Temat: ARANŻACJA BIURA
Aliona Pazniak:
Asiu, moim zdaniem za mało informacji podałaś.
a no masz rację, za mało
Agencja muzyczna, powiadasz.OK.
Ale czym dokładnie się zajmuje,
wynajmuje zespoły muzyczne
jaki gatunek muzyki dominuje,
gatunek każdy
http://muzycy.com - zapraszam
jakich ma klientów (i czy w ogóle ci klienci będą mieli wstęp do tegoż biura, czy to ma być gabinet dla pracownika i tylko dla niego)?
każdy klient jest mile widziany, najczęściej jednak jest to przyszła para młoda, która potrzebuje na wesele zespołu.
Ale jest taki wybór, że każdy tu coś znajdzie.
tam jest niestety tylko miejsce na pracownika, pomieszczenie w którym była kiedyś kuchnia można przekształcić raczej jedynie na zaplecze. Spotkania będą u klienta, u nas mogą być pewnie sporadyczne wizyty.
Będzie to miejsce pracy dla Asystentki, dla pracownika biurowego.
Jaki jest metraż, czy są okna (ile)?
z tymi oknami jest taki problem, że są na całą ściane zewnętrzną, myślałam nad pionową roletą tu, bo chyba nic więcej nie będę mogła zrobić, tu nie wchodzą za duże pieniądze w aranżację. Dalej okien nie ma, to są jedyne. Chyba, że właściciel zgodzi się to zmienić diametralnie.
na pierwsze pomieszczenie przypada chyba 20 m2, na drugie troszkę mniej (widziałam to miejsce tylko raz), jest to wysokie pomieszczenie.
Ile dokładnie jest pomieszczeń do remontu?
2 + wc
czepiam się niemiłosiernie, wiem, ale to są istotne szczegóły :)
z tych informacji, co podałaś wynika tylko, że pomieszczenie jest małe (wymiary!), niestandardowe i ma być funkcjonalne..
jest niestandardowe i powinno być funkcjonalne.
dziękuję za te pytania.
Dowiedziałam się dziś, że dopiero za 2 tyg będzie możliwe zrobienie coś z tym lokalem. Muszę najpierw porobić zdjęcia i zorientować ile on chce wydać na aranżacje lokalu.