Temat: Błąd banku w przelewach - odszkodowanie

Witam Państwa,
W pewnym banku w którym posiadam konto osobiste miała miejsce bardzo dziwna sytuacja a mianowicie, pewna kobieta o tym samym imieniu i nazwisku co moje przyszła do oddziału banku zrealizować opłaty których łączna suma wyniosła około 1600zł, problem w tym, że jej opłaty zostały zrealizowane z mojego rachunku, z moich środków. Zawiodła prawdopodobnie jedna z pracownic banku która zleciła przelew tylko w oparciu o imię i nazwisko, które jak już wspomniałam było takie samo. W przeciągu kilku dni błąd został naprawiony w postaci zwrotu na konto błędnie pobranej kwoty. Taka sytuacja kategorycznie nie powinna mieć miejsca zatem moje pytanie brzmi - czy mam prawo w tej sytuacji ubiegać się o jakieś odszkodowanie czy zadość uczynienie ze strony banku? Sprawa została tak naprawdę załatwiona ,,po cichu"", między mną a pracownicami banku i zastanawiam się czy pchać to dalej i walczyć o jakąś rekompensatę.