Joanna O. właściciel firmy
Hanna
Wójcik
Ekspert ds
windykacji
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Joanna O.:nie pracuje i nigdy nie pracowałam w tym banku- nie wiem nic na jego temat i zasad w tym banku panujących. Ale wypowiadał się tu jakiś pracownik, może on by chciał coś zdradzić?
A w ogóle ktoś z Was wie wiecej na temat Idea Bank ? Bo na ich stronie jest bardzo mało informacji. Ten bank należy do jakiejś grupy kapitałowej, kto jest udziałowcem etc ?
konto usunięte
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Joanna O.:
A w ogóle ktoś z Was wie wiecej na temat Idea Bank ? Bo na ich stronie jest bardzo mało informacji. Ten bank należy do jakiejś grupy kapitałowej, kto jest udziałowcem etc ?
Idea Bank należy do grupy kapitałowej Getin Holding, czyli p. Leszek Czarnecki.
http://www.getin.pl/?level=sp&id=24&menu=2,90
Radosław Michał
K.
właściciel, Radosław
Kozłowski
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Alesmy sie napisali juz 3 strony a Szanowna Autorka znikneła nic sie nie odzywa!!!!!!!Ja bym bardzo Ją poprosił żeby coś nam nowego powiedziała jak wyglada sprawa na dzień dzisiejszy!!!
pozdrawiam
Radek K
Robert
S.
Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
jak to w takich sytuacjach bywa, pewnie kasa wróciła (niestety) na konto i nie można już banku nazywać złodziejem...ale tego możemy się tylko domyślaćkonto usunięte
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Idea Bank należy do grupy kapitałowej Getin Holding, czyli p. Leszek Czarnecki.
http://www.getin.pl/?level=sp&id=24&menu=2,90
Interfejsy webowe OpenOnline i IdeaBank mogą spokojnie brać udział w konkursie znajdź 10 szczegółów ;)
Mariusz
Czerwiński
Szukam pracy:
Diagnozy nadużyć
kredytowych, Audyty
umów k...
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Katarzyna Z.:To przyspieszcie te procedury, a nie gracie na oscylator. Bo ile czasu potrzeba na rozpoznanie takiej sprawy.
Pani Jowito,
może po prostu tego typu forum to nie miejsce na rozstrząsanie swoich żalów. W każdym banku są procedury reklamacyjne i jeśli uważa Pani to za stosowne należy takową złożyć, a nie wypisywać się tutaj, narażając się na to, że ktoś będzie złośliwie komentował Pani narzekanie.
Agnieszka
B.
Dyrektor Oddziału -
PKO Bank Polski
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Mariusz Czerwiński:
To przyspieszcie te procedury, a nie gracie na oscylator. Bo ile czasu potrzeba na rozpoznanie takiej sprawy.
...Na moim koncie 11 lipca w banku X pobrano 20 zł za odnowienie karty (mam e-konto i 0 zł opłaty), wysłałam reklamację online z prośbą o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty i co odpisali? : " Uprzejmie informuję, iż Pani reklamacja została przekazana do osób odpowiedzialnych za jej rozpatrzenie.
Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w przeciągu 30 dni, z zastrzeżeniem reklamacji wymagających współpracy instytucji zewnętrznych, dla których termin rozpatrzenia nie może przekroczyć 90 dni."
Więc ile banków tyle procedur... a ja nadal nie mam odpowiedzi, więc cierpliwie czekam , czekam i czekam, a wydawałoby się, że taka prosta sprawa...Agnieszka B. edytował(a) ten post dnia 02.08.11 o godzinie 20:13
konto usunięte
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Agnieszka B.:
Mariusz Czerwiński:
To przyspieszcie te procedury, a nie gracie na oscylator. Bo ile czasu potrzeba na rozpoznanie takiej sprawy.
...Na moim koncie 11 lipca w banku X pobrano 20 zł za odnowienie karty (mam e-konto i 0 zł opłaty), wysłałam reklamację online z prośbą o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty i co odpisali? : " Uprzejmie informuję, iż Pani reklamacja została przekazana do osób odpowiedzialnych za jej rozpatrzenie.
Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w przeciągu 30 dni, z zastrzeżeniem reklamacji wymagających współpracy instytucji zewnętrznych, dla których termin rozpatrzenia nie może przekroczyć 90 dni."
Więc ile banków tyle procedur... a ja nadal nie mam odpowiedzi, więc cierpliwie czekam , czekam i czekam, a wydawałoby się, że taka prosta sprawa...
Proponuję złożyć jeszcze raz reklamację, nie weim jak jest w mbanku (bank x i ekonoto = hmm :)), ale pobranie opłaty za odnowienie nie ma nic wspólnego z instytucją zew. Tak długi okres rozpatrzenia reklamacji jest najcześciej podawany dla transakcji kartowych - np. nieautoryzowana operacja kartą. Być może błędnie przekierowano reklamacje.
Hanna
Wójcik
Ekspert ds
windykacji
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Paweł J.:...Na moim koncie 11 lipca w banku X pobrano 20 zł za odnowienie karty (mam e-konto i 0 zł opłaty), wysłałam reklamację online z prośbą o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty i co odpisali? : " Uprzejmie informuję, iż Pani reklamacja została przekazana do osób odpowiedzialnych za jej rozpatrzenie.
Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w przeciągu 30 dni, z zastrzeżeniem reklamacji wymagających współpracy instytucji zewnętrznych, dla których termin rozpatrzenia nie może przekroczyć 90 dni."
Więc ile banków tyle procedur... a ja nadal nie mam odpowiedzi, więc cierpliwie czekam , czekam i czekam, a wydawałoby się, że taka prosta sprawa...
Proponuję złożyć jeszcze raz reklamację, nie weim jak jest w mbanku (bank x i ekonoto = hmm :)), ale pobranie opłaty za odnowienie nie ma nic wspólnego z instytucją zew. Tak długi okres rozpatrzenia reklamacji jest najcześciej podawany dla transakcji kartowych - np. nieautoryzowana operacja kartą. Być może błędnie przekierowano reklamacje.
przeciez od 11 lipca nie mineło jeszcze 30dni- to po co generować niepotrzebny ruch w papierach.
Tomasz
S.
Ius est ars boni et
aequi
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
A w Pekao S.A. w Warszawie koledze zamykają konto 9 miesiąc. W listopadzie złożył dyspozycję zamknięcia konta i od ręki uregulował wszelkie formalności. Wiosną okazało się, że konto jest aktywne bo mu wysłali reklamę banku i nowych produktów :)))), więc złożył dyspozycję ponaglającą zamknięcie konta. Bank nie wykonuje dyspozycji i jest nachalny, wysyła reklamy i nie chce zamknąć konta, próbuję go zatrzymać u siebie za wszelką cenę:))) On nie reaguję bo szkoda mu czasu jak mówi na takie pierdoły, ma konta w innych bankach, a reklamy wyrzuca do kosza. Chodzi tylko co 2 miesiące i sprawdza czy dalej jest konto i składa kolejne ponaglenie. Jest już kilka tych dokumentów :))). Ciekawe ile to potrwa i kiedy straci cierpliwość i zrobi coś więcej :)))) Eh te banki...konto usunięte
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Hanna Wójcik:
Paweł J.:...Na moim koncie 11 lipca w banku X pobrano 20 zł za odnowienie karty (mam e-konto i 0 zł opłaty), wysłałam reklamację online z prośbą o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty i co odpisali? : " Uprzejmie informuję, iż Pani reklamacja została przekazana do osób odpowiedzialnych za jej rozpatrzenie.
Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w przeciągu 30 dni, z zastrzeżeniem reklamacji wymagających współpracy instytucji zewnętrznych, dla których termin rozpatrzenia nie może przekroczyć 90 dni."
Więc ile banków tyle procedur... a ja nadal nie mam odpowiedzi, więc cierpliwie czekam , czekam i czekam, a wydawałoby się, że taka prosta sprawa...
Proponuję złożyć jeszcze raz reklamację, nie weim jak jest w mbanku (bank x i ekonoto = hmm :)), ale pobranie opłaty za odnowienie nie ma nic wspólnego z instytucją zew. Tak długi okres rozpatrzenia reklamacji jest najcześciej podawany dla transakcji kartowych - np. nieautoryzowana operacja kartą. Być może błędnie przekierowano reklamacje.
przeciez od 11 lipca nie mineło jeszcze 30dni- to po co generować niepotrzebny ruch w papierach.
taka reklamacja powinna być załatwiona w 14 dni, nie 30 dni. Chyba, że mbank ma tak zapisane no to ok.
Agnieszka
B.
Dyrektor Oddziału -
PKO Bank Polski
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Dziś 20 zł wróciło na konto z tytułem: "zwrot prowizji -decyzja DWS - pozytywne rozpatrzenie reklamacji klienta" :)
Karol
Z.
Programista,
elektronik
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Mi tam nic nie ukradli a wręcz chcą dać. :D(ale ja założyłem konto z prezentem, więc może dlatego)
Przemyslaw Primo Nitka grafik/fotograf
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
a ja wlasnie mysle o zalozeniu firmy i otworzeniu konta w Idea Banku...prosze o porady i sugestie...co wy na to?
Robert
S.
Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
przemyslaw (primo) nitka:
a ja wlasnie mysle o zalozeniu firmy i otworzeniu konta w Idea Banku...prosze o porady i sugestie...co wy na to?
uważam, że dobrze wybrałeś bank
jeżeli będziesz potrzebował kosztów to pomyśl o koncie "Firma i emerytura+"
więcej szczegółów na priva, jak będziesz chciał takie konto to możesz je założyć nawet bez wychodzenia z domu ;-)
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Obecnie jestem na etapie wyboru konta firmowego i faktycznie się zastanawiam nad Idea bankiem.Powyższa dyskusja była bardzo ciekawa, jedynie trochę zadziwiająca była reakcja osób na doświadczenia Pani Jowity - od podejrzenia o kłamstwo do oskarżenia o pomówienie :D. Ja jestem wdzięczny za informację. Nie ma tu znaczenia reklamacja - fakt jest faktem, po otwarciu konta bank pomyłkowo pobrał pieniądze. Oczywiście reklamacja przyniesie zamierzony skutek, jednak będzie to miało swoje negatywne skutki na opinii o banku (tym bardziej, że bank jest młody). Swoją drogą w internecie krąży już sporo negatywnych opinii np. o udzielaniu kredytów (napisanych pod wpływem emocji, co zdecydowanie dodaje wiarygodności - trudne jest coś takiego symulować).
Niestety wrodzona chciwość (lokaty w Idea banku są bardzo obiecujące ;) powoduje, że mimo wszystko jeszcze rozważam otwarcie konta firmowego w Idea.
Czy ktoś posiada może wstępne informacje na temat lokat oraz oprocentowania w Idea banku na przyszły rok? Ponoć będą jakieś zmiany w związku z podatkiem Belki ("łatanie dziury w prawie?"), stąd moje pytanie.
konto usunięte
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Robert S.:Pewnie dramatyczne domaganie się swoich pieniędzy na różnych forach pomogło.
jak to w takich sytuacjach bywa, pewnie kasa wróciła (niestety) na konto i nie można już banku nazywać złodziejem...ale tego możemy się tylko domyślać
Zła reklama roznosi się szybko, dobrą trzeba długo budować...
Procedura sprawdzania zasadności reklamacji powinna trwać maksymalnie
kilka dni i po uwiarygodnieniu nie wiązać klientki czekaniem na zwrot
z konta gdzie omyłkowo się znalazły jej pieniądze, tylko z z jakiejś rezerwowej puli banku, a na swoje pieniądze czekac powinien bank, a nie zdenerwowany klient...
konto usunięte
Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.04.14 o godzinie 20:49Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów
Radosław Michał K.:
Przeczytałem wszystkie te komentarze Pani poszkodowanej też i powiem że trochę zaskoczyła mnie jej wypowiedz że Idea kradnie pieniadze z kont swoich klientów - czyżby nie był to błąd a specjalna akcja banku????? no to już pachnie prokuratorem jak nie dla banku to dla osoby piszacej taki tekst chyba ze ma się dowody i to twarde! a nie 1 przypadek i to własny!!!!!
A tak pozatym to ja bym sie nie odważył na forum pisac że bank zwróci napewno albo ze jest tak czy inaczej nie znacie przecież niczego poza tym co napisała klientka a może to bank bedzie miał racje??
A swoją drogą jestem ciekaw jak naprawdę zakonczy sie ta sprawa.
pozdrawiam
RK
PS mam nadzieje ze moja wypowiedz nikogo nie uraziła :)
Dlaczego osobą która sprzeciwia się praktykom banku ma zainteresować się prokurator? Ktoś czuje się oszukany to ma prawo dochodzić swoich praw nawet nazywając kogoś "złodziejem" bo tak faktycznie się stało.
Umowa nie została przez klientkę podpisana, co za tym idzie nie było zgody na produkt i pobranie 200 zł. Doradca, lub ktoś w centrali z automatu w systemie klepnął umowę która fizycznie nie została podpisana, tak więc dopuścił się delikatnie mówiąc "przekrętu" licząc że klient podpiszę umowę.
Sprawa może mieć też podłoże wyrobienia planu sprzedażowego, doradca potrzebował takiej umowy i brzydko mówiąc "wcisnął coś komuś" ukrywając pewne informację.
Niestety taka jest prawda, wiele osób prowadzi taką politykę sprzedażową a bankach i to jest przykre, bo takie osoby przyczyniają się potem do złej opinii banku i innych bankowców.
Swoją drogą czarny PR, głośne reklamowanie czegokolwiek przynosi zamierzone efekty bardzo szybko. Popatrzcie na biuro podróży ITAKA (trochę inna branża) ale po reportażach telewizyjnych nagle prezes ITAKI zrozumiał co może stracić.
Pozdrawiam
Podobne tematy
-
Banking » Idea Bank - praca -
-
Banking » Idea Bank - stanowczo odradzam -
-
Banking » Lukas Bank udostępnia dane osobowe klientów -
-
Banking » bank BGŻ przyjął pieniądze na własne konto techniczne... -
-
Banking » IDEA BANK - dziwne obciazenia karty na 209,90$ (podwojnie... -
-
Banking » oszukany przez bank POLBANk -
-
Banking » Ponownie, aktualne pytanie, jaki bank dla spółki zoo? -
-
Banking » Upadłość Service-Pharma bolesna dla klientów Domu... -
-
Banking » "Banki lekceważą "starych" klientów" -
-
Banking » Skąd banki biorą pieniądze ! -
Następna dyskusja: