Marta Dragon (Ostrowska)

Marta Dragon
(Ostrowska)
Grupa Spotkanie,
analiza transakcyjna
jako narzędzie
prac...

Temat: Szkoła Analizy Transakcyjnej w Poznaniu 19 edycja -...

Zapraszamy do udziału w zajęciach prowadzonych przez naszych trenerów:
- Szkoły Analizy Transakcyjnej 19 edycja - szczegółowe informacje: http://analizatransakcyjna.org
Szkoła Analizy Transakcyjnej skierowana jest do osób pragnących rozwinąć się osobiście oraz poszerzyć kompetencje zawodowe. Zdobyta wiedza, umiejętności oraz doświadczenie może posłużyć, jako narzędzie do pracy zawodowej
w obszarach: pomoc grupowa i indywidualna, szkolnictwo, edukacja i inne. Wielu uczestników, korzystając ze zdobytej wiedzy, przebudowuje i zmienia ważne w ich życiu osobistym relacje.
Dla kogo:
Szkoła Analizy Transakcyjnej jest to program skierowany do:
 trenerów praktyków
 psychologów i pedagogów szkolnych
 terapeutów
 pracowników pomocy społecznej
 kuratorów sądowych
 nauczycieli
 studentów kierunków humanistycznych
 wszystkich osób, które pracują z ludźmi
 dla tych, których sukces w pracy zawodowej jest zależny od jakości relacji międzyludzkich
Korzyści:
Dzięki udziałowi w tym programie:
• zdiagnozujesz siebie, mechanizmy swoich zachowań i własne sposoby komunikacji,
• będziesz świadomie budował swoje relacje zawodowe i osobiste,
• rozpoznasz i rozwiniesz własne zasoby w pracy zawodowej,
• poznasz mechanizmy powodujące określone rodzaje zachowań u dzieci i dorosłych,
• poznasz reguły komunikacji i ich związek ze stanami Ja oraz nauczysz się dostosowania sposobu komunikacji do możliwości i potrzeb rozmówcy,
• zdobędziesz narzędzia do diagnozy i interwencji,
• uzyskasz wsparcie uczestników i trenerów,
• będziesz mógł zdobyć certyfikat 101 z Analizy Transakcyjnej (zgodny z założeniami European Association of Transactional Analysis EATA).

Program:
MODUŁ 1: SZKOLENIE 101
MODUŁ 2: WPROWADZENIE DO AT I MODEL FUNKCJONALNY
MODUŁ 3: MODEL STRUKTURALNY I TRANSAKCJE
MODUŁ 4: ZNAKI ROZPOZNANIA, NIEROZPOZNANIA I STRUKTURALIZACJA CZASU
MODUŁ 5: GRY PSYCHOLOGICZNE
MODUŁ 6: POZYCJE ŻYCIOWE I SKRYPT
MODUŁ 7: AUTONOMIA

Zakres merytoryczny Szkoły Analizy Transakcyjnej:
• Założenia i źródła koncepcji Analizy Transakcyjnej.
• Możliwości zastosowania Analizy Transakcyjnej w praktyce.
• Analiza stanów JA - model funkcjonalny, model strukturalny i patologia stanów JA.
• Strukturalizacja czasu.
• Rodzaje oraz kolekcjonowanie znaków rozpoznania.
• Zasady komunikacji w Analizie Transakcyjnej.
• Analiza transakcji, pojęcie transakcji oraz ich rodzaje.
• Nierozpoznania i zachowania pasywne.
• Pozycje życiowe.
• Problematyka emocji w Analizie Transakcyjnej.
• Gry transakcyjne - znaczenie i funkcje gier, trójkąt dramatyczny, klasyfikacja gier wg Bene’a, sposoby wychodzenia z gier, analiza gier za pomocą formuły gry, biblioteka gier.
• Kształtowanie się skryptu i konskryptu, klasyfikacja i rozpoznawanie zakazów i nakazów.
• Scenariusz życiowy - przyzwolenia, programy, matryca skryptu wg Steiner’a, klasyfikacja skryptu wg Berne’a, klasyfikacja skryptu wg Stainer’a.
• Pojęcie autonomii w Analizie Transakcyjnej.

Zapisy: tel. 606 42 42 00 lub 61 657 09 77, mailowo: spotkanie@spotkanie.edu.pl

Zapraszamy :)
Marta Dragon (Ostrowska)

Marta Dragon
(Ostrowska)
Grupa Spotkanie,
analiza transakcyjna
jako narzędzie
prac...

Temat: Szkoła Analizy Transakcyjnej w Poznaniu 19 edycja -...

Zapraszamy do udziału w zajęciach prowadzonych przez naszych trenerów:
- Szkoły Analizy Transakcyjnej 19 edycja - szczegółowe informacje: http://analizatransakcyjna.org
Szkoła Analizy Transakcyjnej skierowana jest do osób pragnących rozwinąć się osobiście oraz poszerzyć kompetencje zawodowe. Zdobyta wiedza, umiejętności oraz doświadczenie może posłużyć, jako narzędzie do pracy zawodowej
w obszarach: pomoc grupowa i indywidualna, szkolnictwo, edukacja i inne. Wielu uczestników, korzystając ze zdobytej wiedzy, przebudowuje i zmienia ważne w ich życiu osobistym relacje.
Dla kogo:
Szkoła Analizy Transakcyjnej jest to program skierowany do:
 trenerów praktyków
 psychologów i pedagogów szkolnych
 terapeutów
 pracowników pomocy społecznej
 kuratorów sądowych
 nauczycieli
 studentów kierunków humanistycznych
 wszystkich osób, które pracują z ludźmi
 dla tych, których sukces w pracy zawodowej jest zależny od jakości relacji międzyludzkich
Korzyści:
Dzięki udziałowi w tym programie:
• zdiagnozujesz siebie, mechanizmy swoich zachowań i własne sposoby komunikacji,
• będziesz świadomie budował swoje relacje zawodowe i osobiste,
• rozpoznasz i rozwiniesz własne zasoby w pracy zawodowej,
• poznasz mechanizmy powodujące określone rodzaje zachowań u dzieci i dorosłych,
• poznasz reguły komunikacji i ich związek ze stanami Ja oraz nauczysz się dostosowania sposobu komunikacji do możliwości i potrzeb rozmówcy,
• zdobędziesz narzędzia do diagnozy i interwencji,
• uzyskasz wsparcie uczestników i trenerów,
• będziesz mógł zdobyć certyfikat 101 z Analizy Transakcyjnej (zgodny z założeniami European Association of Transactional Analysis EATA).

Program:
MODUŁ 1: SZKOLENIE 101
MODUŁ 2: WPROWADZENIE DO AT I MODEL FUNKCJONALNY
MODUŁ 3: MODEL STRUKTURALNY I TRANSAKCJE
MODUŁ 4: ZNAKI ROZPOZNANIA, NIEROZPOZNANIA I STRUKTURALIZACJA CZASU
MODUŁ 5: GRY PSYCHOLOGICZNE
MODUŁ 6: POZYCJE ŻYCIOWE I SKRYPT
MODUŁ 7: AUTONOMIA

Zakres merytoryczny Szkoły Analizy Transakcyjnej:
• Założenia i źródła koncepcji Analizy Transakcyjnej.
• Możliwości zastosowania Analizy Transakcyjnej w praktyce.
• Analiza stanów JA - model funkcjonalny, model strukturalny i patologia stanów JA.
• Strukturalizacja czasu.
• Rodzaje oraz kolekcjonowanie znaków rozpoznania.
• Zasady komunikacji w Analizie Transakcyjnej.
• Analiza transakcji, pojęcie transakcji oraz ich rodzaje.
• Nierozpoznania i zachowania pasywne.
• Pozycje życiowe.
• Problematyka emocji w Analizie Transakcyjnej.
• Gry transakcyjne - znaczenie i funkcje gier, trójkąt dramatyczny, klasyfikacja gier wg Bene’a, sposoby wychodzenia z gier, analiza gier za pomocą formuły gry, biblioteka gier.
• Kształtowanie się skryptu i konskryptu, klasyfikacja i rozpoznawanie zakazów i nakazów.
• Scenariusz życiowy - przyzwolenia, programy, matryca skryptu wg Steiner’a, klasyfikacja skryptu wg Berne’a, klasyfikacja skryptu wg Stainer’a.
• Pojęcie autonomii w Analizie Transakcyjnej.

Zapisy: tel. 606 42 42 00 lub 61 657 09 77, mailowo: spotkanie@spotkanie.edu.pl

Zapraszamy :)
Andrzej K.

Andrzej K. Praca z pasją HR

Temat: Szkoła Analizy Transakcyjnej w Poznaniu 19 edycja -...

Czym się różni pierwsze ogłoszenie od drugiego ?



Wyślij zaproszenie do