Joanna O.

Joanna O. właściciel firmy

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

A w ogóle ktoś z Was wie wiecej na temat Idea Bank ? Bo na ich stronie jest bardzo mało informacji. Ten bank należy do jakiejś grupy kapitałowej, kto jest udziałowcem etc ?Joanna O. edytował(a) ten post dnia 10.07.11 o godzinie 16:03
Hanna Wójcik

Hanna Wójcik Ekspert ds
windykacji

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Joanna O.:
A w ogóle ktoś z Was wie wiecej na temat Idea Bank ? Bo na ich stronie jest bardzo mało informacji. Ten bank należy do jakiejś grupy kapitałowej, kto jest udziałowcem etc ?
nie pracuje i nigdy nie pracowałam w tym banku- nie wiem nic na jego temat i zasad w tym banku panujących. Ale wypowiadał się tu jakiś pracownik, może on by chciał coś zdradzić?

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Joanna O.:
A w ogóle ktoś z Was wie wiecej na temat Idea Bank ? Bo na ich stronie jest bardzo mało informacji. Ten bank należy do jakiejś grupy kapitałowej, kto jest udziałowcem etc ?


Idea Bank należy do grupy kapitałowej Getin Holding, czyli p. Leszek Czarnecki.
http://www.getin.pl/?level=sp&id=24&menu=2,90
Radosław Michał K.

Radosław Michał K. właściciel, Radosław
Kozłowski

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Alesmy sie napisali juz 3 strony a Szanowna Autorka znikneła nic sie nie odzywa!!!!!!!
Ja bym bardzo Ją poprosił żeby coś nam nowego powiedziała jak wyglada sprawa na dzień dzisiejszy!!!
pozdrawiam
Radek K
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

jak to w takich sytuacjach bywa, pewnie kasa wróciła (niestety) na konto i nie można już banku nazywać złodziejem...ale tego możemy się tylko domyślać

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Idea Bank należy do grupy kapitałowej Getin Holding, czyli p. Leszek Czarnecki.
http://www.getin.pl/?level=sp&id=24&menu=2,90

Interfejsy webowe OpenOnline i IdeaBank mogą spokojnie brać udział w konkursie znajdź 10 szczegółów ;)
Mariusz Czerwiński

Mariusz Czerwiński Szukam pracy:
Diagnozy nadużyć
kredytowych, Audyty
umów k...

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Katarzyna Z.:
Pani Jowito,
może po prostu tego typu forum to nie miejsce na rozstrząsanie swoich żalów. W każdym banku są procedury reklamacyjne i jeśli uważa Pani to za stosowne należy takową złożyć, a nie wypisywać się tutaj, narażając się na to, że ktoś będzie złośliwie komentował Pani narzekanie.
To przyspieszcie te procedury, a nie gracie na oscylator. Bo ile czasu potrzeba na rozpoznanie takiej sprawy.
Agnieszka B.

Agnieszka B. Dyrektor Oddziału -
PKO Bank Polski

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Mariusz Czerwiński:
To przyspieszcie te procedury, a nie gracie na oscylator. Bo ile czasu potrzeba na rozpoznanie takiej sprawy.

...Na moim koncie 11 lipca w banku X pobrano 20 zł za odnowienie karty (mam e-konto i 0 zł opłaty), wysłałam reklamację online z prośbą o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty i co odpisali? : " Uprzejmie informuję, iż Pani reklamacja została przekazana do osób odpowiedzialnych za jej rozpatrzenie.
Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w przeciągu 30 dni, z zastrzeżeniem reklamacji wymagających współpracy instytucji zewnętrznych, dla których termin rozpatrzenia nie może przekroczyć 90 dni."
Więc ile banków tyle procedur... a ja nadal nie mam odpowiedzi, więc cierpliwie czekam , czekam i czekam, a wydawałoby się, że taka prosta sprawa...Agnieszka B. edytował(a) ten post dnia 02.08.11 o godzinie 20:13

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Agnieszka B.:
Mariusz Czerwiński:
To przyspieszcie te procedury, a nie gracie na oscylator. Bo ile czasu potrzeba na rozpoznanie takiej sprawy.

...Na moim koncie 11 lipca w banku X pobrano 20 zł za odnowienie karty (mam e-konto i 0 zł opłaty), wysłałam reklamację online z prośbą o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty i co odpisali? : " Uprzejmie informuję, iż Pani reklamacja została przekazana do osób odpowiedzialnych za jej rozpatrzenie.
Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w przeciągu 30 dni, z zastrzeżeniem reklamacji wymagających współpracy instytucji zewnętrznych, dla których termin rozpatrzenia nie może przekroczyć 90 dni."
Więc ile banków tyle procedur... a ja nadal nie mam odpowiedzi, więc cierpliwie czekam , czekam i czekam, a wydawałoby się, że taka prosta sprawa...

Proponuję złożyć jeszcze raz reklamację, nie weim jak jest w mbanku (bank x i ekonoto = hmm :)), ale pobranie opłaty za odnowienie nie ma nic wspólnego z instytucją zew. Tak długi okres rozpatrzenia reklamacji jest najcześciej podawany dla transakcji kartowych - np. nieautoryzowana operacja kartą. Być może błędnie przekierowano reklamacje.
Hanna Wójcik

Hanna Wójcik Ekspert ds
windykacji

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Paweł J.:
...Na moim koncie 11 lipca w banku X pobrano 20 zł za odnowienie karty (mam e-konto i 0 zł opłaty), wysłałam reklamację online z prośbą o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty i co odpisali? : " Uprzejmie informuję, iż Pani reklamacja została przekazana do osób odpowiedzialnych za jej rozpatrzenie.
Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w przeciągu 30 dni, z zastrzeżeniem reklamacji wymagających współpracy instytucji zewnętrznych, dla których termin rozpatrzenia nie może przekroczyć 90 dni."
Więc ile banków tyle procedur... a ja nadal nie mam odpowiedzi, więc cierpliwie czekam , czekam i czekam, a wydawałoby się, że taka prosta sprawa...

Proponuję złożyć jeszcze raz reklamację, nie weim jak jest w mbanku (bank x i ekonoto = hmm :)), ale pobranie opłaty za odnowienie nie ma nic wspólnego z instytucją zew. Tak długi okres rozpatrzenia reklamacji jest najcześciej podawany dla transakcji kartowych - np. nieautoryzowana operacja kartą. Być może błędnie przekierowano reklamacje.

przeciez od 11 lipca nie mineło jeszcze 30dni- to po co generować niepotrzebny ruch w papierach.
Tomasz S.

Tomasz S. Ius est ars boni et
aequi

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

A w Pekao S.A. w Warszawie koledze zamykają konto 9 miesiąc. W listopadzie złożył dyspozycję zamknięcia konta i od ręki uregulował wszelkie formalności. Wiosną okazało się, że konto jest aktywne bo mu wysłali reklamę banku i nowych produktów :)))), więc złożył dyspozycję ponaglającą zamknięcie konta. Bank nie wykonuje dyspozycji i jest nachalny, wysyła reklamy i nie chce zamknąć konta, próbuję go zatrzymać u siebie za wszelką cenę:))) On nie reaguję bo szkoda mu czasu jak mówi na takie pierdoły, ma konta w innych bankach, a reklamy wyrzuca do kosza. Chodzi tylko co 2 miesiące i sprawdza czy dalej jest konto i składa kolejne ponaglenie. Jest już kilka tych dokumentów :))). Ciekawe ile to potrwa i kiedy straci cierpliwość i zrobi coś więcej :)))) Eh te banki...

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Hanna Wójcik:
Paweł J.:
...Na moim koncie 11 lipca w banku X pobrano 20 zł za odnowienie karty (mam e-konto i 0 zł opłaty), wysłałam reklamację online z prośbą o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty i co odpisali? : " Uprzejmie informuję, iż Pani reklamacja została przekazana do osób odpowiedzialnych za jej rozpatrzenie.
Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w przeciągu 30 dni, z zastrzeżeniem reklamacji wymagających współpracy instytucji zewnętrznych, dla których termin rozpatrzenia nie może przekroczyć 90 dni."
Więc ile banków tyle procedur... a ja nadal nie mam odpowiedzi, więc cierpliwie czekam , czekam i czekam, a wydawałoby się, że taka prosta sprawa...

Proponuję złożyć jeszcze raz reklamację, nie weim jak jest w mbanku (bank x i ekonoto = hmm :)), ale pobranie opłaty za odnowienie nie ma nic wspólnego z instytucją zew. Tak długi okres rozpatrzenia reklamacji jest najcześciej podawany dla transakcji kartowych - np. nieautoryzowana operacja kartą. Być może błędnie przekierowano reklamacje.

przeciez od 11 lipca nie mineło jeszcze 30dni- to po co generować niepotrzebny ruch w papierach.

taka reklamacja powinna być załatwiona w 14 dni, nie 30 dni. Chyba, że mbank ma tak zapisane no to ok.
Agnieszka B.

Agnieszka B. Dyrektor Oddziału -
PKO Bank Polski

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Dziś 20 zł wróciło na konto z tytułem: "zwrot prowizji -
decyzja DWS - pozytywne rozpatrzenie reklamacji klienta" :)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Mi tam nic nie ukradli a wręcz chcą dać. :D
(ale ja założyłem konto z prezentem, więc może dlatego)

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

a ja wlasnie mysle o zalozeniu firmy i otworzeniu konta w Idea Banku...prosze o porady i sugestie...co wy na to?
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

przemyslaw (primo) nitka:
a ja wlasnie mysle o zalozeniu firmy i otworzeniu konta w Idea Banku...prosze o porady i sugestie...co wy na to?

uważam, że dobrze wybrałeś bank

jeżeli będziesz potrzebował kosztów to pomyśl o koncie "Firma i emerytura+"
więcej szczegółów na priva, jak będziesz chciał takie konto to możesz je założyć nawet bez wychodzenia z domu ;-)

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Obecnie jestem na etapie wyboru konta firmowego i faktycznie się zastanawiam nad Idea bankiem.

Powyższa dyskusja była bardzo ciekawa, jedynie trochę zadziwiająca była reakcja osób na doświadczenia Pani Jowity - od podejrzenia o kłamstwo do oskarżenia o pomówienie :D. Ja jestem wdzięczny za informację. Nie ma tu znaczenia reklamacja - fakt jest faktem, po otwarciu konta bank pomyłkowo pobrał pieniądze. Oczywiście reklamacja przyniesie zamierzony skutek, jednak będzie to miało swoje negatywne skutki na opinii o banku (tym bardziej, że bank jest młody). Swoją drogą w internecie krąży już sporo negatywnych opinii np. o udzielaniu kredytów (napisanych pod wpływem emocji, co zdecydowanie dodaje wiarygodności - trudne jest coś takiego symulować).

Niestety wrodzona chciwość (lokaty w Idea banku są bardzo obiecujące ;) powoduje, że mimo wszystko jeszcze rozważam otwarcie konta firmowego w Idea.

Czy ktoś posiada może wstępne informacje na temat lokat oraz oprocentowania w Idea banku na przyszły rok? Ponoć będą jakieś zmiany w związku z podatkiem Belki ("łatanie dziury w prawie?"), stąd moje pytanie.

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Robert S.:
jak to w takich sytuacjach bywa, pewnie kasa wróciła (niestety) na konto i nie można już banku nazywać złodziejem...ale tego możemy się tylko domyślać
Pewnie dramatyczne domaganie się swoich pieniędzy na różnych forach pomogło.
Zła reklama roznosi się szybko, dobrą trzeba długo budować...
Procedura sprawdzania zasadności reklamacji powinna trwać maksymalnie
kilka dni i po uwiarygodnieniu nie wiązać klientki czekaniem na zwrot
z konta gdzie omyłkowo się znalazły jej pieniądze, tylko z z jakiejś rezerwowej puli banku, a na swoje pieniądze czekac powinien bank, a nie zdenerwowany klient...

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.04.14 o godzinie 20:49

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Radosław Michał K.:
Przeczytałem wszystkie te komentarze Pani poszkodowanej też i powiem że trochę zaskoczyła mnie jej wypowiedz że Idea kradnie pieniadze z kont swoich klientów - czyżby nie był to błąd a specjalna akcja banku????? no to już pachnie prokuratorem jak nie dla banku to dla osoby piszacej taki tekst chyba ze ma się dowody i to twarde! a nie 1 przypadek i to własny!!!!!
A tak pozatym to ja bym sie nie odważył na forum pisac że bank zwróci napewno albo ze jest tak czy inaczej nie znacie przecież niczego poza tym co napisała klientka a może to bank bedzie miał racje??
A swoją drogą jestem ciekaw jak naprawdę zakonczy sie ta sprawa.
pozdrawiam
RK
PS mam nadzieje ze moja wypowiedz nikogo nie uraziła :)


Dlaczego osobą która sprzeciwia się praktykom banku ma zainteresować się prokurator? Ktoś czuje się oszukany to ma prawo dochodzić swoich praw nawet nazywając kogoś "złodziejem" bo tak faktycznie się stało.
Umowa nie została przez klientkę podpisana, co za tym idzie nie było zgody na produkt i pobranie 200 zł. Doradca, lub ktoś w centrali z automatu w systemie klepnął umowę która fizycznie nie została podpisana, tak więc dopuścił się delikatnie mówiąc "przekrętu" licząc że klient podpiszę umowę.
Sprawa może mieć też podłoże wyrobienia planu sprzedażowego, doradca potrzebował takiej umowy i brzydko mówiąc "wcisnął coś komuś" ukrywając pewne informację.
Niestety taka jest prawda, wiele osób prowadzi taką politykę sprzedażową a bankach i to jest przykre, bo takie osoby przyczyniają się potem do złej opinii banku i innych bankowców.

Swoją drogą czarny PR, głośne reklamowanie czegokolwiek przynosi zamierzone efekty bardzo szybko. Popatrzcie na biuro podróży ITAKA (trochę inna branża) ale po reportażach telewizyjnych nagle prezes ITAKI zrozumiał co może stracić.

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

Idea Bank - praca




Wyślij zaproszenie do