![Ilona Nowak](https://static.goldenline.pl/user_photo/208/user_2413008_48b505_basic.jpg)
Ilona
Nowak
Badania
konsumenckie,
analiza sensoryczna,
kontrola jakości
Temat: Błędne/niekompletne dane w ankiecie- co z nimi robić?
Co powinniśmy zrobić z ankietą która:A) jest niekompletna, np. respondent pominął pytanie nr 4 (wtedy na 100 respondentów mam tylko 99 odp na pytanie 4 a na pozostałe 100)?
B)Ankietowany nie zrozumiał pytania i udzielił nielogicznej odpowiedzi (np. Jak oceniasz hasło kampanii marketowej "Witaj szkoło"? Respondent ocenia Negatywnie- uzasadnienie? "Nie lubię szkoły, słowo szkoła źle mi się kojarzy")
C)udzielił negatywnych odpowiedzi w pytaniach zamkniętych, natomiast w pytaniach otwartych zaprzeczył swojej poprzedniej ocenie udzielając pozytywnych opinii (Pytanie. Czy respondent pomylił skalę czy rzeczywiście tak oceniał? jak do tego dojść?)