Wojciech
Skotnicki
SEO / SEM dla
sklepów
internetowych
Temat: Powakacyjny sajgon czy kurs franka? Lekki offtop -...
Tak sobie siedzę czasem i myślę ;)No i widzę, że stawki CPC w górę, to jedno. Normalne - powakacyjny powrót reklamodawców serwujących co sie da tylko reklamożercom.
Ale z jednej strony można wykorzystywać górki wyszukiwań, i mieć dużo wejśc na stony, no i co...
Licha sprzedaz jakas. Parametry wejśc z AdWords pozytywne, wrecz wysmienite, to nie nalot jakis z wielkim wsp. odrzucen ale... zakupów brak. Drastycznie gorzej niz w wakacje.
No i tak sobie mysle - kryzys dopadl konsumentów - chcieliby, ale tylko ogladaja. Dzieci do szkoly trzeba posklac. Kredyt za wakacje splacic przed bozym narodzeniem.
No i Franek, drogi Franek ;) Konsumenci pokupowali mieszkania, samochody i inne duze wydatki poczynili kredytujac sie. Jak podaje TV - 700 tysiecy jest "w klopocie". To blisko 10% (jak dobrze kojarze cyfry) tych, co pracuja, zarabiaja i generuja jakis przychod dla wszystkich.
Czy stad krach w sprzedazy?
Obserwujecie cos podobnego u siebie? Wiecej kasy w AdWords, a mniej sprzedazy w branzach zwiazanych z dobrami konsumenckimi ale nie takimi po 5 zlotych, tylko po pareset.