Krzysztof L.

Krzysztof L. Manager bez granic
otwarty na nowe
możliwości...

Temat: Idealny oddział banku

Witam Wszystkich

jesli ktokolwiek z Was mialby wymarzyc sobie idealny oddzial banku to jakby on wygladal? Co byscie chcieli miec i gdzie, jaka obsluge?
wiele stanowisk i przy kazdym specjalizacja produktow a do tego osobna kasa a moze wszystko w jednym? bankomat i wplatomat razem wew czy na zew? Dzwiekoszczelne pomieszczenia (kabiny) czy moze open space albo jakies kurty oddzialajace?
Co Wam przeszkadza w Waszych oddzialach jesli juz tam jestescie a co byscie skopiowali od innych?
Jestem bardzo ciekaw opini :)

pozdrawiam
kriss

ps. pytanie nie brzmi czy ma byc ale jaki jesli juz mialby byc. a pytam bo ciekawi mnie co nas Polakow interesuje w tym temacie w dobie masowego powrotu klientow bankow w tzw krajach zachodnich do oddzialow i odchodzenie od interentu czy telefonu.Krzysztof Lech edytował(a) ten post dnia 25.04.07 o godzinie 18:58
Tomasz O.

Tomasz O. DORADCA / EKSPERT.

Temat: Idealny oddział banku

gratuluje pytania- jest trafne
Jak dla mnie wpłatomat wew i bankomat zew to standard. W takim przypadku Stanowiska powinne być oddzielone, powinna byc zachowana intymnośc nic nie powinno rozpraszać. Niech sobie Pan wyobrazi sytuacje gdy trzeba podać jakieś dane i przy okazji może wziąć gotówke - a obok siedzi jakaś kobieta z pretensjami, prawie na plecach nastepne dwie osoby.
Wygodne jest załatwianie wszystkich spraw u jednej osoby.
Bankomat na zewnątrz jest potrzebny-nie zawsze chcemy lub mamy czas wejść.
Andrzej Sałuda

Andrzej Sałuda Dyrektor / Trener

Temat: Idealny oddział banku

Witam.
W oddziałach Citifinancial są pokoje do spotkań z klientem - fajny pomysł. Nikt nie musi wywnętrzać się na forum, a poziom rozmowy staje się zupełnie inny. Pozwala budować to także fajne relacje z klientem. Klient czuje sie wtedy bezpieczniej i staje sie bardziej otwarty...
Deutsche Bank w oddziałach "db kredyt" stworzył także fajną atmosferę i oddziały mało przypominają bank. Jasne meble, obrazki na ścianch, bardzo przytulne domowe wnętrza.

Może połaczenie tych dwóch rozwiązań byłoby ideałem :)

Prawda jest taka, że to jednak pracownicy oddziałów budują atmosferę i oby jak najlepszą :)

PozdrawiamAndrzej Sałuda edytował(a) ten post dnia 26.04.07 o godzinie 21:39

konto usunięte

Temat: Idealny oddział banku

Polecam odwiedzić nowe oddziały Fortis Banku. Jestem ciekaw Państwa opinii...?
Sam jako strona wypowiadać się nie będę.
Dość ciekawie wygląda Noble Bank.Dominik C. edytował(a) ten post dnia 26.04.07 o godzinie 22:21
Tomasz O.

Tomasz O. DORADCA / EKSPERT.

Temat: Idealny oddział banku

Bankowość prywatna to pokoje obrazki, ale ci co zarabiają dobra kase nie mają czasu na pogaduszki. Pokoje sa dla bogatych emerytów.
Powtórze ponownie Doradca - to jest to. Jeśli w jego portwelu są starsze osoby to pokój odzielny ale musimy się liczyć z tym, że doradca musi mieć odpowiedz na pytanie " co kupić wnusiowi na komunie". Ludzie młodzi chca konkretów a nie pokoju.
Przyszłość to mobilni doradcy.
Prosze odwiedzić boksy - multibank, pokoje city i odpowiedzieć sobie na pytanie co wolał bym.
Andrzej Sałuda

Andrzej Sałuda Dyrektor / Trener

Temat: Idealny oddział banku

TOMASZ O.:
Bankowość prywatna to pokoje obrazki, ale ci co zarabiają dobra kase nie mają czasu na pogaduszki. Pokoje sa dla bogatych emerytów.
Powtórze ponownie Doradca - to jest to. Jeśli w jego portwelu są starsze osoby to pokój odzielny ale musimy się liczyć z tym, że doradca musi mieć odpowiedz na pytanie " co kupić wnusiowi na komunie". Ludzie młodzi chca konkretów a nie pokoju.
Przyszłość to mobilni doradcy.
Prosze odwiedzić boksy - multibank, pokoje city i odpowiedzieć sobie na pytanie co wolał bym.

Jacy bogaci emeryci??? W consumer finance???

Ja osobiście nie najlepiej czuję się przy 2 metrowych "ladach" w PKO, czy też w marmurach i fontannach (PKO Sosnowiec). Wolę domową atmosferę.
Oczywiście, że doradca musi mieć odpowiedż na każde pytanie, to chyba naturalne!!! Czy to jest dziwne??? To właśnie doradca musi być konkretny i rzeczowy, bez względu na to z kim rozmawia!!! Inaczej niech zrezygnuje z tej pracy!!! Ludzie młodzi chcą konkretów - inni rozumiem że ich nie potrzebują??? Nie do końca zrozumiałem tę wypowiedż. Czy rozmawiamy o tym jak wyglądają normalne banki, czy teę omawiamy private banking, bo to juz zupełnie inna sprawa..

Nowe oddziały Fortis Banku są naprawdę ok;)

konto usunięte

Temat: Idealny oddział banku

Nie uważam, że pokoje są dla bogatych emerytów. To zależy kto co lubi i jakie ma preferencje. Czasem bogaci ludzie jak to nazwałeś wolą przyjść (wręcz nalegają na to) do banku, zobaczyć, posiedzieć, pogadać a inni faktycznie wolą, by przyjechać do nich i załatwić wszystko w ich firmie, domu czy restauracji. Doradca Bankowy powinien wg. mnie mieć odpowiedź na każde pytanie tym bardziej jeżeli zajmują się private banking. Oddziały Multi czy Citi są ok ale nie rzucają na kolana.
Ok faktycznie zawrócmy dyskusję (trochę wątłą) na dobry tor... Jak powinien wyglądać czy wygląda idealny oddział banku.
Udanego długiego weekendu dla tych którzy oczywiście go mają.

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Idealny oddział banku

Krzysztof L.:
Witam Wszystkich

jesli ktokolwiek z Was mialby wymarzyc sobie idealny oddzial banku to jakby on wygladal? Co byscie chcieli miec i gdzie, jaka obsluge?
wiele stanowisk i przy kazdym specjalizacja produktow a do tego osobna kasa a moze wszystko w jednym? bankomat i wplatomat razem wew czy na zew? Dzwiekoszczelne pomieszczenia (kabiny) czy moze open space albo jakies kurty oddzialajace?
Co Wam przeszkadza w Waszych oddzialach jesli juz tam jestescie a co byscie skopiowali od innych?
Jestem bardzo ciekaw opini :)

pozdrawiam
kriss

ps. pytanie nie brzmi czy ma byc ale jaki jesli juz mialby byc. a pytam bo ciekawi mnie co nas Polakow interesuje w tym temacie w dobie masowego powrotu klientow bankow w tzw krajach zachodnich do oddzialow i odchodzenie od interentu czy telefonu.Krzysztof Lech edytował(a) ten post dnia 25.04.07 o godzinie 18:58
Nie ma złotego środka, każdy z nas oczekuje czegoś innego. W obecnych czasach, kiedy wszyscy jesteśmy zabiegani, potrzebujemy gdzieś przysiąść i porozmawiać o swoich sprawach finansowych. I jeżeli przekonaliśmy się już do danego banku, to chcielibyśmy, aby doradca znalazł dla nas chwilę i porozmawiał, doradził. Nie może to być miejsce "na świeczniku", gdzie wszyscy Nas obserwują i słuchają, o czym mówimy. Oczywiście powinny być również szybkie stanowiska, na których załatwiane są wpłaty, wypłaty z rachunków, gdzie klient nie będzie czekał, aż ktoś stojący przed nim się wygada. A wpłatomaty i bankomaty, bez róźnicy, czy na zewnątrz, czy w środku.

pozdrawiam
Mirka

konto usunięte

Temat: Idealny oddział banku

Dla mnie idealny to taki, ktorego nie musze odwiedzac. Ale wiem, ze istnieje, bo bank TYLKO wirtaulny troche mnie niepokoi.

Temat: Idealny oddział banku

ile odpowiedzi tyle Banków musiałoby być :)

Każdy szuka czegoś dla siebie. Nikt nie znajdzie nigdy idealnego banku dla siebie. Wcześnie j czy później wyjdzie jakiś klops.

Ale można znależć taki Bank w którym będziemy się czuli miło i będziemy wiedzieć że do takiego banku będziemy wracać.

Sam z własnego doświadczenia wiem że nie wejdę ju.ż do :
- ING Bank Śląski
- BOŚ
- BZ WBK
Monika Królak

Monika Królak business consultant,
communication,
public speaking,
past...

Temat: Idealny oddział banku

tzw. umiejętności twarde i miękkie pracowników banku są kluczowe.

Jako ekonomistka chcę aby pracownicy banku byli przygotowani merytorycznie. W banku, gdzie moja znajoma jest klientką, słyszałam straszne "kwiatki". Jeśli pracownik w banku zajmuje się daną dziedziną, np. funduszami, to niech dogłębnie zna ten temat. Na konkretne pytania klientki w jednym z banków, pracownik cały czas uparcie odpowiadał: "My mamy świetnych specjalistów. Zrobia wszystko aby było dobrze". Przecież taka odpowiedź to żenada!

Chcę aby obsługa okazywała mi jako klientce szacunek oraz uśmiechała się. Z braku usmiechu i życzliwosci moja znajoma wycofała się z ING. Osobiście korzystam z bankowości elektronicznej od długich lat. Kiedy udaję się do banku osobiście nie chcę oglądać min obsługi jakbym komuś połowę rodziny wymordowała, nie chcę oglądać pań/panów ubranych z pewnością nie jak do banku (dekolty, gołe nogi,przepocone koszule ze sztucznych materiałów w lato-to się niestety nadal zdarza).

Nie chcę też aby bank, który twierdził na początku, ze ma indywidualne podejscie do klienta, zasłaniał się później procedurami. A owe procedury nie przewidziały przypadku, który mi sie zdarzył. Więc okazało się, że to ja -klientka jestem dla procedur a nie one i bank dla mnie. I moje pieniądze zamrożone w banku przez prawie rok. Pieniądze, o które stoczyłam walkę z mbankiem. Wycofałam pieniądze z tego banku i omijam go z daleka.
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Idealny oddział banku

W dobie internetu coraz rzadziej odwiedzam te miejsca.
Ale jak już wejdę to liczę na:
- dobrą organizację. Czasem kolejka się tworzy tylko dlatego, że dwie babeczki wyszły na papieroska i nikt ich nie woła.
- fachowa, kompetentna obsługa a nie ktoś na stażu, kto sie przyucza a jak już mi się trafi to niech ma opiekuna w postaci stałego pracownika
- lokalizacja też jest ważna.
- elastyczne godz pracy poszczególnych oddziałów. Np. 12-19 zamiast 9-17 we wszystkich placówkach.
- rzecz jasna odrobina intymności, aby nie było tak, że o coś pytam a cały oddział słyszy.
- miejsca gdzie można przysiąść.
- wewnetrzne bankomaty do których można dostać się po godzinach.

konto usunięte

Temat: Idealny oddział banku

polecam popracowac w banku, na obsłudze i nabierze się trochę pokory i empatii...nie wszytskie marzeniua są do spełnienia z różnych powodow:
- kodeks pracy
-kwestie logistyczne
-ilośc etatów itp...

wg mnie fajny bank, to taki, do którego nie muszę chodzić. polecam pragmatyzm...

konto usunięte

Temat: Idealny oddział banku

Mirek P.:
ile odpowiedzi tyle Banków musiałoby być :)

Każdy szuka czegoś dla siebie. Nikt nie znajdzie nigdy idealnego banku dla siebie. Wcześnie j czy później wyjdzie jakiś klops.

Ale można znależć taki Bank w którym będziemy się czuli miło i będziemy wiedzieć że do takiego banku będziemy wracać.

Sam z własnego doświadczenia wiem że nie wejdę ju.ż do :
- ING Bank Śląski
- BOŚ
- BZ WBK

A co takiego wydarzyło się w ING? Pytam ponieważ uważam że u nas atmosfera jest naprawdę superr. Klienci znają dziewczyny i chętnie do nas przychodzą. Wyjątkiem są sytuacje gdzie zdarzają się kolejki ale nie mogą wszyscy kasjerzy siedzieć po 10h w pracy. Są specjalne pokoje do obsługi klientów indywidualnych, firmowych, hipotecznych. Itp, itd. Jednak jak bardzo by się zarząd nie starał to nigdy placówka nie będzie równa placówce, gdyż przy jednolicie panujących standartach i tak kończy się na człowieku.
Dariusz P.

Dariusz P. doradztwo, nie
sprzedaż

Temat: Idealny oddział banku

Dominik C.:
Nie uważam, że pokoje są dla bogatych emerytów. To zależy kto co lubi i jakie ma preferencje. Czasem bogaci ludzie jak to nazwałeś wolą przyjść (wręcz nalegają na to) do banku, zobaczyć, posiedzieć, pogadać a inni faktycznie wolą, by przyjechać do nich i załatwić wszystko w ich firmie, domu czy restauracji. Doradca Bankowy powinien wg. mnie mieć odpowiedź na każde pytanie tym bardziej jeżeli zajmują się private banking. Oddziały Multi czy Citi są ok ale nie rzucają na kolana.
Ok faktycznie zawrócmy dyskusję (trochę wątłą) na dobry tor... Jak powinien wyglądać czy wygląda idealny oddział banku.
Udanego długiego weekendu dla tych którzy oczywiście go mają.

pozdrawiam


Odwiedziłem Oddział Fortis Bank we Wrocławiu - wraz z bratem i byliśmy zdegustowani obsługą - Panie sobie plotkowały, doradcy nie było - nikt kompletnie nie zainteresował się klientami. Jeżeli chodzi o budynek - to ładny.

Może faktycznie obsługa w multi, PKO czy BOŚ nie powala, ale doradcy interesują się klientami.

Głównie idealny oddział tworzą doradcy w nim pracujący, to oni kreują atmosferę i to odnich zależy czy klient zostanie czy odejdzie.

Temat: Idealny oddział banku

Hej!!

Idealny oddział dla mnie to taki który dałby mi możliwość swobodnej pracy bez konieczności składania dokumentów gdy tylko wejdzie Klient. Ważne jest zapewnienie zaplecza dla pracowników. Bardzo nieprzyjemnym jest dla mnie gdy Klient widzi czym się obecnie zajmuję (dokumenty finansowe na całym biurku.....). Klient wchodzący do oddziału powinnien napotkać "recepcję" która go skieruje do właścicwej osoby. Unikniemy wówczas błądzenia po oddziale. Dodatkowo ważnym jest dla mnie możliwość intymnej, dłuższej obsługi klienta wymagającego i szybka, sprawna klienta potrzebującego krótkiej informacji i lub przelew. Bankomaty i wpłatomaty powinny znajdować się w "wiatrołapach" aby nie trzeba było stać na ulicy dokonując operacji gotówkowych. Dodatkowo terminale operacyjne to fajna sprawa. Kasa jak najbardziej powinna być oddzielnie - takie operacje trwają krócej niż np. informacja kredytowa lub depozytowa.

To tylko kilka moich sugestii......mam ich duuuuużo więcej......

pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do