Jowita Jakubisiak

Jowita Jakubisiak szeroki wachlarz
umiejętności, 16 lat
doświadczenia w
bra...

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

IDEA BANK - bank złodziei

Idea Bank kusi atrakcyjnym i lokatami i darmowym kontem. Założyłam skuszona konto firmowe w Idea Bank.
Po kilku tygodniach z mojego konta znikło 200 zł. Nazwa pobrania to opłaty i prowizje. Zadzwoniłam na infolinię. Otrzymałam informację, że to błędnie pobrana prowizja związana z produktem ubezpieczeniowym, na który bank nie miał ze mną podpisanej umowy. Obiecano mi, że natychmiast zajmą się tą sprawą. Dziś mija 12 dzień, a ja w dalszym ciągu nie mam zwrotu tych pieniędzy. Radzę Wam uważać na coraz bardziej kuszące propozycje z banków, bo jak widać na moim przykładzie, są też ZŁODZIEJE!!! IDEA BANK kradnie pieniądze swoich Klientów!

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

A na Pradze gwałcą!

Napisałaś reklamację, ew oficjalnie ja zgłosiłaś? Bank raczej nie reaguje natychmiast na reklamację, sprawa musi przejść przez kilka "mądrych" osób, więc uzbrój się w cierpliwość, a zostanie ona nagrodzona ;)
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Tak jak napisali przedmówcy, pewnie chodzi o konto "Firma i emerytura plus". Całe 200 zł to składka na PSO w Skandii. To główna zaleta tego konta, gdyż składkę można wrzucić w koszty (KUP) i odzyskać nawet 32% tej kwoty (wszystko zależy od stawki płaconego przez podatnika podatku).

Doradca, który spisywał umowę powinien wszystko wyjaśnić ;-)
Jowita Jakubisiak

Jowita Jakubisiak szeroki wachlarz
umiejętności, 16 lat
doświadczenia w
bra...

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Maciej K.:
A na Pradze gwałcą!

Napisałaś reklamację, ew oficjalnie ja zgłosiłaś? Bank raczej nie reaguje natychmiast na reklamację, sprawa musi przejść przez kilka "mądrych" osób, więc uzbrój się w cierpliwość, a zostanie ona nagrodzona ;)
Bardzo śmieszne!!!!

Nie podpisałam umowy na Firmę i emeryturę plus. Bank pobrał te pieniądze pomimo braku takiej umowy ze mną.
Bank, to instytucja, której powierzam swoje pieniądze. Absolutnie niedopuszczalne jest, żeby bank pobierał sobie bezprawnie pieniądze z kont swoich Klientów.
To po prostu niedopuszczalne.
A co, gdyby to było 2000 zł?
A może 20 000 zł?
A co, gdyby to były pie, których brak generuje karę? Na przykład opóźnienia w podatku?
Jak zostanę wynagrodzona?
Zwrotem 200 zł po 16 dniach mi właśnie napisał przedstawiciel banku?
Sprawa jest oczywista. Nikt temu nie zaprzeczał.
Jowita Jakubisiak

Jowita Jakubisiak szeroki wachlarz
umiejętności, 16 lat
doświadczenia w
bra...

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Idea Bank nie potrzebuje obrońców.
Wysłał mi kuriera z umową na konto, o którym Panowie piszą. Po zapoznaniu się z warunkami ubezpieczenia nie podpisałam umowy. Tego samego dnia, w którym odwiedził mnie kurier zostały jednak pobrane pieniądze.
Zadziwiające jest, że kurier miał również ze sobą umowę o kredyt odnawialny. Tego jednak nie uruchomili pomyłkowo.
Idea Bank, to złodzieje i na prawdę, pomimo, że wydaje Wam się to niemożliwe, tak właśnie się stało, że system pobrał mi te pieniądze bezprawnie, a teraz czekam podobno na ich zwrot ze Skandii, bo bank nie poczuwa się do ich natychmiastowego zwrotu i wzięciu "pomyłki" na siebie.
To sprawa do mediów.
Jowita Jakubisiak

Jowita Jakubisiak szeroki wachlarz
umiejętności, 16 lat
doświadczenia w
bra...

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Swoją drogą "dziękuję" protekcjonalne potraktowanie mojej osoby.
To niezbyt kulturalne zakładać, że jestem idiotką, która nie wie co pisze.
Katarzyna Z.

Katarzyna Z. Dyrektor Finansowy /
CFO

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Pani Jowito,
może po prostu tego typu forum to nie miejsce na rozstrząsanie swoich żalów. W każdym banku są procedury reklamacyjne i jeśli uważa Pani to za stosowne należy takową złożyć, a nie wypisywać się tutaj, narażając się na to, że ktoś będzie złośliwie komentował Pani narzekanie.

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Jowita Jakubisiak:
Maciej K.:
A na Pradze gwałcą!

Napisałaś reklamację, ew oficjalnie ja zgłosiłaś? Bank raczej nie reaguje natychmiast na reklamację, sprawa musi przejść przez kilka "mądrych" osób, więc uzbrój się w cierpliwość, a zostanie ona nagrodzona ;)
Bardzo śmieszne!!!!

Nie podpisałam umowy na Firmę i emeryturę plus. Bank pobrał te pieniądze pomimo braku takiej umowy ze mną.
Bank, to instytucja, której powierzam swoje pieniądze. Absolutnie niedopuszczalne jest, żeby bank pobierał sobie bezprawnie pieniądze z kont swoich Klientów.
To po prostu niedopuszczalne.
A co, gdyby to było 2000 zł?
A może 20 000 zł?
A co, gdyby to były pie, których brak generuje karę? Na przykład opóźnienia w podatku?
Jak zostanę wynagrodzona?
Zwrotem 200 zł po 16 dniach mi właśnie napisał przedstawiciel banku?
Sprawa jest oczywista. Nikt temu nie zaprzeczał.
Jeżeli jest Pani w stanie udowodnić, że niedostępność rzeczonych 200 zł spowodowała brak możliwości pokrycia jakiś zobowiązań co pociągnęło za sobą dodatkowe konsekwencje w postacie chociażby karnych odsetek, spokojnie może się Pani zwrócić do banku z żądaniem pokrycia wszelkich należności.

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Jowita Jakubisiak:
Swoją drogą "dziękuję" protekcjonalne potraktowanie mojej osoby.
To niezbyt kulturalne zakładać, że jestem idiotką, która nie wie co pisze.
A ja sadze, ze w tym kraju aby nazwac kogos zlodziejem trzeba miec w reku wyrok. Inaczej jest to kalumnia i pomowienie. 12 dni moze dlugo ale pytanie ile trwa proces reklamacyjny, czy sa zasady i czy to jest nadal w ramach tych zasad czy nie.
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Idea Bank nie potrzebuje obrońców.
Wysłał mi kuriera z umową na konto, o którym Panowie piszą. Po zapoznaniu się z warunkami ubezpieczenia nie podpisałam umowy. Tego samego dnia, w którym odwiedził mnie kurier zostały jednak pobrane pieniądze.


W takim razie najwidoczniej w banku ktoś popełnił błąd. Niestety, ale takie sytuacje się zdarzają...Skoro nie było ubezpieczenia to nie powinna zostać również pobrana składka. Proszę złożyć reklamację (najlepiej na piśmie) i czekać na odpowiedź.
To nie jest procedura obowiązująca tylko w IB, ale w zdecydowanej większości banków.

I czy jak ktoś popełni błąd to od razu należy go nazywać złodziejem?
To sprawa do mediów.

Aby rzetelnie sprawę opisać konieczne jest poznanie stanowiska obydwu stron...
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Nie podpisałam umowy na Firmę i emeryturę plus. Bank pobrał te pieniądze pomimo braku takiej umowy ze mną.
Bank, to instytucja, której powierzam swoje pieniądze. Absolutnie niedopuszczalne jest, żeby bank pobierał sobie bezprawnie pieniądze z kont swoich Klientów.
To po prostu niedopuszczalne.
A co, gdyby to było 2000 zł?
A może 20 000 zł?
A co, gdyby to były pie, których brak generuje karę? Na przykład opóźnienia w podatku?
Jak zostanę wynagrodzona?
Zwrotem 200 zł po 16 dniach mi właśnie napisał przedstawiciel banku?
Sprawa jest oczywista. Nikt temu nie zaprzeczał.
Jeżeli jest Pani w stanie udowodnić, że niedostępność rzeczonych 200 zł spowodowała brak możliwości pokrycia jakiś zobowiązań co pociągnęło za sobą dodatkowe konsekwencje w postacie chociażby karnych odsetek, spokojnie może się Pani zwrócić do banku z żądaniem pokrycia wszelkich należności.

Dokładnie tak. Bank musi odpowiedzieć za swój błąd. Jeżeli spowodował on jakieś wymierne straty dla posiadacza konta to bank straty te powinien pokryć.
Jowita Jakubisiak

Jowita Jakubisiak szeroki wachlarz
umiejętności, 16 lat
doświadczenia w
bra...

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Niestety niedostępność powyższych 200 zł spowodowała, że musiałam pożyczyć pieniądze od znajomych. Trudno mi więc będzie udowodnić bankowi straty moralne, które brak tych pieniędzy spowodował.
Pozwoliłam sobie na nazwanie banku złodziejem nie dlatego, że ktoś się pomylił, ale, że pomimo oczywistej winy banku, która to, natychmiast po zgłoszeniu pobrania pieniędzy, tj na 3 dzień, została przez bank potwierdzona, Idea Bank kazał swojemu Klientowi czekać, aż Skandia odda pieniądze (jeszcze ich nie mam), zamiast zwrócić je na swój koszt. Mam długą korespondencję z przedstawicielem banku. Pisząc na forum byłam już oczywiście po złożeniu reklamacji. Otrzymałam najpierw obietnicę, że sprawa zostanie natychmiast załatwiona, a następnie bank przez 12 dni milczał. Po 12 dniach dostałam pierwszą informację, że Bank czeka na zwrot pieniędzy ze Skandii. Każde forum bankowo-finansowe wydaje mi się dobre, żeby móc się podzielić tragiczną jakością obsługi przez jeden z banków. Nie było moim celem się żalić, a ostrzec innych chętnych przez tym nieprofesjonalnym bankiem. To jest zresztą moja jak widać, jedyna linia obrony na którą mogę sobie pozwolić. Bardzo Panom dziękuję za dyskusję.
Niezależnie od bankowych procedur wydaje mi się niedorzeczne potwierdzić błąd już w dniu zgłoszenia, a i tak nie zwracać ich przez 15 dni, lub więcej... bo kiedy je dostanę - nie wiem.

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Kamil Brzozowski:
opłatę o której Doradca na pewno Pani powiedział.

Jeśli nie był Pan przy tej rozmowie, to pisanie "na pewno" wydaje się jednak trochę na wyrost.

Pani Jowita musi się uzbroić w cierpliwość. Niestety, terminowość rozpatrywania reklamacji przez banki to kolejna z luk w polskim prawie - nigdzie ten czas nie został określony, a jeśli znalazł się odpowiedni zapis w regulaminie banku, to i tak jego niedotrzymanie przez bank nie pociąga ze sobą żadnych konsekwencji. Dlatego przy wyborze oferty warto patrzeć nie tylko na cenę, ale też zasięgnąć opinii nt. jakości obsługi posprzedażnej.

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.04.14 o godzinie 20:46
Radosław Michał K.

Radosław Michał K. właściciel, Radosław
Kozłowski

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Przeczytałem wszystkie te komentarze Pani poszkodowanej też i powiem że trochę zaskoczyła mnie jej wypowiedz że Idea kradnie pieniadze z kont swoich klientów - czyżby nie był to błąd a specjalna akcja banku????? no to już pachnie prokuratorem jak nie dla banku to dla osoby piszacej taki tekst chyba ze ma się dowody i to twarde! a nie 1 przypadek i to własny!!!!!
A tak pozatym to ja bym sie nie odważył na forum pisac że bank zwróci napewno albo ze jest tak czy inaczej nie znacie przecież niczego poza tym co napisała klientka a może to bank bedzie miał racje??
A swoją drogą jestem ciekaw jak naprawdę zakonczy sie ta sprawa.
pozdrawiam
RK
PS mam nadzieje ze moja wypowiedz nikogo nie uraziła :)

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Jowita Jakubisiak:
IDEA BANK - bank złodziei

Proszę rozwinąć myśl.

Trochę Pani w gorącej wodzie kąpana.

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Kamil Brzozowski:
Jowita Jakubisiak:
Niestety niedostępność powyższych 200 zł spowodowała, że musiałam pożyczyć pieniądze od znajomych. Trudno mi więc będzie udowodnić bankowi straty moralne, które brak tych pieniędzy spowodował.
Pozwoliłam sobie na nazwanie banku złodziejem nie dlatego, że ktoś się pomylił, ale, że pomimo oczywistej winy banku, która to, natychmiast po zgłoszeniu pobrania pieniędzy, tj na 3 dzień, została przez bank potwierdzona, Idea Bank kazał swojemu Klientowi czekać, aż Skandia odda pieniądze (jeszcze ich nie mam), zamiast zwrócić je na swój koszt. Mam długą korespondencję z przedstawicielem banku. Pisząc na forum byłam już oczywiście po złożeniu reklamacji. Otrzymałam najpierw obietnicę, że sprawa zostanie natychmiast załatwiona, a następnie bank przez 12 dni milczał. Po 12 dniach dostałam pierwszą informację, że Bank czeka na zwrot pieniędzy ze Skandii. Każde forum bankowo-finansowe wydaje mi się dobre, żeby móc się podzielić tragiczną jakością obsługi przez jeden z banków. Nie było moim celem się żalić, a ostrzec innych chętnych przez tym nieprofesjonalnym bankiem. To jest zresztą moja jak widać, jedyna linia obrony na którą mogę sobie pozwolić. Bardzo Panom dziękuję za dyskusję.
Niezależnie od bankowych procedur wydaje mi się niedorzeczne potwierdzić błąd już w dniu zgłoszenia, a i tak nie zwracać ich przez 15 dni, lub więcej... bo kiedy je dostanę - nie wiem.


Szanowna Pani Jowito,
Nikt z nas nie chciał Pani urazić w żaden sposób na tym Forum. Rozumiemy, że nie podpisała Pani umowy a środki zostały pobrane z Pani konta. Proszę wziąść pod uwagę fakt, że był to błąd systemu, który pobrał składkę z nieaktywnego konta i przekazła ją do Skandi. Bank cały czas wyjaśnia Pani sprawę.


skoro był to błąd systemu banku to jest to wina banku, który powinien zwrócić należne klientowi pieniądze a potem dopiero wyjaśniać całą sprawę ze Skandią. Tym bardziej, że wasza klientka, z waszej winy była pozbawiona swoich pieniędzy, które musiała pożyczać od znajomych.

konto usunięte

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Przemysław Szymczak:
skoro był to błąd systemu banku to jest to wina banku, który powinien zwrócić należne klientowi pieniądze a potem dopiero wyjaśniać całą sprawę ze Skandią. Tym bardziej, że wasza klientka, z waszej winy była pozbawiona swoich pieniędzy, które musiała pożyczać od znajomych.

Powiedział starszy specjalista ds. windykacji :) --> właściwa osoba we właściwym miejscu.
Hanna Wójcik

Hanna Wójcik Ekspert ds
windykacji

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

Przemysław Szymczak:
skoro był to błąd systemu banku to jest to wina banku, który powinien zwrócić należne klientowi pieniądze a potem dopiero wyjaśniać całą sprawę ze Skandią. Tym bardziej, że wasza klientka, z waszej winy była pozbawiona swoich pieniędzy, które musiała pożyczać od znajomych.
a kto miałby niby oddać te kasę? pani Jadzia czy pan Zdzisiek? człowieku, w banku są przepisy i nikt z własnej kieszeni nie będzie wyciągał, żeby oddać klientce za błąd systemu, to nie błąd kasjera, że źle wydał czy przeliczył... te pieniądze pewnie będą zwrócone, ale to są formalności i w zwiazku z tym czas... klientka do banku, bank do skandii, skandia do banku, bank klientce...
a twierdzenie autorki wątku "IDEA BANK kradnie pieniądze swoich Klientów! " to pomówienie (przestępstwo z art. 212 kk)...Hanna Wójcik edytował(a) ten post dnia 06.07.11 o godzinie 20:03
Radosław Michał K.

Radosław Michał K. właściciel, Radosław
Kozłowski

Temat: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich Klientów

w banku pracują ludzie i to oni wprowadzaja dane to nie system się myli a ludzie wprowadzając dane chyba że system jest zd....ny ale to mało prawdopodobne. Wiec to ludzie się myla i powinni za to odpowiadać ale przed instytucja w ktorej pracuja zgadzam się z tym że w banku są procedury i należy zgodnie z nimi postępować!

Następna dyskusja:

Idea Bank - praca




Wyślij zaproszenie do