Ewa
Pach
Analityk danych CRM,
Grupa mtp
Temat: MYSTERY CALLING
Pozyskaj nowych oraz zachowaj stałych Klientów dzięki profesjonalnemu badaniu Mystery Calling!Zbadaj faktyczną jakość funkcjonowania komunikacji z klientem w zakresie procesów obsługi i sprzedaży przez CC oraz kanały komunikacji on-line
Z badań wynika, że powodem straty Klienta w 70% sytuacji jest nieodpowiednia obsługa!
Temu zjawisku można zapobiec stosując:
Mystery Calling
Mystery E-mailing
Mystery calling oferowany przez Grupę Marketingową TAI w ramach marki Target Marketing to profesjonalny autorski system audytu zewnętrznego pozwalający na zbadanie nie tylko kluczowych wskaźników efektywności, ale także szeregu innych elementów wpływających na wydźwięk i efekt kontaktu, takich jak m.in.:
wrażenia i odczucia dzwoniącego po kontakcie,
nastawienie do firmy, produktu,
zadowolenie z procesu obsługi,
ocena zaangażowania konsultanta, który przeprowadzał kontakt.
Badania są przeprowadzane w drodze wywiadów telefonicznych z respondentem przez profesjonalnych, niezależnych od firmy zlecającej audytorów i przy użyciu nowoczesnych technologii – dzięki temu ryzyko demaskacji jest minimalne. Projekty obejmują zarówno badanie ruchu przychodzącego jak i wychodzącego oraz kanałów komunikacji internetowej – formularze on-line, e-maile, webchaty etc.
Działania jakie oferujemy to świetny sposób aby zapobiec stracie Klientów, zapewnić większą konwersję projektów sprzedażowych oraz budować pozytywny wizerunek marki i firmy. Pozwalają także pozyskać informacje, dzięki którym możliwa będzie modyfikacja procesów zachodzących w firmie mająca na celu podniesienie jakości komunikacji oraz zwiększenie zadowolenia klientów. Mystery Calling często ujawnia punkty krytyczne, które powodują, że nie jest uzyskiwany rezultat jaki zakłada projekt. Poza przeprowadzeniem badania oferujemy profesjonalna analizę sytuacji i sugerujemy kroki naprawcze służące do korekty procesów oraz działań związanych ze szkoleniem oraz treningiem pracowników.
Zalety metody badawczej TAI
szybkość realizacji,
możliwość natychmiastowego uzyskania wyników po zakończeniu przeprowadzania wywiadów,
profesjonalna, przeszkolona kadra audytorska z wieloletnim doświadczeniem w CC,
dwupoziomowa kontrola działań audytorskich (każda rozmowa jest oceniana przez 2 audytorów w celu zapewnienia maksymalnie obiektywnej oceny)
optymalizowane koszty badania, możliwość działania na niewielkich próbach w projekcie pilotażowym,
możliwość uzyskania analizy wyników wraz z programem naprawczym,
dyskrecja i minimalizacja ryzyka demaskacji podczas badania,
profesjonalny nadzór nad projektami ze strony wykwalifikowanej kadry kierowniczej.
PAMIĘTAJ: Z badań wynika, że zadowolony Klient poinformuje o tym fakcie 8 znajomych, a niezadowolony aż 18.
Serwis Targetmarketing.pl oferuje również profesjonalne badania CATI pozwalające zidentyfikować sfery biznesu, które należy usprawnić lub zmienić:
Badania satysfakcji klienta - diagnozują poziom zadowolenia klienta/kontrahenta i wskazują obszary wymagające zmian. Prowadzone w oparciu o nowoczesne techniki badawcze, wykorzystujące profesjonalną wiedzę z zakresu psychologii biznesu oraz statystyki i analityki badawczej. Systematyczny monitoring satysfakcji wypełnia lukę informacyjną związaną z postrzeganiem firmy i faktyczną pozycją przetargową oferty. Proces obsługi, jakość dostarczanych produktów lub usług, poziom zadowolenia klientów, ocena kontaktów i wreszcie opinia, jaką odbiorcy dysponują w związku z naszym biznesem, są niezwykle ważne.
Badania rozpoznawalności marki lub produktu - dostarczają informacji, jak badana marka jest postrzegana, jak wypada na tle konkurencji, jak określone działania marketingowe wpływają na jej rozpoznawalność. Mierzymy zarówno znajomość spontaniczną (odsetek osób wymieniających daną markę bez pomocy ankietera), jak i znajomość wspomaganą (odsetek respondentów wskazujących markę z listy marek znanych w danej branży). Odpowiednie przygotowanie badania pozwala także wskazać Top of Mind (procent osób wymieniających markę spontanicznie jako pierwszą)
Badania ewaluacyjne - niezmiernie ważne jest, by pełne wdrażanie zmian, procedur, uruchamianie nowych projektów czy długofalowych strategii było połączone z momentem oceny powodzenia danego przedsięwzięcia - sprawdzeniem, czy założony plan został zrealizowany. Etap ewaluacji pozwala na efektywne zarządzanie postępem prac, modyfikację założeń lub sposobów osiągania celu. Badania ewaluacyjne są nieocenionym źródłem informacji zwrotnych na temat efektywności działań, trafności, ocenianej użyteczności i dostosowaniu do potrzeb uczestników programu (np. szkoleń) oraz skuteczności zastosowanych metod.
Zapraszam do współpracy!
Ewa Skała
DANE KONTAKTOWE:
tel.: 61 6645744
e-mail: eskala@tai.pl
http://targetmarketing.pl