Radek Rzążewski Właściciel, ARCHE
Temat: System mailingowy "tickety"
Chodzi mi o system przesyłania maili tj jest zastosowany w np. nazwa.pl, eset.pl, allegro innych firmach. Chodzi o wysyłkę informacji zwrotnych (automatów) i innych rozszerzeń. Wiem, że można to zrobić za pomocą autorespondera, ale chodzi mi o przyznawanie ticketówDobrze byłoby gdyby mail, który zawiera jakieś słowa, klucze np. "firewall" "system informatyczny" trafiał na daną skrzynkę mailową ustanawiając automatycznie odpowiedź w stylu:
Ticket#: 1111111111] RE: Pytanie do Allegro B [...]
all headers
Witamy,
Dziękujemy za kontakt z obsługą Użytkowników Allegro. Ta wiadomość jest generowana automatycznie i oznacza, że przed chwilą otrzymaliśmy e-mail od Ciebie.
Na pewno zależy Ci na szybkiej reakcji, dlatego nasz konsultant postara się odpowiedzieć w najbliższym czasie (na ogół nie dłuższym niż 48-72 godzin).
Treść Twojego pytania: "