konto usunięte

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Paweł P.:
Dominik A.:
Paweł P.:
Czyli podsumowując. Lech Kaczyński był be bo Kryże był w PZPR. Komorowski jest OK mimo że Nałęcz był w PZPR?

Kaczyński był be bo był z niego mierny prezydent, nawet jeśli nie miał przeszłości komunistycznej.

"Kaczyński mierny prezydent był" i nie wdawajmy się w merytoryczne, warcholskie gadki dla reakcjonistów i prawicowych oszołomów. Jak wiadomo tak zwane samodzielne myślenie jest przereklamowane.
Panie kolego, tu bym byl ostrozny. Bo jak narazie jedyne argumenty jakie tu padly za wybitnoscia LK, to:
a)nie wchodzil w dupe ruskim
b)brak powiazan z komuna (choc to troche sliski temat nawet dla pisiakow)
c) gruzinska piosenka
d)nie kradl (co ukradli inni to w sumie tez Pan nie wie, ale na wszelki wyapadek Pan ten argument podniosl")

Jak to dla Pana jest obraz wybitnosci, to mnie Pan rozczarowal swoimi niskim oczekiwaniami.

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Dawid B.:
Jak to dla Pana jest obraz wybitnosci, to mnie Pan rozczarowal swoimi niskim oczekiwaniami.

Mógłbym się tu rozpisywać o tzw. polityce jagiellońskiej i międzymorzu ale to dla was za ciężki temat.

konto usunięte

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Paweł P.:
Dawid B.:
Jak to dla Pana jest obraz wybitnosci, to mnie Pan rozczarowal swoimi niskim oczekiwaniami.

Mógłbym się tu rozpisywać o tzw. polityce jagiellońskiej i międzymorzu ale to dla was za ciężki temat.
Moze lepiej faktycznie niech Pan nie pisze. Bo znowu Panu jakies bzdury wyjdą i bedzie Panu glupio.Po co to Panu?

P.S. Wie juz Pan co ukradl i komu Aleksander Kwasniewski?

konto usunięte

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Paweł P.:
Maciej Piechocki:
Paweł P.:
Maciej Piechocki:
Rzecz się ma całkiem podobnie z przynależnością do PZPR. U jednych fakt dawnej przynależności się marginalizuje, u innych odpowiednio silnie akcentuje.
Ciekawe, prawda?

Jak u Nałęcza (w PZPR w latach 1970–1990). Gdy inni się wypisywali on się zapisał no i wierny do końca. Sztandar wyprowadzić!

No i to jest właśnie ten zabawny sposób myslenia i licytowania się o to kto był o 5 minut dłużej w PZPR?

Nie o takie 5 minut. Zapisał się w 1970 roku. Coś Panu mówi ten rok?
No i trwał do końca. Do 1990 roku.

A teraz jest doradcą prezydenta.

Tak bardzo lubi Pan symbolikę dat?
A to bardzo proszę.

1976 rok - też niezbyt szczęśliwy w historii Polskim, prawda?
Wie Pan dlaczego Wojciech Jasiński zataił swoją przynależność do PZPR, która rozpoczęła się właśnie w tym roku?

1967 rok - powoli zaczynała się nagonka dla Żydów, ktorej kulminacją był marzec '68, prawda?
Jak Pan myśli, to przypadek, że Krzysztof Czabański właśnie wtedy przystąpił do PZPR?

Pokusi się Pan o jakieś sensowne wyjaśnienia?

P.S.
Będę łaskawy i nie będę Pana dręczył problemem sędziego Kryże.
Zrobili to już przedmówcy.Maciej Piechocki edytował(a) ten post dnia 15.07.11 o godzinie 15:13

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Dawid B.:
Mógłbym się tu rozpisywać o tzw. polityce jagiellońskiej i międzymorzu ale to dla was za ciężki temat.
Moze lepiej faktycznie niech Pan nie pisze. Bo znowu Panu jakies bzdury wyjdą i bedzie Panu glupio.Po co to Panu?

Podejrzewam, że nawet gdyby Pan zrozumiał to by się nie zgodziło ze światopoglądem.
P.S. Wie juz Pan co ukradl i komu Aleksander Kwasniewski?

Może to niech Pan wyliczy skąd ma cały majątek i jak mu to wyszło z pensji prezydenta. Oraz co robiła jego fundacja.
Ach, o fundacji Pan pewnie nie słyszał. Niewielu słyszało, tylko wpłacający.
No i jakieś niejasności z podatkami, kupnem willi w Kazimierzu itp. No ale wiadomo, że podatki są dla maluczkich.

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Dawid B.:

W ogóle zastanawia mnie jedna rzecz: PO było bardzo krytyczne w stosunku do SLD. Wiem bo byłem wyborcą PO w 2005 i interesowałem się. Krytykowali właśnie czego wy właśnie bronicie. Oczywiście tamto PO i tamta krytyka jest już zapomniana.
W 2005 nie uwierzyłbym ze wyborca PO stanie murem za Kwaśniewskim.

konto usunięte

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Dariusz Szul:
[...]
Macieju w PZPR był prawie cały naród, gdyż takie były czasy...
[...]

I zasadniczo z całą wypowiedzią się zgadzam, ale...

Szkoda, że dzisiaj jest ekipa, która za PRL siedziała cicho, lecz dzisiaj udaje naczelnych opozycjonistów Układu Warszawskiego, co to jakoby samodzielnie obalili system.
Dzisiaj publicznie rżną największych kombatantów całego dawnego RWPG.

Szkoda, że mniej więcej ta sama próbuje udawać, że tamte czasy takie nie były i właśnie oszukuje ludzi, że tylko oni byli cacy.

A efekty mamy jakie mamy - że na wielu forach pisowcy próbują przekonywać, że Kaczyński powołując się na Lenina w istocie cytował National Geographic, że choćby minimalnym związkiem z komuną skalali się "ci co chcieli" i takie tam inne duperel.
Lemingi pewnie i w to wierzą.

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Czyli jednym słowem Jasiński czy jak mu tam jest be? A Nałęcz?

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Maciej Piechocki:
Lemingi pewnie i w to wierzą.

Jedno za co was podziwiam to wymyślenie określenia "Leming". Pisowiec by na to nigdy nie wpadł.

konto usunięte

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Paweł P.:
Dawid B.:

W ogóle zastanawia mnie jedna rzecz: PO było bardzo krytyczne w stosunku do SLD. Wiem bo byłem wyborcą PO w 2005 i interesowałem się. Krytykowali właśnie czego wy właśnie bronicie. Oczywiście tamto PO i tamta krytyka jest już zapomniana.
W 2005 nie uwierzyłbym ze wyborca PO stanie murem za Kwaśniewskim.
Pan w ogole duzo rzeczy jeszcze nie wie jak widze. Tym bardziej zastanawia mnie fakt takiego wywyzszania sie na zasadzie ''i tak by Pan nie zrozumial;;.
Widzi Pan, jest duzo rzeczy, o ktorych ja wiem a Pan nie ma pojecia. Na odwrot pewnie tez. Ja natomiast nie uzywam tego jako argumentu w dyskusji na zasadzie ''wiem ale nie powiem''. Przeciwnie. Np. jak Pan Siedlecki, ktory podaje sie za ekonomiste, plecie bzdury w temacie kredytow, to ja uwazam za chcrescijanski obowiazek wytlumaczyc mu gdzie robi blad.
Pan natomiast jak narazie cos mowi o wielkosci Prezydenta na zasadzie, ze nie byl zwiazany z komuna i nie kradl. Po czym gdy prbje rozbic to Pana stwierdzenie na dwie czesci, wyglada to tak ze na jedna nie chce Pan odpowiedziec, a na druga nie umie.
Co do poparcia przez wyborcow PO dla SLD to popelnia Pan jeden zasadniczy blad.Moja dociekliwosc w temacie wynika raczej z tego, ze bardzo charaktersytyczne dla PiSu jest rzucanie oskarzen bez jakiegoklwiek pwodou, tylko na zasadzie wlasnego rpzekonania. Pan jak widze nie jest w tym wyjatkiem. Zapewniam Pana, ze tak samo zachowalbym sie w przypadku, gdyby kradziez zarzucil Pan np. redaktorowi Pospieszalskiemu, ktorego nie znosze.Dawid B. edytował(a) ten post dnia 15.07.11 o godzinie 15:44

konto usunięte

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Paweł P.:
Maciej Piechocki:
Lemingi pewnie i w to wierzą.

Jedno za co was podziwiam to wymyślenie określenia "Leming". Pisowiec by na to nigdy nie wpadł.

Dlatego właśnie pisowiec jest... lemingiem ;)

konto usunięte

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Paweł P.:
Czyli jednym słowem Jasiński czy jak mu tam jest be? A Nałęcz?

Pan jest mistrzem nietrafnych pytań i/lub pytań oderwanych od kontektu rozmowy, zadawanych na przekór rozmówcy.

Od dawna próbuję Panu udowodnić, że to nie wszyscy z wyjątkiem PiS zaczęli się bawić w poszukiwaniu spuścizny minionych czasów w ludzkich życiorysach, lecz właśnie PiS uwielbia tą metodę "weryfikacji" ludzi.
A więc pytanie jest źle sformułowane, albo przynajmniej błędnie identyfikuje Pan adresata - to pytanie powinno być skierowane do zadekretowanego zwolennika PiS. Z pewnością z wielką ochotą Panu odpowie.

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Maciej Piechocki:
minionych czasów w ludzkich życiorysach, lecz właśnie PiS uwielbia tą metodę "weryfikacji" ludzi.


Jakoś jedyni którzy się czepiają o przynależność do PZPR to wy. Mnie to na przykład wali. Inaczej jest z np. Michnikiem seniorem i jego starszym synem. Ważne jest co robili a nie jaką mieli legitymację.

PS. Z tym "lemingiem" to z Pana sobie zadrwiłem oczywiście


Obrazek
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Paweł P.:
Maciej Piechocki:
minionych czasów w ludzkich życiorysach, lecz właśnie PiS uwielbia tą metodę "weryfikacji" ludzi.


Jakoś jedyni którzy się czepiają o przynależność do PZPR to wy.

niestety nie ma Pan racji. argumentacja antyPZPR jest domeną PiS. dopiero jak w ramach kontrakcji pokazuje się byłych aparatczyków w szergach PiS zaczyna się obrona: a bo oni mniej, a bo krócej, a wogóle to zmyli winy, a to a tamto

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Bartłomiej Usydus:
niestety nie ma Pan racji. argumentacja antyPZPR jest domeną PiS.

Ciekawe bo akurat z nas dwóch to zapewne ja czytam Niezależną i jakoś nie epatuje tam nagonka na PZPR. Owszem jest wymieniane jako fakt przynależności i wcale nie chwalebny. Raczej wrogami są byli SBecy i ich obecni poplecznicy.
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

myli się Pan. jestem regularnym gościem tego portalu to po pierwsze. po drugie słowo Komuch jest tam odmieniane na wszystkie przypadki i wcale nie jako komplement. niech Pan nie ściemnia, bo i po co. ani ja, ani pan nie jesteśmy politykami ;)

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Bartłomiej Usydus:
myli się Pan. jestem regularnym gościem tego portalu to po pierwsze. po drugie słowo Komuch jest tam odmieniane na wszystkie przypadki i wcale nie jako komplement. niech Pan nie ściemnia, bo i po co. ani ja, ani pan nie jesteśmy politykami ;)

Za pewne myli Pan treść komentarzy z treścią artykułów.
A jeśli nie to proszę podać przykładowy link.
Bartłomiej Usydus

Bartłomiej Usydus Przepisy Domeny
CentrumHandlowe

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

komentarze ktoś akceptuje prawda ?

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Bartłomiej Usydus:
komentarze ktoś akceptuje prawda ?

Być może. Nie czytam ich.

konto usunięte

Temat: Najwybitniejsze osiagniecie L.Kaczynskiego

Paweł P.:
Bartłomiej Usydus:
niestety nie ma Pan racji. argumentacja antyPZPR jest domeną PiS.

Ciekawe bo akurat z nas dwóch to zapewne ja czytam Niezależną i jakoś nie epatuje tam nagonka na PZPR. Owszem jest wymieniane jako fakt przynależności i wcale nie chwalebny. Raczej wrogami są byli SBecy i ich obecni poplecznicy.

Bartek Usydus ubiegł mnie w odpowiedzi, ale tak się składa, że w pełni się z Jego opinią zgadzam.

Natomiast co do niezależnej.pl to nie jest to najlepszy przykład i to także z powodu, który przytoczył Bartek. To także kwestia tego kto nadaje ton wypowiedziom pisowskim i jaki on jest.

I, aby daleko nie szukać, wystarczy przypomnieć jedną z naczelnych wypowiedzi Jarosława pod adresek prokuratora Parulskiego po sprawie Pasionka. Cytuję z pamięci - należy zapoznać się z przeszłością zawodową Parulskiego sprzed 1989 roku.

Wydźwięk jest oczywisty.

Ode mnie też Pan linku zażąda na udowodnienie czegokolwiek?

Następna dyskusja:

Zyczenia dla Prezesa Kaczyn...




Wyślij zaproszenie do