konto usunięte
Temat: W Twojej skrzynce odbiorczej czeka na Ciebie 92...
W dniu 19 marca 2011 roku odbędzie się konferencja „Zaloguj się do sukcesu – skuteczna promocja w mediach społecznościowych”, organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej „Moderator”. Podczas niej swoim doświadczeniem podzielą się najlepsi teoretycy i praktycy z branży marketingowej.Celem konferencji jest przybliżenie studentom i osobom rozpoczynającym własny biznes narzędzi, które mogą zostać użyte w celu wypromowania się w social media. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o tym, jak stworzyć strategię działania w mediach społecznościowych, wypromować event lub własną osobę oraz dopasować metody mierzenia efektywności działań marketingowych do swoich potrzeb. Ponadto przyjrzą się ewolucji komunikacji w Internecie i przeanalizują zjawiska, które mogą okazać się ważne w najbliższej przyszłości.
Wśród zaproszonych specjalistów są m. in.: Szymon Sikorski – Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations; Małgorzata Nieciecka - New Media & Marketing Expert, Business Partner Xevin-Consulting; Artur Kurasiński - założyciel agencji konsultingowo-kreatywnej nastawionej na działania w obszarze nowych mediów - Revolver.pl.
Dołożymy wszelkich starań, aby dzięki prelekcjom znakomitych gości ujrzeli Państwo media społecznościowe takimi, jakie są - jako unikalne i efektywne narzędzie promocji, którego wykorzystania warto się nauczyć – mówi Kamila Bilska, Prezes Zarządu SKNPE ‘Moderator’.
Przybyli goście będą mogli się tego dowiedzieć od godziny 09:30 w auli Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ulicy Stawki 5/7, kiedy to spotkają się ze specjalistami z dziedziny psychologii, public relations i reklamy.
Program konferencji i szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: http://zalogujsiedosukcesu.tk
oraz w portalu społecznościowym: http://facebook.com/ZalogujSieDoSukcesu.
Konferencja „Zaloguj się do sukcesu” jest kontynuacją działań SKNPE „Moderator”, które pokazują, jaki potencjał kryje się w nowych mediach. Organizowane przez “Moderatora” konferencje są źródłem praktycznej wiedzy na temat tego, w jaki sposób wykorzystywać szanse, które owe media dają. W poprzednich latach były to konferencje: „KonSUMent w sieci”, ”Dni Reklamy”, „PR w polityce”, „PR w biznesie” oraz zeszłoroczna „BezCenna Promocja”. Każda z nich cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i przyciągnęła dużą liczbę studentów i pracowników naukowych.