Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Opinie klientów banków

47 procent Polaków jest zadowolonych z usług swojego banku - wynika z sondażu agencji badawczej Synovate.
całość na:
http://wirtualnemedia.pl/document.php?id=2106155
Tomek M.

Tomek M. Dyrektor
Departamentu
Sprzedaży
Detalicznej

Temat: Opinie klientów banków

Wydaje się, że w tej materii jest coraz lepiej. Dalej jednak zbyt dużo banków kładzie zbyt duży nacisk na sprzedaż zamiast na budowanie relacji z klientem. Póki to się nie zmieni pewnie odsetek zadowolonych nie będzie się drastycznie zwiększał.
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Opinie klientów banków

Dokładnie, poza tym Polacy wciąż mają daleko do średniej dawnej UE pod względem nasycenia produktami bankowymi.
Konto osobiste posiada raptem 58% badanych. Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę, że wielu klientów ma po 2 rachunki średnia jest jeszcze gorsza. Bez znajomości rynku trudno oceniać czy poziom usług jest naprawdę zadowalający.
Ale ostatnie badania na temat wierności wobec usług pokazują, że Polacy bardzo chętnie zmieniają usługodawców. Banki muszą zatem stale walczyć aby albo nie stracić obecnych albo pozyskać nowych klientów. Konkurencja wymusza wyższy poziom usług. I oby tak dalej.

konto usunięte

Temat: Opinie klientów banków

Ja mam Millenium i mi sie przestalo podobac. Historia porazek z nimi zajelaby mi kilka stron. Potrzebowalem glownego konta z przelewami zagranicznymi itd., wiec mbank czy inteligo mi poczatkowo nie pasowaly.

Teraz mam juz dosc Millenium - drogie jest korzystanie z ich uslug (wychodzi mi dwa razy wiecej niz za analogiczne uslugi w inteligo!).

A teraz jeszcze wypuscili nowe karty VISA, gdzie sie kwalifikuje do 0PLN oplat. Ale...to jest dla nowych klientow. Starych doimy po staremu. Ta kropla przewazyla - wynosze sie. Tak sie nie traktuje klientow, ktorzy sa z nimi kilkanascie lat.
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Opinie klientów banków

Zapewne wiele osób się zgodzi, że idealna sytuacja jest wówczas gdy mamy dwa konta. Przerabiałem różne banki i nigdzie nie ma w 100% tego co akurat człowiek potrzebuje. Czasem decydują detale ale tak już jest.
Inna sprawa to to jak banki traktują klienta. Wrzucanie do jednego worka klienta, który ma konto od 5 lat z tym co własnie założył rachunek jest niedopuszczalne. Pozostaje jeszcze kwestia niedouczonych pracowników, którzy mogą skutecznie zniechęcic do korzystania z usług. Nikt nie chce być traktowany jak intruz.

Polacy chętnie zmieniają banki, wiec te maja jeszcze wiele do zrobienia w tym temacie aby zatrzymac migrację.

konto usunięte

Temat: Opinie klientów banków

Tomasz. Zgadzam sie z powyzszym.

Tym bardziej, ze klient "stary" (ze znana historia konta, kredytowa, itd.) jest klientem bezpiecznieszym, bardziej przewidywalnym o znanym profilu korzystania z uslug. I chyba zadaniem analitykow i marketingu jest to, zeby takich ludzi a) zatrzymac, b) zaproponowac im oferte pasujaca do ich profilu.

Robienie kampanii po to, zeby nalapac ludzi z ulicy daje tyle, ze statystyki wydanych kart w roku moze beda fajne (w jednym roku). Ale co - jaka jest gwarancja, ze oni beda dobrymi klientami, ze nie uciekna do kazdej kolejnej promocji, itd.

Dla mnie odpowiedz jest oczywista. Najwyrazniej nie dla banku skoro postanowil zbudowac swoja strategie na lapance na ulicy.

konto usunięte

Temat: Opinie klientów banków

u nas w bankach klienta traktuje sie jak dojarke do pieniedzy i czesto obsluguje przez pryzmat wygladu ;-)

slabo ubrany klient = slaba obsluga
pan w garniturze = dobra obsluga

czesto 'pan ekscentryk' ma niestety ze soba duzy worek pieniedzy ale pracownicy banku skutencznie go odstrasza ;-)

pomijajac powyzsze luzne wywody nic nie robi sie w polskich bankach w zakresie badania satysfakcji klientów z otrzymanej oblsugi. proste rozwiazania, ktore sprawdzily sie na zachodzie jak customer feedback system moglyby przynajmniej w czesci temu zaradzic...

pozdrawiam
Karol Barłowski

Karol Barłowski specjalista ds.
finansów

Temat: Opinie klientów banków

Jeśli chodzi o kwestie wyglądu to bardzo często występuje podział na 'lepszych' i 'gorszych' klientów, więc banki chyba nie są wyjątkiem w tej materii. To samo dotyczy restauracji, sklepów, itp.

Ciekawe historie na temat traktowania klienta w konkretnych placówkach naszych banków można znaleźć na http://www.alertfinansowy.pl/skargi-i-pochwaly.htmlKarol Barłowski edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 14:24

konto usunięte

Temat: Opinie klientów banków

Jeszcze jest pytanie następujące....
Ile z tym skarg klientów ma dobre uzasadnienie a ile jest tylko głupim gadaniem?
Bardzo często ludzie się na czymś kompletnie nie znajdą i mówią "przecież to jest chore/nienormalne" albo mają pretensje wynikające z ich niewiedzy itd itp. a czasami bank ma takie warunki i tyle :)
Ewelina S.

Ewelina S. Motywacja jest tym
co pozwala zacząć.
Nawyk to to co
pozw...

Temat: Opinie klientów banków

Mirosław K.:
u nas w bankach klienta traktuje sie jak dojarke do pieniedzy i czesto obsluguje przez pryzmat wygladu ;-)

slabo ubrany klient = slaba obsluga
pan w garniturze = dobra obsluga

czesto 'pan ekscentryk' ma niestety ze soba duzy worek pieniedzy ale pracownicy banku skutencznie go odstrasza ;-)

pomijajac powyzsze luzne wywody nic nie robi sie w polskich bankach w zakresie badania satysfakcji klientów z otrzymanej oblsugi. proste rozwiazania, ktore sprawdzily sie na zachodzie jak customer feedback system moglyby przynajmniej w czesci temu zaradzic...

pozdrawiam


Mam inne zdanie na ten temat. Jeśli bankowiec czy inny finansista nie ma doświadczenia to może i ubranie czy wygląd ma wpływ na jakość jego obsługi. Jednak już po kilku dniach pracy bije się w pierś i przekonuje, że jedno z drugim ma niewiele wspólnego. Myślę, że wystarczy do tego nawet jeden dzień pracy i zapomina o ocenie po wyglądzie :)
Bardzo często jest tak, że Pan w garniturze to "stary znajomy windykacji" a Pani w starych butach w reklamówce z np. netto ma 100 tys.

Co innego kiedy Klient swoim wyglądem nie daje wyjścia.
Bo ja rozumiem, że lato było upalne ale jak Pan wparował mi do banku bez koszulki, w samych spodenkach to nie chiało mi się być miłą i budować relacji...
Jeszcze jak by było na co popatrzeć ;)

Co do zadowolonia. Każdy sprzedawca usług bankowych powie, że to nie cena jest najważniejsza.

Relacje, relacje i jeszcze raz relacje!

konto usunięte

Temat: Opinie klientów banków

Ewelina S.:
Mirosław K.:
u nas w bankach klienta traktuje sie jak dojarke do pieniedzy i czesto obsluguje przez pryzmat wygladu ;-)

slabo ubrany klient = slaba obsluga
pan w garniturze = dobra obsluga

czesto 'pan ekscentryk' ma niestety ze soba duzy worek pieniedzy ale pracownicy banku skutencznie go odstrasza ;-)

pomijajac powyzsze luzne wywody nic nie robi sie w polskich bankach w zakresie badania satysfakcji klientów z otrzymanej oblsugi. proste rozwiazania, ktore sprawdzily sie na zachodzie jak customer feedback system moglyby przynajmniej w czesci temu zaradzic...

pozdrawiam


Mam inne zdanie na ten temat. Jeśli bankowiec czy inny finansista nie ma doświadczenia to może i ubranie czy wygląd ma wpływ na jakość jego obsługi. Jednak już po kilku dniach pracy bije się w pierś i przekonuje, że jedno z drugim ma niewiele wspólnego. Myślę, że wystarczy do tego nawet jeden dzień pracy i zapomina o ocenie po wyglądzie :)
Bardzo często jest tak, że Pan w garniturze to "stary znajomy windykacji" a Pani w starych butach w reklamówce z np. netto ma 100 tys.

Co innego kiedy Klient swoim wyglądem nie daje wyjścia.
Bo ja rozumiem, że lato było upalne ale jak Pan wparował mi do banku bez koszulki, w samych spodenkach to nie chiało mi się być miłą i budować relacji...
Jeszcze jak by było na co popatrzeć ;)

Co do zadowolonia. Każdy sprzedawca usług bankowych powie, że to nie cena jest najważniejsza.

Relacje, relacje i jeszcze raz relacje!


no cóż każdy może mieć inne zdanie.. do dziś mnie i moich znajomych spotyka ten sam problem.. nie mówie, że mam worek pieniędzy ale za każdym razem jestem traktowany 'przez wygląd'

ps. nie wpraowuje bez koszulki i z potem na czole.. raczej we flip-flopach..luznym t-shircie...i usmiechem na twarzy ... ;-)
Marta A.

Marta A. Credit Agricole Bank
Polska S.A.

Temat: Opinie klientów banków

Dla mnie nie ma różnicy, jak ktoś przychodzi ubrany do banku. Obsługuję każdego tak samo ;-)
Nigdy nie wiadomo, kim naprawdę jest ten klient :)
Bartłomiej Szuper

Bartłomiej Szuper Consulting Director
Retail/FMCG

Temat: Opinie klientów banków

Zdecydowanie nie polecam korzystanie z usług Banku BPH. Nie chodzi mi o produkty tylko o obsługę sprzedażową - dodzwonienie się do kogoś, kto zrozumie o co chodzi graniczy z cudem. Cała komunikacja z bankiem BPH przypomina jakąś groteskę. Mam wrażenie, że z wysyłania papierowej korespondencji do Klienów ten bank uczynił swój core business.
Radosław Michał K.

Radosław Michał K. właściciel, Radosław
Kozłowski

Temat: Opinie klientów banków

A ja uważam ze poprostu kazdy musi znaleźć "swój" bank
Katarzyna J.

Katarzyna J. Kierownik Wydziału
Polityki Kredytowej

Temat: Opinie klientów banków

Witam,

jestem studentką Politechniki Gdańskiej wydziału Zarządzania i Ekonomii. Piszę pracę magisterską na temat kredytów ratalnych w LUKAS Banku. W tym celu przeprowadzam ankietę: http://moje-ankiety.pl/respond-3448.html Uprzejmie proszę o wypełnienie ankiety osoby pełnoletnie, które brały kredyt ratalny w LUKAS Banku

z góry dziękuję
serdecznie pozdrawiam
Kasia
Paweł Krzycki

Paweł Krzycki www.pawelkrzycki.pl

Temat: Opinie klientów banków

A ja mam konto w mbanku i jestem z niego zadowolony:)
Michał T.

Michał T. Specjalista ds.
Reklamacji ITI
Neovision S.A.

Temat: Opinie klientów banków

Mam konto w mbanku od 2008 roku. Bardzo jestem z niego zadowolony. Wziąłem też w tym banku kredyt ale już naciąłem się.
Nie można w mBanku zapłacić np.dwóch rat i mieć spokój na dwa miesiące. Potraktują to jako spłatę części kapitału. Obniży się tylko kwota raty, a harmonogram spłaty się nie zmieni.
Chwalę też sobie konto w Alior Banku. Jest dla mnie dopełnieniem bezpłatnego konta w mBanku. Cenię sobie kartę debetową z funkcją paypass, możliwość wypłacania w każdym bankomacie oraz to że mogę moją kartą płacić w internecie. Płacę za to wszystko 5 zł, miesięcznie.Michał Torobiński edytował(a) ten post dnia 20.01.11 o godzinie 07:15

konto usunięte

Temat: Opinie klientów banków

Michał Torobiński:
Mam konto w mbanku od 2008 roku. Bardzo jestem z niego zadowolony. Wziąłem też w tym banku kredyt ale już naciąłem się.
Nie można w mBanku zapłacić np.dwóch rat i mieć spokój na dwa miesiące. Potraktują to jako spłatę części kapitału. Obniży się tylko kwota raty, a harmonogram spłaty się nie zmieni.
Chwalę też sobie konto w Alior Banku. Jest dla mnie dopełnieniem bezpłatnego konta w mBanku. Cenię sobie kartę debetową z funkcją paypass, możliwość wypłacania w każdym bankomacie oraz to że mogę moją kartą płacić w internecie. Płacę za to wszystko 5 zł, miesięcznie.Michał Torobiński edytował(a) ten post dnia 20.01.11 o godzinie 07:15
Posiadam dokładnie taki sam zestaw i też jestem bardzo zadowolony :)
Mikołaj N.

Mikołaj N. Ekonomista

Temat: Opinie klientów banków

Rafal G.:
A teraz jeszcze wypuscili nowe karty VISA, gdzie sie kwalifikuje do 0PLN oplat. Ale...to jest dla nowych klientow. Starych doimy po staremu.

Od lat taka praktyka.



Wyślij zaproszenie do