamia klienta w formie pisemnej z 14 dniowym wyprzedzeniem.. Zastanawiam się jak ten bank działa?! Po co jest podpisywana umowa, regulamin, kiedy poźniej bank i tak robi co chce. Na pewno już tam nigdy nie pójdę i jestem ciekawa odpowiedzi na reklamację!