Temat: Prowadzić dalej czy oddać kampanie ? Komu ?
Grzegorz a ja bym tak tego nie oceniał.
Sprzęt sportowy - pytanie więc jaki i jak często kupowany, jak drogi, jak prestiżowy.
Może to sprzęt do drogiego sportu, a może sprzedaż standardowego sprzętu.
CPC nie koniecznie jest wysokie. Można prowadzić kampanie zasięgowe przy bardzo niskim CPC, jednak wzrost konkurencyjności powoduje znaczny wzros CPC.
Np. Hosting jechanie z CPC niższym niż 0,50 na to słowo kluczowe mija sie z celem, szukanie nisz? mozna owszem by rozbudowac zasięg i ewentualnie zmniejszyć CPC - nie zawsze jednak będzie temu towarzyszył wzrost konwersji.
Co do konwersji tutaj także ciężko jest ocenić nie znajać dokładnie produktu. Być może jest wyjątkowo niszowy, może oferta nie jest tak ciekawa a może jeszcze słowa kluczowe nie są dobrane najlepiej.
Więc wydawać się może, że kampania nie jest zrobiona dobrze, jednak wskaźnik CTR sugeruje coś innego.
Może produkt jest tak drogi i tak mało kupowany, że konwersja na tym poziomie generuje odpowiedni zysk.
Ciężko wypowiedzieć się na temat skuteczności kampani znająć tego typu informacje.
CTR OK
Konwersja - zależy jaka branża i jaka jest oferta sklepu. Nie zawsze kampania adwords decyduje o wysokiej konwersji.
CPC - dużo, mało zależy od branży.
Pozdrawiam
Mariusz