konto usunięte
Temat: PO CHOLERĘ NAM GIMNAZJA ?
Musimy sobie i inym odpowiedzieć na to pytanie. Drazliwe jak cholera, istotne, bo na fali gorszących, kryminalnych wydarzeń. Stworzono gimnazja w ramach reformy samorządowej,chwalono się nimi,jakby były odkryciem na miarę noblowskiej premii. Potem pan Mirosław Handke ummilkł i zaniknął. Giertych -miał on pomysła : zero tolerancji, montoring, zasieki i godzina policyjna. A także zero uprawnień perswazyjnych dla pedagogów. Rezultat ? Około 70 mln zł wydanych na monitoring szkół, wszystko z kieszeni podatnika i wciąż powstające w pobliżu szkół punkty dystrybucji dopalaczy. Do dorobku gimnazjów zaliczyć należy też : pospieszną, oralno-waginalno-analną edukację seksualną, ekspresowe kursy w przemocy, terrorze,dystrybucji narkotyków i pornografii, modzie,trendach, i antykulturze,edukacja chamstwa, pochwała przemocy,nowobogactwa, upowszechnianie postaw aspołecznych i pogardy wobec belfrów, sorry - nauczycieli, którzy w większości, boją się w tych "Szkołach" pracować. Jak już się między nimi trafi chojrak taki, albo idealista i każe gówniarze zmienić odzienie na mniej wyzywające, zmazać tandetny makijaż z tępej gęby, chować pępek z wpiętym kolcem, to za kwadrans ląduje w szkole mamuśka z mordą odtąd do Sahary, gotowa oczy wydrapać, bo jej osobiste dziecko jest o.k. Jaki jest w Polsce dobór kadry pedagogicznej, że upadła ona tak nisko ? Nauczyciel,w myśl prawa, stał się funkcjonariuszem służby publicznej i chociaż tym samym rzekomo chroniony, g... ma do gadania. Można mu na lekcji nasikać do paprotki i nic specjalnego się nie dzieje.Czy model szkoły ośmioklasowej był aż tak zły, skoro gwarnantował pracę z tym samym dzieckiem od pierwszej ,do ostatniej klasy ?
Co Państwo na to ?