konto usunięte

Temat: Zasady licytacji przy kierowaniu na miejsca docelowe

Czy ktoś może zarzucić jakimś linkiem, w którym opisany jest dokładnie algorytm licytacji przy kierowaniu reklam na miejsca docelowe?

Chciałbym otrzymać kompetentną informację, w jaki sposób wyświetlają się reklamy (na przykład graficzne) w momencie, gdy kieruję je na miejsca docelowe. Czy jeśli np. na jednej witrynie chce się reklamować kilku reklamodawców, to czy jedynym wskaźnikiem, kto zajmie wolne miejsce jest stawka? Czy coś jeszcze o tym decyduje (np. CTR)?
Milena Kuder

Milena Kuder Account Manager,
Studiotg

Temat: Zasady licytacji przy kierowaniu na miejsca docelowe

w Centrum Pomocy AdWords jest to dobrze opisane, wpisz: ranking reklam. CTR też ma znaczenie

konto usunięte

Temat: Zasady licytacji przy kierowaniu na miejsca docelowe

Milena Mroczkowska:
CTR też ma znaczenie

Nie w przypadku modelu CPM.
Jakość strony docelowej będzie tu ważnym czynnikiem.Marcin Wyszyński edytował(a) ten post dnia 28.05.09 o godzinie 10:41

konto usunięte

Temat: Zasady licytacji przy kierowaniu na miejsca docelowe

OK, czyli generalnie przy kierowaniu na miejsca docelowe i rozliczaniu:

a) CPC - wpływ ma stawka i CTR
b) CPM - pływ ma stawka, strona docelowa i CTR

Chyba już wszystko wiem ;)

konto usunięte

Temat: Zasady licytacji przy kierowaniu na miejsca docelowe

Tomasz Kapica:
OK, czyli generalnie przy kierowaniu na miejsca docelowe i rozliczaniu:
a) CPC - wpływ ma stawka i CTR
b) CPM - pływ ma stawka, strona docelowa i CTR

Nie.

a) CPC - wpływ ma stawka, strona docelowa i CTR
b) CPM - wpływ ma stawka i strona docelowa

Następna dyskusja:

Reklama kierowana na miejsc...




Wyślij zaproszenie do