Adam Bednarski HR Manager, Tokeo
Temat: Zaproszenie do projektu
Nowopowstały start-up internetowy poszukuje osoby na stanowisko PRODUCT OWNER odpowiedzialnej za zarządzanie wdrożeniem produktu.1. Jakie cechy i umiejętności powinieneś posiadać?
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Doświadczenie w procesie zakupowym, outsourcingu oprogramowania lub usług;
- Doświadczenie we wdrożeniach internetowych typu: live-chat, live-streaming;
- Doświadczenie w kierowaniu projektami;
- Zrozumienie procesu i praktyka w metodyce Agile, Scrum;
- Umiejętność zarządzania planem finansowym;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Komunikatywność.
2. Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Współtworzenie i dotrzymywanie uzgodnionych wspólnie celów w zakresie specyfikacji, jakości, kosztu oraz czasu wdrożenia produktu;
- Stworzenie szczegółowej specyfikacji produktu w oparciu o uzgodnione założenia;
- Zarządzanie procesem tworzenia produktu w modelu outsourcingowym (przeprowadzanie procesów zakupowych w zakresie wyboru dostawcy, odpowiednia alokacja zasobów finansowych i osobowych względem uzgodnionego czasu wdrożenia);
- Zarządzanie procesem utrzymania infrastruktury technicznej oraz bezpieczeństwa produktu;
- Dbanie o ciągły rozwój produktu.
3. Co dostaniesz w zamian za zaangażowanie i swoją pracę?
- Możliwość stworzenia atrakcyjnego produktu od podstaw, aż po wdrożenie na rynek;
- Atrakcyjne i przejrzyste warunki zatrudnienia (umowa o pracę) ;
- Przebywanie w młodym i dynamicznym zespole;
- Możliwość samorozwoju i powiększania własnych kwalifikacji.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listów motywacyjnych wraz z dopisaniem klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 (Dz. U. Nr 133 poz. 883)” , na adres: rekrutacja@tokeo.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi osobami.