Tomasz Bar finanseosobiste.pl
Temat: Opinie klientów banków
47 procent Polaków jest zadowolonych z usług swojego banku - wynika z sondażu agencji badawczej Synovate.całość na:
http://wirtualnemedia.pl/document.php?id=2106155
Tomasz Bar finanseosobiste.pl
Tomek
M.
Dyrektor
Departamentu
Sprzedaży
Detalicznej
Tomasz Bar finanseosobiste.pl
konto usunięte
Tomasz Bar finanseosobiste.pl
konto usunięte
konto usunięte
Karol
Barłowski
specjalista ds.
finansów
konto usunięte
Ewelina
S.
Motywacja jest tym
co pozwala zacząć.
Nawyk to to co
pozw...
Mirosław K.:
u nas w bankach klienta traktuje sie jak dojarke do pieniedzy i czesto obsluguje przez pryzmat wygladu ;-)
slabo ubrany klient = slaba obsluga
pan w garniturze = dobra obsluga
czesto 'pan ekscentryk' ma niestety ze soba duzy worek pieniedzy ale pracownicy banku skutencznie go odstrasza ;-)
pomijajac powyzsze luzne wywody nic nie robi sie w polskich bankach w zakresie badania satysfakcji klientów z otrzymanej oblsugi. proste rozwiazania, ktore sprawdzily sie na zachodzie jak customer feedback system moglyby przynajmniej w czesci temu zaradzic...
pozdrawiam
konto usunięte
Ewelina S.:
Mirosław K.:
u nas w bankach klienta traktuje sie jak dojarke do pieniedzy i czesto obsluguje przez pryzmat wygladu ;-)
slabo ubrany klient = slaba obsluga
pan w garniturze = dobra obsluga
czesto 'pan ekscentryk' ma niestety ze soba duzy worek pieniedzy ale pracownicy banku skutencznie go odstrasza ;-)
pomijajac powyzsze luzne wywody nic nie robi sie w polskich bankach w zakresie badania satysfakcji klientów z otrzymanej oblsugi. proste rozwiazania, ktore sprawdzily sie na zachodzie jak customer feedback system moglyby przynajmniej w czesci temu zaradzic...
pozdrawiam
Mam inne zdanie na ten temat. Jeśli bankowiec czy inny finansista nie ma doświadczenia to może i ubranie czy wygląd ma wpływ na jakość jego obsługi. Jednak już po kilku dniach pracy bije się w pierś i przekonuje, że jedno z drugim ma niewiele wspólnego. Myślę, że wystarczy do tego nawet jeden dzień pracy i zapomina o ocenie po wyglądzie :)
Bardzo często jest tak, że Pan w garniturze to "stary znajomy windykacji" a Pani w starych butach w reklamówce z np. netto ma 100 tys.
Co innego kiedy Klient swoim wyglądem nie daje wyjścia.
Bo ja rozumiem, że lato było upalne ale jak Pan wparował mi do banku bez koszulki, w samych spodenkach to nie chiało mi się być miłą i budować relacji...
Jeszcze jak by było na co popatrzeć ;)
Co do zadowolonia. Każdy sprzedawca usług bankowych powie, że to nie cena jest najważniejsza.
Relacje, relacje i jeszcze raz relacje!
Marta
A.
Credit Agricole Bank
Polska S.A.
Bartłomiej
Szuper
Consulting Director
Retail/FMCG
Radosław Michał
K.
właściciel, Radosław
Kozłowski
Katarzyna
J.
Kierownik Wydziału
Polityki Kredytowej
Paweł Krzycki www.pawelkrzycki.pl
Michał
T.
Specjalista ds.
Reklamacji ITI
Neovision S.A.
konto usunięte
Michał Torobiński:Posiadam dokładnie taki sam zestaw i też jestem bardzo zadowolony :)
Mam konto w mbanku od 2008 roku. Bardzo jestem z niego zadowolony. Wziąłem też w tym banku kredyt ale już naciąłem się.
Nie można w mBanku zapłacić np.dwóch rat i mieć spokój na dwa miesiące. Potraktują to jako spłatę części kapitału. Obniży się tylko kwota raty, a harmonogram spłaty się nie zmieni.
Chwalę też sobie konto w Alior Banku. Jest dla mnie dopełnieniem bezpłatnego konta w mBanku. Cenię sobie kartę debetową z funkcją paypass, możliwość wypłacania w każdym bankomacie oraz to że mogę moją kartą płacić w internecie. Płacę za to wszystko 5 zł, miesięcznie.Michał Torobiński edytował(a) ten post dnia 20.01.11 o godzinie 07:15
Mikołaj N. Ekonomista
Rafal G.:
A teraz jeszcze wypuscili nowe karty VISA, gdzie sie kwalifikuje do 0PLN oplat. Ale...to jest dla nowych klientow. Starych doimy po staremu.
Następna dyskusja: