Michał Rybkowski

Michał Rybkowski Research Manager,
UPC

Temat: nowy pomiar mediów

akuku
był ktoś wczoraj na tej prezentacji? co o tym sądzicie?

http://news.mediarun.pl/news/id/23387
Krzysztof Szczerbacz

Krzysztof Szczerbacz Senior Project
Manager, ARC Rynek i
Opinia

Temat: nowy pomiar mediów

Takie badania maja szanse funkcjonowac tylko w przypadku jesli beda standardem - powszechnie wykorzystywanym przez rynek. Mam jednak watpliwosci, czy media zgodza sie uznac to badanie za standard:
1. Hegemonia telewizji moze zostac naruszona.
2. Trudna rekrutacja respondentow o wyzszym statusie.
3. Brak mozliwosci porownania wszystkich mediow (brak outdooru).
Katarzyna P.

Katarzyna P. Insights Manager,
Kompania Piwowarska

Temat: nowy pomiar mediów

Ja bylam :) Myslalam, ze to bedzie powtorzenie projektow z zamierzchlej przeszlosci, gdzie dane zakupowe beda brane ze scanningow a nie z deklaracji, szczegolnie ze GfK ma panel (?).
Przy miesiecznym pomiarze na N=1000 dla niektorych kategorii (patrz moja) troche za mala liczebnosc.
To takie uwagi na goraco.

Krzysiek, akurat co o respondentow - przyjeto ciekawy sposob motywowania zarowno ich jak i rekruterow - za ilosc dni, kiedy wykorzystywano urzadzenie nadawcze, ale i tak trzeba zachowac pewne minimum (uzywanie przez 24 dni / 28 okresu badawczego).

Brak outdooru - faktycznie, no ale tego nie ma juz jak ujac :) Masz jakies propozycje?

Za pol roku bedziemy mogli poczekac na opinie pierwszych wlascicieli wynikow, moze uchyla rabka tajemnicy :)
Krzysztof Szczerbacz

Krzysztof Szczerbacz Senior Project
Manager, ARC Rynek i
Opinia

Temat: nowy pomiar mediów

Kasiu, moja propozycja to wczepienie GPS-ow do tych urzadzen. Przynajmniej bedzie mozna ocenic natezenie ruchu w kazdym z miejsc.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nowy pomiar mediów

wiedziałam,że w końcu dojdzie do wszczepienia :)
Łukasz Balcerzak

Łukasz Balcerzak Graphic Designer /
Junior Front-end
developer

Temat: nowy pomiar mediów

No proszę, z tym gps'em to nie głupi pomysł... wrecz bardzo dobry, aż dziwne, ze GfK o tym nie pomyślało, albo pomyślało i odrzuciło... a może z innych względów, who knows.

Gps w tych odbiornikach to byłby świetny pomysł do badania natężenia ruchu, co w jakimś stopniu można byłoby przełożyć na konsumpcję outdooru.
Krzysztof Szczerbacz

Krzysztof Szczerbacz Senior Project
Manager, ARC Rynek i
Opinia

Temat: nowy pomiar mediów

I tak zrodziloby sie nam badanie monomedialne... Jednak wszystkie media powinny brac udzial w tym przedsiewzieciu, aby takie badanie bylo standardem. A szczerze powiem, ze watpie, by do tego doszlo...

konto usunięte

Temat: nowy pomiar mediów

z tym gps to wcale nie jest takie proste... niestety próby takiego pomiaru pokazują, że sygnał nierzadko ginie i brak jest potem wielu odczytów. Ponadto w otoczeniu dużych budynków sygnał się rozstrzela i trudno określić dokładne położenie (a więc w dużych miastach gdzie najwięcej jest outdooru)

ukłony
ed

Następna dyskusja:

Pomiar stanu zdrowia




Wyślij zaproszenie do