Dominik A. Badam nowe ścieżki.
Temat: katastrofa w Smoleńsku
Magdalena Malgorzata J.:
Jeśli zagadka jest w temacie katastrofy smoleńskiej - proszę się nie krępować.
Ja jednak znam granice, więc się powstrzymam.
Dominik A. Badam nowe ścieżki.
Magdalena Malgorzata J.:
Jeśli zagadka jest w temacie katastrofy smoleńskiej - proszę się nie krępować.
konto usunięte
Magdalena Malgorzata J.:
Klara Michnik:
A czego pani nie rozumie?
Zajeżdża Pani Michnikiem.
Wypowiada się Pani w tonie, jakby znała już ostatnią wersję śledztwa:
- naciski Generała Błasika
- Zła pogoda
- coś tam zepsute.
Zapytam wprost, żeby nie nie owijać w bawełnę.
To co było główną przyczyną katastrofy w Smoleńsku?
Magdalena
J.
Dyrektor
Zarządzający, branża
stomatologiczna
Klara Michnik:Który Klich był w kabinie?
TO SA FAKTY pani Magdaleno
1. Z nagrań w kabinie słychać dodatkowe głosy = Błasik i Klich
2. POGODA BYŁA FATALNA i wiedziano O TYM JUŻ KIEDY WYLATYWALI Z WARSZAWYKtóra pogoda?
3. Od początku podawana informacje o kłopotach z wysokościomierzem
Marcin L. Trade Finance RM
Magdalena Malgorzata J.:Na pewno ta pogoda, którą piloci widzieli przez okno.
Która pogoda?
Czy ta właściwa, czy ta o której nie poinformowała strona rosyjska?
Magdalena
J.
Dyrektor
Zarządzający, branża
stomatologiczna
Marcin L.:
Magdalena Malgorzata J.:Na pewno ta pogoda, którą piloci widzieli przez okno.
Która pogoda?
Czy ta właściwa, czy ta o której nie poinformowała strona rosyjska?
Marcin L. Trade Finance RM
Magdalena Malgorzata J.:Eee, przecież Wyborcza kłamie. Dopóki nie napisze o tym tzw. "niezależna", sprawy nie było. A poza tym: ja wiem, że często okna samolotów bywają zabetonowane, ale w przypadku TU z nr bocznym 101 tak nie było i piloci organoleptycznie mogli ocenić jaka jest w danym momencie pogoda.
Pisze Pan z taką beztroską, jakby Pan mówił o wylocie z Guraszki a lądowaniu na Okęciu.
Pogodna w miejscu startu a punkcie docelowym, jakim był Smoleńsk, wymagała rzetelnego komunikatu. A takiego nasz TU nie otrzymał.
Za Wyborczą, bo chyba bardziej wiarygodniejszego źródła nie mogłam znaleźć:
"Załoga Tu-154M dwa razy została wprowadzona w błąd w sprawie pogody w Smoleńsku: przed wylotem, kiedy dostała prognozę lepszą, niż była w rzeczywistości, i po wylocie, kiedy nie dostała fatalnej, pisze "Gazeta Wyborcza".
Damian W. QA Engineer
Klara Michnik:Z jakich nagrań??? proszę o link lub jakiś dowód .
Magdalena Malgorzata J.:
Klara Michnik:
A czego pani nie rozumie?
Zajeżdża Pani Michnikiem.
Wypowiada się Pani w tonie, jakby znała już ostatnią wersję śledztwa:
- naciski Generała Błasika
- Zła pogoda
- coś tam zepsute.
Zapytam wprost, żeby nie nie owijać w bawełnę.
To co było główną przyczyną katastrofy w Smoleńsku?
TO SA FAKTY pani Magdaleno
1. Z nagrań w kabinie słychać dodatkowe głosy = Błasik i Klich
2. POGODA BYŁA FATALNA i wiedziano O TYM JUŻ KIEDY WYLATYWALI Z WARSZAWY
3. Od początku podawana informacje o kłopotach z wysokościomierzem
Ja nie wiem co było powodem wypadku i nie mam zamiaru wymyślać - To pani za to snuje tu od bardzo dawna swoje spiskowe teorie a wie tyle co wszyscy czyli tyle ile podano do wiadomości - ni mniej ni wiecej.
A fakty sa faktami, że nawet ROSJANIE SUGEROWALI INNE LOTNISKO i w Tupolewie zapadła decyzja by jednak lądować w Smoleńsku.
TO NIE ROSJANIE PODJĘLI DECYZJE O TAK RYZYKOWNYM MANEWRZE TYLKO KTOŚ W SAMOLOCIE.
Wszyscy to wiedzą.
Damian W. QA Engineer
Damian Wittchen:
Klara Michnik:Z jakich nagrań??? proszę o link lub jakiś dowód .
Magdalena Malgorzata J.:
Klara Michnik:
A czego pani nie rozumie?
Zajeżdża Pani Michnikiem.
Wypowiada się Pani w tonie, jakby znała już ostatnią wersję śledztwa:
- naciski Generała Błasika
- Zła pogoda
- coś tam zepsute.
Zapytam wprost, żeby nie nie owijać w bawełnę.
To co było główną przyczyną katastrofy w Smoleńsku?
TO SA FAKTY pani Magdaleno
1. Z nagrań w kabinie słychać dodatkowe głosy = Błasik i Klich
2. POGODA BYŁA FATALNA i wiedziano O TYM JUŻ KIEDY WYLATYWALI Z WARSZAWY
3. Od początku podawana informacje o kłopotach z wysokościomierzem
Ja nie wiem co było powodem wypadku i nie mam zamiaru wymyślać - To pani za to snuje tu od bardzo dawna swoje spiskowe teorie a wie tyle co wszyscy czyli tyle ile podano do wiadomości - ni mniej ni wiecej.
A fakty sa faktami, że nawet ROSJANIE SUGEROWALI INNE LOTNISKO i w Tupolewie zapadła decyzja by jednak lądować w Smoleńsku.
TO NIE ROSJANIE PODJĘLI DECYZJE O TAK RYZYKOWNYM MANEWRZE TYLKO KTOŚ W SAMOLOCIE.
Wszyscy to wiedzą.
SMOLEŃSK: MEDIALNADŻUNGLA LUSTER
http://niepoprawni.pl/files/Smolensk%20-%20medialna%20...Damian Wittchen edytował(a) ten post dnia 12.05.11 o godzinie 15:19
konto usunięte
Magdalena Malgorzata J.:niewadomo do konca co sie dzialo w samolocie
Klara Michnik:Który Klich był w kabinie?wlasnie o to chodzi
TO SA FAKTY pani Magdaleno
1. Z nagrań w kabinie słychać dodatkowe głosy = Błasik i Klich
2. POGODA BYŁA FATALNA i wiedziano O TYM JUŻ KIEDY WYLATYWALI Z WARSZAWYKtóra pogoda?
Czy ta właściwa, czy ta o której nie poinformowała strona rosyjska?
http://www.polskatimes.pl/pap/401153,zaloga-tupolewa-z...
3. Od początku podawana informacje o kłopotach z wysokościomierzem
Jaka datę określa Pani mianem początku?
Pani Klaro, nie jest Pani na właściwej ścieżce....
Damian W. QA Engineer
Klara Michnik:Miałem racje nie ma Pani pojęcia o czym pisze .
Magdalena Malgorzata J.:niewadomo do konca co sie dzialo w samolocie
Klara Michnik:Który Klich był w kabinie?wlasnie o to chodzi
TO SA FAKTY pani Magdaleno
1. Z nagrań w kabinie słychać dodatkowe głosy = Błasik i Klich
sa nagrania dodatkowych glosow w kazdym razie dodatkowych = nie obslugi samolotu2. POGODA BYŁA FATALNA i wiedziano O TYM JUŻ KIEDY WYLATYWALI Z WARSZAWYKtóra pogoda?
Czy ta właściwa, czy ta o której nie poinformowała strona rosyjska?
http://www.polskatimes.pl/pap/401153,zaloga-tupolewa-z...
hahahaha prosze pani - pogoda ma to do siebie że się szybko zmienia
a z okien samolotu było na pewno widać jakie są warunki.
I POWTARZAM - ROSJANIE SUGEROWALI INNE LOTNISKO DO LĄDOWANIA
3. Od początku podawana informacje o kłopotach z wysokościomierzem
Jaka datę określa Pani mianem początku?
nie mam mani na punkcie tej sprawy i takich rzeczy nie pamietam. z reszta mogł byc popsuty od poczatku.
to NIE ZMIENIA FAKTU ZE LADOWANIE BYŁO GŁUPIA DECYZJA I TA DECYZJA ICH ZABIŁA
nie podjął tez tj decyzji sam kapitan wnioskuje po materiałach o jakich mogliśmy słyszeć i widzieć.
Pani Klaro, nie jest Pani na właściwej ścieżce....
yyyy.. a na jakiej ścieżce jestem? Niech pani mnie oświeci :-))
Magdalena
J.
Dyrektor
Zarządzający, branża
stomatologiczna
Marcin L. Trade Finance RM
Magdalena Malgorzata J.:Decyzję każdorazowo podejmuje samodzielnie kapitan statku powietrznego. Samodzielnie, na niczyje zlecenie.
Na końcu stwierdza Pani, że decyzja ich zabiła.
Tu się z Panią zgodzę i czekam, na następujące odpowiedzi:
- czyja to była decyzja, bądź na czyje zlecenie
- komu zależało i dlaczego, że taką decyzję wydano.Zależało na pewno Kaczyńskiemu - żeby zjawić się na obchodach na czas. W końcu rok wyborczy był.
Magdalena
J.
Dyrektor
Zarządzający, branża
stomatologiczna
Majka
W.
Specjalista ds.
turystyki, El-Camino
Magdalena Malgorzata J.:
"Czarne skrzynki przestały działać już nad ziemią
Wszystkie urządzenia Tu-154 zatrzymały się w chwili, gdy samolot był kilkanaście metrów nad ziemią i się wznosił – wynika z danych zawartych w raporcie MAK.
podawane przez Rosjan są prawdziwe, oznacza to, że tupolew uległ zniszczeniu jeszcze w powietrzu.
Z końcowego raportu MAK wynika, że samolot Tu-154M nr 101 uderzył w brzozę, która miała oderwać fragment jego skrzydła, 850 m od progu pasa startowego na wysokości 5 m (253 m npm.). Następnie 760 m od progu pasa maszyna zerwała przewody linii elektrycznej zasilającej lotnisko Smoleńsk-Siewiernyj. Tupolew był wówczas na wysokości ok. 8 m nad ziemią (ok. 260 m npm.).
Chwilę potem, 715 m od progu pasa, Tu-154 zderzył się z kolejnym drzewem. Jak czytamy w raporcie MAK, do kolizji doszło na wysokości 8,1 m (260 m npm.).
Co zniszczyło wznoszący się samolot."
http://niezalezna.pl/10422-czarne-skrzynki-przestaly-d...
-----------------
A tymczasem.
Nasza Prokuratura wykluczyła zamach, nie mając oryginałów czarnych skrzynek, wraku i pełnej dokumentacji z sekcji zwłok.
Mozambik!
Damian W. QA Engineer
Damian W. QA Engineer
Damian W. QA Engineer
Damian W. QA Engineer
Damian W. QA Engineer
konto usunięte
Damian Wittchen:Nooo to napewno....
Ciekawy głos w dyskusji
Zjawisk fizycznych i myślenia logicznego nie da się oszukać”
Następna dyskusja: